එන්ජින් නම්බර් එක වෙනස් පොත එක්ක බලනකොට

sha_nisha

Junior member
  • Jan 14, 2009
    564
    24
    18
    එන්ජින් නම්බර් එක වෙනස් පොත එක්ක බලනකොට

    මචන් මම nisan march ekak balanna ..giya wahane hodai 1400000..

    namuth eke enging eke number eka cc10XXXXXXX

    ohoma thiyanawa..namuth pothe thiyenne cc10 witharai..mokakda aula...mama dakketh ne valivation eke un dakke...meka aulakda...potha nam original kiyala thiyenne..

    mama 50000 advance dunna ban..mokada karanne
    :rofl:
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    engimak tibba nam engime okkoma number tika tibila pothe CC10 vitarak tiyenna baha... DMT eke aulak wageee... oya vahane detail check karanna DMT (RMV) ekata call karala....
     

    sha_nisha

    Junior member
  • Jan 14, 2009
    564
    24
    18
    engimak tibba nam engime okkoma number tika tibila pothe CC10 vitarak tiyenna baha... DMT eke aulak wageee... oya vahane detail check karanna DMT (RMV) ekata call karala....

    ow machan matath hithenne unge aulak..anthima tika print wela ne wage..natthanam enging eke okkoma thibila pothe mull anka 4 witharak thiyenna be naeda..kawadawath anka 4 engin number ne ne meka DMT aulak wage mokakda karanna ona:oo:
     

    Randike Mendis

    Well-known member
  • Oct 16, 2010
    17,253
    1,143
    113
    S.K
    නිසාන් මාච් ප්‍රෙට්‍රැල් කරන්නේ හරි අඩුවෙන් මචන්.. අනික නිසාන් මාච් වලට එන්ජින් තියනව ඇති වෙන්න.. එතකොට ඔය වැඩේ වෙන්න පුලුවන්..
     

    rrkolla

    Well-known member
  • Mar 24, 2012
    4,415
    204
    63
    potha RMV ekata dala check karalane bn vahanayak gaddi ganna ona.adv keeyakda dunne..gannama wenawanam eng num kotala wikunapan
     
    Last edited:

    sha_nisha

    Junior member
  • Jan 14, 2009
    564
    24
    18
    potha RMV ekata dala check karalane bn vahanayak gaddi ganna ona.adv keeyakda dunne..gannama wenawanam eng num kotala wikunapan
    ENGINE NUMBER KOTALA BVAN THIYENNE ORIGINAL ANJIME..WADE KIYANNE POTHE THIYENNE MUL AKURU 4 WITARAI..ENGINE WALA AKURU 4 ENNE NE NE BAN LOWETH
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    ow machan matath hithenne unge aulak..anthima tika print wela ne wage..natthanam enging eke okkoma thibila pothe mull anka 4 witharak thiyenna be naeda..kawadawath anka 4 engin number ne ne meka DMT aulak wage mokakda karanna ona:oo:


    oya tiyenne engine modal code eka (ex - 4DR5 / 4D56/ 2C) ituru tika tamai wadila natte.. umba check karaamat ehema nam DMT mistake ekak.. aulak naha ban ehenam.. Cahassi number ok nam baya wenna epa.:):):):)
     

    mAjIc hAt

    Well-known member
  • May 24, 2014
    13,181
    837
    113
    ඔක්කොමලම කියන්නේ අපරාදේ
    කියලා නේද සල්ලි ටික ගනින් මොන පෝරියල් එක වත් දාලා :frown: