එන්ජින් නම්බර් එක වෙනස් පොත එක්ක බලනකොට

sha_nisha

Junior member
  • Jan 14, 2009
    564
    24
    18
    එන්ජින් නම්බර් එක වෙනස් පොත එක්ක බලනකොට

    මචන් මම nisan march ekak balanna ..giya wahane hodai 1400000..

    namuth eke enging eke number eka cc10XXXXXXX

    ohoma thiyanawa..namuth pothe thiyenne cc10 witharai..mokakda aula...mama dakketh ne valivation eke un dakke...meka aulakda...potha nam original kiyala thiyenne..

    mama 50000 advance dunna ban..mokada karanne
     

    sha_nisha

    Junior member
  • Jan 14, 2009
    564
    24
    18
    machanla bump deep reply karapu okkotama hugaaaaaaaaaaaaaaaaak sthuuthi..
    mama rmv call kara ..ehen kiwwa issara wahana reg karanakota wahane engine eke mul anka 4 witharai daane kiyala..dan thama ban hitha nidahas:yes::yes:
     
    • Like
    Reactions: .::J@S::.