so whats wrong? thats my voice
Your voice doesn't sound natural to me
දරුවෝ ඉන්න තාත්තලා නේද මේමං ඔයාට ආදරෙයි..
ඔයා කැමති නම් හෙට උනත් ඔයාව කසාද බඳින්න මම කැමති.
සත්තයි.![]()
------ Post added on Jul 22, 2024 at 12:26 PM
so whats wrong? thats my voice
දරුවෝ ඉන්න තාත්තලා නේද මේමං ඔයාට ආදරෙයි..
ඔයා කැමති නම් හෙට උනත් ඔයාව කසාද බඳින්න මම කැමති.
සත්තයි.![]()
රත්තරන් ගෑනු දෙන්නෙක් මට වැඩි නෑ බන්...දරුවෝ ඉන්න තාත්තලා නේද මේ
------ Post added on Jul 22, 2024 at 12:26 PM
උබ වගේ ගෑනු නම් දාගෙන ඉන්න පො@න්නයොත් ඉන්නවාමේකෙ ගොඩක් කෙල්ලො ඉන්නවා. ඒත් මම කෙල්ලෙක් කියාගෙන ඉන්නවා නම් ඉන්න ලේසි නෑ. ගේම නම් ගේමෙන් ඉන්න ඕනෙ. නැත්නම් මේකෙ වාසය කරන්න බෑ. ඒකයි ගොඩක් කෙල්ලො කොල්ලො වගේ ඉන්නෙ සහ ගොඩක් අය සයිලන්ට්..![]()
මේකෙ ගොඩක් කෙල්ලො ඉන්නවා. ඒත් මම කෙල්ලෙක් කියාගෙන ඉන්නවා නම් ඉන්න ලේසි නෑ. ගේම නම් ගේමෙන් ඉන්න ඕනෙ. නැත්නම් මේකෙ වාසය කරන්න බෑ. ඒකයි ගොඩක් කෙල්ලො කොල්ලො වගේ ඉන්නෙ සහ ගොඩක් අය සයිලන්ට්..![]()
උබ 2024 ඇවිත් 2010 ගැන කියවන්නෙIssara 2008 2010 wage kaaley sahenna hitiya. Ee kale elakiri eka ශිෂ්ඨසම්පන්න යි
උබ වගේ ගෑනු නම් දාගෙන ඉන්න පො@න්නයොත් ඉන්නවා
Certificate එක ගත්තද? ජොබ් එකක් හොයා ගත්තද?OL/AL thiyenne
IT higher diploma ekak thiyanawaa. Train eke di bag eka ussala certificate eka na.
හොයාගත්ත විඩිය කියල දෙන්නද?Certificate එක ගත්තද? ජොබ් එකක් හොයා ගත්තද?
![]()
Your voice doesn't sound natural to me. If you are a woman, display your hand but make sure to note your name on it
![]()
ane uba hukahan huththiමේකෙ ගොඩක් කෙල්ලො ඉන්නවා. ඒත් මම කෙල්ලෙක් කියාගෙන ඉන්නවා නම් ඉන්න ලේසි නෑ. ගේම නම් ගේමෙන් ඉන්න ඕනෙ. නැත්නම් මේකෙ වාසය කරන්න බෑ. ඒකයි ගොඩක් කෙල්ලො කොල්ලො වගේ ඉන්නෙ සහ ගොඩක් අය සයිලන්ට්..![]()
උබෙ ගෙදරට අවා එතකොට හිටියා උබේ......... ...... ..... ...Certificate එක ගත්තද? ජොබ් එකක් හොයා ගත්තද?
ඉක්මණටම fake එක ක්රියාත්මක උනා නේද? හොදයිane uba hukahan huththi
රිදුනා නේදඋබෙ ගෙදරට අවා එතකොට හිටියා උබේ......... ...... ..... ...
ඔන්න ඔහොමයි ගත්තෙ. ඕනනම් ඉතුරු ටික කියන්නම්. පොන්@&@@
Ai uba @Solo Rider gen kanna aasaida?bhagya mis ta mokuth kiyanna epa
I'm willing to acknowledge that you're a genuine girlwhat? i dont understand what you say. any way i heard something like pimp or something. looks like u are using AI. I dont care even. if you think um not a girl just ignore. easy right.