එලකිරියේ වාද කරන් හිත් රිද්දොගන්න පොන්නයන් වෙත

mr.h0ydr0

Well-known member
  • Apr 6, 2021
    2,331
    1,892
    113
    කාටවත් වාද කරන්න එපා කියලා නෑ. වරෙන් ඇරගන්න. ඒත් කියලා තියෙන්නෙ කියන දේ දාරගන්න බැරුව සියුමැලි පොන්නයෝ වගේ හැසිරෙන්න එපා කියලා. උඹලා දෙන්නම මමනම් දැකලා නෑ එහෙම හැසිරෙනවා. ඔය උඩ අඬන එකානම් අමු ගොනා.
    Mulin kiyana eka terum ganin bn
    කාටවත් වාද කරන්න එපා කියලා නෑ. --- ithin apith ehema thama kiyanne
    habayi wade ubala wada karanne ratata kelawana paththa dinawanna
    anna ekayi othana warada
     

    chinmak

    Well-known member
  • Oct 27, 2014
    9,833
    8,055
    113
    මෙන්න මෙතන...
    කාටවත් වාද කරන්න එපා කියලා නෑ. වරෙන් ඇරගන්න. ඒත් කියලා තියෙන්නෙ කියන දේ දාරගන්න බැරුව සියුමැලි පොන්නයෝ වගේ හැසිරෙන්න එපා කියලා. උඹලා දෙන්නම මමනම් දැකලා නෑ එහෙම හැසිරෙනවා. ඔය උඩ අඬන එකානම් අමු ගොනා.
    Machan ewa wadak ne..ara ube AL results sheet eka dapanko
     

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113
    පුතාල පොඩි දෙයක් කියන්න ආවේ. උඹලා දන්නවනේ අපි මේ එලකිරියේ ගහ මරාගන්නවා කියලා. ඒ හැමදේම මමනම් කරන්නෙ මගේ ආතල් එකට. උඹලත් එහෙම ඇති කියලා හිතනවා.

    අපි ගොඩක් අය මෙතන ඉන්නෙ නිර්නාමිකව. හේතුව තමා එහෙම ඉන්න එක අපිට පහසුවක්, අපිට අපි කැමැති මතයක් කිසි බයක් නැතුව පෙනන්න පුලුවන්. එලිපිට ඇඳුම් ගලවන් ඉන්න ස්කර්වි, අනුරාද වගේ උනුත් ඉන්නවා. ඒත් ඒක උන්ගෙ කැමැත්ත.

    ඒත් පේන විදියට දේශපාලනය ගැන වාද කරලා, හරියට වාද කරගන්න බැරුව හරි, වෙන මොකක්හෝ හෙතුවක් නිසා හරි හිත් රිද්දොගන්න ලපටි පොන්නයෝ සෙට් එකකුත් මේකේ ඉන්නවා. ඊට පස්සෙ internet එක පුරාවට "කවුද මාව මෙහෙම අඬවන එකා" කිය කිය අපිව හොයනවා. එහෙම හොයන් ගිහින් "ආ මේ ඉන්නෙ ඌ තමා" කියලා කොහේ හරි ඉන්න අහින්සක එකෙක්ගේ වත ගොත මෙතන අලුත් ත්‍රේඩ් එකක් දාලා දිග අරිනවා. ඊට පස්සෙ ඇඩ්මින් ලොක්කට කියපු ගමන් උගෙ ප්‍රොෆයිල් එකත් බෑන් වෙනවා. ඊට පස්සෙ ලැජ්ජ නැතුව තව එකක් හදන් ඇවිත් ඒ cycle එකේම යනවා.

    ඒකේ ප්‍රශ්නේ තියෙන්නෙ මෙකයි. උඹල ඒ පෙන්නන කෙනා ඇත්තටම වෙන කෙනෙක්නම් උඹල ඌගෙ චරිතය සම්පූර්නයෙන්ම බොරු දේවල් කියලා ඝාතනය කරනවා. ඌව පුද්ගලිකව දන්න එකෙක් ඒක දැක්කොත් ඌට එකෙන් ලොකු ප්‍රශ්නයක් වෙන්න පුලුවන්. අන්තිම්ට ඒ ඔක්කොම ටික උඹ අපි මේ ආදරය කරන ෆොරම් එක විනාස වෙන්න හෙතුවක් වෙන්නත් පුලුවන්.

    ඒ නිසා කියන්නෙ ලපටි රිදෙන සියුමැලි හිත් තියෙන පොන්නයෙක්නම් අනේ වඳින්නම් නිකන් එක එකාත් එක්ක පැටලිලා හිත රිද්ද ගන්න එපා. ගිහින් වෙන වැඩක් කරගනින්. දාරගන්න ශක්තිය තියෙන උන් විතරක් වාද කරන්න වරෙල්ලා 🤭 🤭
    https://www.facebook.com/share/v/hPUiXSsPhdfQnd3V/?mibextid=hxI7PO
     

    nevermindNevergiveup

    Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,470
    36,419
    113
    මැදමහනුවර
    අපි ගොඩක් අය මෙතන ඉන්නෙ නිර්නාමිකව. හේතුව තමා එහෙම ඉන්න එක අපිට පහසුවක්, අපිට අපි කැමැති මතයක් කිසි බයක් නැතුව පෙනන්න පුලුවන්. එලිපිට ඇඳුම් ගලවන් ඉන්න ස්කර්වි, අනුරාද වගේ උනුත් ඉන්නවා. ඒත් ඒක උන්ගෙ කැමැත්ත.
    මේ කතාවට එකඟයි

    ඇත්ත ජීවිතේ මගේ මතය කියන්න ගියොත් යාළුවො තරහ වෙනවා. අන්තිමට යාළුවොත් නෑ සපෝට් කරපු එකා කෝමත් නෑ
     
    • Like
    Reactions: tharakaf and ruka!

    P Gunaratnm

    Well-known member
  • Aug 23, 2024
    1,788
    2,310
    113
    Panadura
    oya kottu kana kolla nam ke gahana eka understandable, ui uge thaththai, ammai, set ekama, dennama dan shock wela atte, tax money supply eka nethi unama. 😂
    පිස්සුද හුත්තෝ උබට.උබ හිතුවද අන්ඩුව මාරු උනා කියලා තාත්තගේ ජනාදිපති ලේකම් කාර්‍යාලයේ ජොබ් එක නැති වෙනවා කියලා🤭.මම ඔහොම නෙමේ වලි දාගත්තේ මේකේ උන් එක්ක.ඒ වුනාට මම ඕවා හිතේ තියන් ඉන්නේ නෑ.
     
    • Like
    Reactions: Fiona Dabare

    Jack London

    Well-known member
  • Jan 17, 2023
    1,015
    1,482
    113
    50
    Glen Ellen, California, U.S.
    Methaninma Stop karanna kamthi
    ubala meke wada karanne ratata wala kapanna ne ban.
    api nam karanne aththatama

    Deshapalane kiyanne joke ekak neme. lankawe minissunge life eka ekka ne ubala joke karanne
    500 ක් විතර ඉන්න පොඩි ෆෝරම් එකක මොන වල කැපිලිද මහත්තය? අනුර කුමාරල මෙහෙම ෆෝරම් එකක් තියෙනවා කියල අහලවත් ඇතිද මන්දා. අපිට නම් මේක ආතල් එකට ජෙප්පෙක් බයිට් එකට අරන් හිනාවෙන එක තමයි විනෝදාංශය,වාද විවාද කරන්නෙත් ඒ අදහසෙන්. එහෙම නැතිව මේකෙන් රට හදන්න එන එකා රට පිස්සෙක් වෙන්න ඕන. :rofl:
     
    • Love
    • Like
    Reactions: ruka! and tharakaf

    mr.h0ydr0

    Well-known member
  • Apr 6, 2021
    2,331
    1,892
    113
    ithin wada karaddi apita kamathi paththak apita represent karanna puluwn, "hari" "waradi" kiyala deyak naha
    Mokada ban Hari waradi naththe?
    dan gota harida? uge paththata meke pal hali liwwa un harida?

    500 ක් විතර ඉන්න පොඩි ෆෝරම් එකක මොන වල කැපිලිද මහත්තය? අනුර කුමාරල මෙහෙම ෆෝරම් එකක් තියෙනවා කියල අහලවත් ඇතිද මන්දා. අපිට නම් මේක ආතල් එකට ජෙප්පෙක් බයිට් එකට අරන් හිනාවෙන එක තමයි විනෝදාංශය,වාද විවාද කරන්නෙත් ඒ අදහසෙන්. එහෙම නැතිව මේකෙන් රට හදන්න එන එකා රට පිස්සෙක් වෙන්න ඕන. :rofl:
    ekath aththa thama
    ------ Post added on Sep 25, 2024 at 3:26 PM
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,122
    21,668
    113
    පුතාල පොඩි දෙයක් කියන්න ආවේ. උඹලා දන්නවනේ අපි මේ එලකිරියේ ගහ මරාගන්නවා කියලා. ඒ හැමදේම මමනම් කරන්නෙ මගේ ආතල් එකට. උඹලත් එහෙම ඇති කියලා හිතනවා.

    අපි ගොඩක් අය මෙතන ඉන්නෙ නිර්නාමිකව. හේතුව තමා එහෙම ඉන්න එක අපිට පහසුවක්, අපිට අපි කැමැති මතයක් කිසි බයක් නැතුව පෙනන්න පුලුවන්. එලිපිට ඇඳුම් ගලවන් ඉන්න ස්කර්වි, අනුරාද වගේ උනුත් ඉන්නවා. ඒත් ඒක උන්ගෙ කැමැත්ත.

    ඒත් පේන විදියට දේශපාලනය ගැන වාද කරලා, හරියට වාද කරගන්න බැරුව හරි, වෙන මොකක්හෝ හෙතුවක් නිසා හරි හිත් රිද්දොගන්න ලපටි පොන්නයෝ සෙට් එකකුත් මේකේ ඉන්නවා. ඊට පස්සෙ internet එක පුරාවට "කවුද මාව මෙහෙම අඬවන එකා" කිය කිය අපිව හොයනවා. එහෙම හොයන් ගිහින් "ආ මේ ඉන්නෙ ඌ තමා" කියලා කොහේ හරි ඉන්න අහින්සක එකෙක්ගේ වත ගොත මෙතන අලුත් ත්‍රේඩ් එකක් දාලා දිග අරිනවා. ඊට පස්සෙ ඇඩ්මින් ලොක්කට කියපු ගමන් උගෙ ප්‍රොෆයිල් එකත් බෑන් වෙනවා. ඊට පස්සෙ ලැජ්ජ නැතුව තව එකක් හදන් ඇවිත් ඒ cycle එකේම යනවා.

    ඒකේ ප්‍රශ්නේ තියෙන්නෙ මෙකයි. උඹල ඒ පෙන්නන කෙනා ඇත්තටම වෙන කෙනෙක්නම් උඹල ඌගෙ චරිතය සම්පූර්නයෙන්ම බොරු දේවල් කියලා ඝාතනය කරනවා. ඌව පුද්ගලිකව දන්න එකෙක් ඒක දැක්කොත් ඌට එකෙන් ලොකු ප්‍රශ්නයක් වෙන්න පුලුවන්. අන්තිම්ට ඒ ඔක්කොම ටික උඹ අපි මේ ආදරය කරන ෆොරම් එක විනාස වෙන්න හෙතුවක් වෙන්නත් පුලුවන්.

    ඒ නිසා කියන්නෙ ලපටි රිදෙන සියුමැලි හිත් තියෙන පොන්නයෙක්නම් අනේ වඳින්නම් නිකන් එක එකාත් එක්ක පැටලිලා හිත රිද්ද ගන්න එපා. ගිහින් වෙන වැඩක් කරගනින්. දාරගන්න ශක්තිය තියෙන උන් විතරක් වාද කරන්න වරෙල්ලා 🤭 🤭
    meca attac :yes:
     
    • Like
    Reactions: tharakaf

    ndod1

    Well-known member
  • Oct 28, 2023
    523
    355
    63
    පොන්නයා හොදට ම බය වෙලා නේ ද ආන් ඒ බය තියාගනින්
     

    Janatha Jhon

    Well-known member
  • Nov 24, 2023
    10,570
    14,445
    113
    මේ කතාවට එකඟයි

    ඇත්ත ජීවිතේ මගේ මතය කියන්න ගියොත් යාළුවො තරහ වෙනවා. අන්තිමට යාළුවොත් නෑ සපෝට් කරපු එකා කෝමත් නෑ
    akka mokada kiyanne dan?
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,741
    87,151
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    අනුරට හරි NPP එකට හරි මොනවත් කිව්වොත් ගොඩක් ජෙප්පොන්ට ප'සනලි රිදෙනවා. ඒකට ඉතින් අපි මොනවා කරන්නද ? :ROFLMAO:

    රනිල්ට හරි GUNP එකට හරි මොනවත් කිව්වොත් ගොඩක් බයියොන්ට ප'සනලි රිදෙනවා. ඒකට ඉතින් අපි මොනවා කරන්නද ? 🤣

    අඩුගෙනෙ අනුර රට බංකොළොත් කරපු ෆේල් පොන්නයෙක් නෙවෙයි 😆
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    රනිල්ට හරි GUNP එකට හරි මොනවත් කිව්වොත් ගොඩක් බයියොන්ට ප'සනලි රිදෙනවා. ඒකට ඉතින් අපි මොනවා කරන්නද ? 🤣

    අඩුගෙනෙ අනුර රට බංකොළොත් කරපු ෆේල් පොන්නයෙක් නෙවෙයි 😆

    :sorry: :sorry:
    JVP එකේ හොඳ උන් ඉන්නව පාර්ලිමේන්තුවෙ ඉන්න ඕන කියල හිතෙන. ඒත් මේ අනුර කුමාර වගේ උන් හරියන්නෙ නෑ. බොරුව විතරයි. ඕක නිසා තමයි JVP එක මේ පාර නැත්තට නැතිවෙන්නෙ. :(
     
    • Haha
    Reactions: Mr Bones