පුතාල පොඩි දෙයක් කියන්න ආවේ. උඹලා දන්නවනේ අපි මේ එලකිරියේ ගහ මරාගන්නවා කියලා. ඒ හැමදේම මමනම් කරන්නෙ මගේ ආතල් එකට. උඹලත් එහෙම ඇති කියලා හිතනවා.
අපි ගොඩක් අය මෙතන ඉන්නෙ නිර්නාමිකව. හේතුව තමා එහෙම ඉන්න එක අපිට පහසුවක්, අපිට අපි කැමැති මතයක් කිසි බයක් නැතුව පෙනන්න පුලුවන්. එලිපිට ඇඳුම් ගලවන් ඉන්න ස්කර්වි, අනුරාද වගේ උනුත් ඉන්නවා. ඒත් ඒක උන්ගෙ කැමැත්ත.
ඒත් පේන විදියට දේශපාලනය ගැන වාද කරලා, හරියට වාද කරගන්න බැරුව හරි, වෙන මොකක්හෝ හෙතුවක් නිසා හරි හිත් රිද්දොගන්න ලපටි පොන්නයෝ සෙට් එකකුත් මේකේ ඉන්නවා. ඊට පස්සෙ internet එක පුරාවට "කවුද මාව මෙහෙම අඬවන එකා" කිය කිය අපිව හොයනවා. එහෙම හොයන් ගිහින් "ආ මේ ඉන්නෙ ඌ තමා" කියලා කොහේ හරි ඉන්න අහින්සක එකෙක්ගේ වත ගොත මෙතන අලුත් ත්රේඩ් එකක් දාලා දිග අරිනවා. ඊට පස්සෙ ඇඩ්මින් ලොක්කට කියපු ගමන් උගෙ ප්රොෆයිල් එකත් බෑන් වෙනවා. ඊට පස්සෙ ලැජ්ජ නැතුව තව එකක් හදන් ඇවිත් ඒ cycle එකේම යනවා.
ඒකේ ප්රශ්නේ තියෙන්නෙ මෙකයි. උඹල ඒ පෙන්නන කෙනා ඇත්තටම වෙන කෙනෙක්නම් උඹල ඌගෙ චරිතය සම්පූර්නයෙන්ම බොරු දේවල් කියලා ඝාතනය කරනවා. ඌව පුද්ගලිකව දන්න එකෙක් ඒක දැක්කොත් ඌට එකෙන් ලොකු ප්රශ්නයක් වෙන්න පුලුවන්. අන්තිම්ට ඒ ඔක්කොම ටික උඹ අපි මේ ආදරය කරන ෆොරම් එක විනාස වෙන්න හෙතුවක් වෙන්නත් පුලුවන්.
ඒ නිසා කියන්නෙ ලපටි රිදෙන සියුමැලි හිත් තියෙන පොන්නයෙක්නම් අනේ වඳින්නම් නිකන් එක එකාත් එක්ක පැටලිලා හිත රිද්ද ගන්න එපා. ගිහින් වෙන වැඩක් කරගනින්. දාරගන්න ශක්තිය තියෙන උන් විතරක් වාද කරන්න වරෙල්ලා
අපි ගොඩක් අය මෙතන ඉන්නෙ නිර්නාමිකව. හේතුව තමා එහෙම ඉන්න එක අපිට පහසුවක්, අපිට අපි කැමැති මතයක් කිසි බයක් නැතුව පෙනන්න පුලුවන්. එලිපිට ඇඳුම් ගලවන් ඉන්න ස්කර්වි, අනුරාද වගේ උනුත් ඉන්නවා. ඒත් ඒක උන්ගෙ කැමැත්ත.
ඒත් පේන විදියට දේශපාලනය ගැන වාද කරලා, හරියට වාද කරගන්න බැරුව හරි, වෙන මොකක්හෝ හෙතුවක් නිසා හරි හිත් රිද්දොගන්න ලපටි පොන්නයෝ සෙට් එකකුත් මේකේ ඉන්නවා. ඊට පස්සෙ internet එක පුරාවට "කවුද මාව මෙහෙම අඬවන එකා" කිය කිය අපිව හොයනවා. එහෙම හොයන් ගිහින් "ආ මේ ඉන්නෙ ඌ තමා" කියලා කොහේ හරි ඉන්න අහින්සක එකෙක්ගේ වත ගොත මෙතන අලුත් ත්රේඩ් එකක් දාලා දිග අරිනවා. ඊට පස්සෙ ඇඩ්මින් ලොක්කට කියපු ගමන් උගෙ ප්රොෆයිල් එකත් බෑන් වෙනවා. ඊට පස්සෙ ලැජ්ජ නැතුව තව එකක් හදන් ඇවිත් ඒ cycle එකේම යනවා.
ඒකේ ප්රශ්නේ තියෙන්නෙ මෙකයි. උඹල ඒ පෙන්නන කෙනා ඇත්තටම වෙන කෙනෙක්නම් උඹල ඌගෙ චරිතය සම්පූර්නයෙන්ම බොරු දේවල් කියලා ඝාතනය කරනවා. ඌව පුද්ගලිකව දන්න එකෙක් ඒක දැක්කොත් ඌට එකෙන් ලොකු ප්රශ්නයක් වෙන්න පුලුවන්. අන්තිම්ට ඒ ඔක්කොම ටික උඹ අපි මේ ආදරය කරන ෆොරම් එක විනාස වෙන්න හෙතුවක් වෙන්නත් පුලුවන්.
ඒ නිසා කියන්නෙ ලපටි රිදෙන සියුමැලි හිත් තියෙන පොන්නයෙක්නම් අනේ වඳින්නම් නිකන් එක එකාත් එක්ක පැටලිලා හිත රිද්ද ගන්න එපා. ගිහින් වෙන වැඩක් කරගනින්. දාරගන්න ශක්තිය තියෙන උන් විතරක් වාද කරන්න වරෙල්ලා