එදා සිටම ක්රියාත්මක වුනු බෙදුම්වාදී න්
nicjosh83 Well-known member Oct 19, 2018 30,635 17,044 113 Dec 12, 2018 #1 එදා සිටම ක්රියාත්මක වුනු බෙදුම්වාදී න් Reactions: kasun757 and dath kimbula
Dr.Amdan Well-known member Sep 26, 2015 26,412 1 28,507 113 Dec 12, 2018 #10 කෝ මේ වි.පු.ශෝ. සෙට් එක..මොකෝ තාම පරක්කු?
nicjosh83 Well-known member Oct 19, 2018 30,635 17,044 113 Dec 12, 2018 #11 u_make_me_sick_ said: Lol Click to expand... ලොල් විතරද බන් කටින් පනින්නේ ?
u_make_me_sick_ Well-known member Oct 1, 2011 11,521 7,318 113 Dec 12, 2018 #12 nicjosh83 said: ලොල් විතරද බන් කටින් පනින්නේ ? Click to expand... Mama beluwe lapa kumara neththe mokada kiyala? Kawda oya art work eka kale? Umbada?
nicjosh83 said: ලොල් විතරද බන් කටින් පනින්නේ ? Click to expand... Mama beluwe lapa kumara neththe mokada kiyala? Kawda oya art work eka kale? Umbada?
KDH Well-known member Jul 4, 2014 18,475 8,665 113 රූකඩ රාජ්ජේ Dec 12, 2018 #13 කෝ මෙයාගේ ස්වාධින ,නමුත් මහින්ද පමණක් විරෝධී වහල්ලු සෙට් එක
nicjosh83 Well-known member Oct 19, 2018 30,635 17,044 113 Dec 12, 2018 #14 u_make_me_sick_ said: Mama beluwe lapa kumara neththe mokada kiyala? Kawda oya art work eka kale? Umbada? Click to expand... උඹ දැක්කේ art work එක විතරයි නෙහ්.... පොඩ්ඩක් කියවල තේරුම් ගනින් මචන්....ඊට පස්සේ ප්රශ්න අහන්න.... තේරුම් ගන්න බරිනම්, මඩ ගහන ගහන thread තියනවා...ඒකකට යන්න ......
u_make_me_sick_ said: Mama beluwe lapa kumara neththe mokada kiyala? Kawda oya art work eka kale? Umbada? Click to expand... උඹ දැක්කේ art work එක විතරයි නෙහ්.... පොඩ්ඩක් කියවල තේරුම් ගනින් මචන්....ඊට පස්සේ ප්රශ්න අහන්න.... තේරුම් ගන්න බරිනම්, මඩ ගහන ගහන thread තියනවා...ඒකකට යන්න ......
topkollek Well-known member May 22, 2014 44,129 1 58,480 113 ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴ Dec 12, 2018 #19 කෝ මුස්ලිම් බෙදුම්වාදී න්යායපත්රය නැද්ද?
nicjosh83 Well-known member Oct 19, 2018 30,635 17,044 113 Dec 13, 2018 #20 topkollek said: කෝ මුස්ලිම් බෙදුම්වාදී න්යායපත්රය නැද්ද? Click to expand... federal කියන එකේ තේරුම දෙමල කියන එක නෙමෙයි මචන්...... Tamil - දෙමල අනේ මන්ද.....
topkollek said: කෝ මුස්ලිම් බෙදුම්වාදී න්යායපත්රය නැද්ද? Click to expand... federal කියන එකේ තේරුම දෙමල කියන එක නෙමෙයි මචන්...... Tamil - දෙමල අනේ මන්ද.....