කෝ බන් අපිට රෙපුත් නෑ මුකුත් නෑ... කාටද සප් එක දෙන්නේ ඉතින් :dull:
DJU9 Well-known member Aug 10, 2007 55,238 4,977 113 සියනෑ කෝරළේ Apr 10, 2018 #381 කෝ බන් අපිට රෙපුත් නෑ මුකුත් නෑ... කාටද සප් එක දෙන්නේ ඉතින්
ගොඩේකොල්ලා Active member Mar 15, 2012 456 119 43 ශ්රී ලංකාවේ Apr 10, 2018 #382 tawa rep one thama hamba une 40k wage. dunnoth screen shot gahala dhaanawa
Sanuka87 Well-known member Feb 16, 2018 3,080 493 83 Apr 10, 2018 #383 සචිත්ට වෝට් කරලා රෙප් ගන්න වෙන මොනවද කරන්න ඕනේ? මම වෝට් කළා. එත් රෙප් ලැබුනේ නෑ කාගෙන්වත්.
ramesh_jaya Member Mar 5, 2017 3,355 1,139 0 ඔටුවගෙ පිට උඩ Apr 10, 2018 #384 සචියට මනාපය දෙන කිසිම කෙනෙකුවත් අත්නොහැරෙන විදිහට ඉස්සරහට දිගටම රෙප් ලබා දෙන්න දැනටමත් කන්ඩායම් සාමාජිකයින් විසින් වැඩපිලිවෙලක් හදාගෙන යන්නේ ඒ නිසා සචියට වෝට් කරල රෙප් හම්බුනේ නැහැ කියල දුක් වෙන්න එපා ඔයාල දුන්න මනාපෙට හරියන විදිහට උපරිම රෙප් ප්රමානයක්/Giveaway ප්රමානයක් ඉදිරියේදී ලබාදෙනව කියල කන්ඩායමේ සාමාජිකයකු හැටියට මම අපේ කොල්ලො ටිකට කියනව...
සචියට මනාපය දෙන කිසිම කෙනෙකුවත් අත්නොහැරෙන විදිහට ඉස්සරහට දිගටම රෙප් ලබා දෙන්න දැනටමත් කන්ඩායම් සාමාජිකයින් විසින් වැඩපිලිවෙලක් හදාගෙන යන්නේ ඒ නිසා සචියට වෝට් කරල රෙප් හම්බුනේ නැහැ කියල දුක් වෙන්න එපා ඔයාල දුන්න මනාපෙට හරියන විදිහට උපරිම රෙප් ප්රමානයක්/Giveaway ප්රමානයක් ඉදිරියේදී ලබාදෙනව කියල කන්ඩායමේ සාමාජිකයකු හැටියට මම අපේ කොල්ලො ටිකට කියනව...
ramesh_jaya Member Mar 5, 2017 3,355 1,139 0 ඔටුවගෙ පිට උඩ Apr 10, 2018 #385 එක්සත්ව එක්සිත්ව නියත ජයක් කරා පියනගන්නට එක්වන්න අප සමග....... sachith19920726 ප්රමුඛ ටීම් EKBrotherHood මෙම්බර්ස් ල සහ supporters ල මේ thread එකට සෙට් වෙලා vote කර ටීම් එක දිනවා.. rep වර්ෂාවක් සමගින් අසම සම giveaways දිනාගන්න.. අපේ කණ්ඩායමේ දැනට සිටින මෙම්බර්ස් ලගෙන් වැඩිම සපෝර්ට් කරන මෙම්බර්ට හෝ මෙම්බර්ස් ලා අතුරින් random member කෙනෙක් ට online multiplayer ක්රීඩා කල හැකි original games 4 ක් ද.. ප්රතිවාදී කණ්ඩායමට select වී ඇති මෙම්බර්ස් ලගෙන් අපේ පිලට vote කරන මෙම්බර්ස්ල අතුරින් තෝරා ගන්න මෙම්බර් කෙනෙකුට games 4 බැගින් බෙදී යන ආකාරයට giveaways දීමට අප කණ්ඩායම තීරනය කර ඇත.. * කඹ ඇදීම කම්මැලි නොවී හැමෝටම interesting හා motivate කිරීම සදහා අනිත් vote කරන මෙම්බර්ස් ලට premium accounts,software rep වර්ෂා ඇතුළු තවත් වටිනා giveaways දිනාගන්න EK Brotherhood පිල ජයග්රණය සදහා මෙහෙයවන්න අදම අප හා එක්වන්න.. ඔබේ වටිනා මනාපය පළකිරීම සඳහා මෙම දිගුවෙන් පිවිසෙන්න සුබ අලුත් අවුරුද්දක් වේවා !
එක්සත්ව එක්සිත්ව නියත ජයක් කරා පියනගන්නට එක්වන්න අප සමග....... sachith19920726 ප්රමුඛ ටීම් EKBrotherHood මෙම්බර්ස් ල සහ supporters ල මේ thread එකට සෙට් වෙලා vote කර ටීම් එක දිනවා.. rep වර්ෂාවක් සමගින් අසම සම giveaways දිනාගන්න.. අපේ කණ්ඩායමේ දැනට සිටින මෙම්බර්ස් ලගෙන් වැඩිම සපෝර්ට් කරන මෙම්බර්ට හෝ මෙම්බර්ස් ලා අතුරින් random member කෙනෙක් ට online multiplayer ක්රීඩා කල හැකි original games 4 ක් ද.. ප්රතිවාදී කණ්ඩායමට select වී ඇති මෙම්බර්ස් ලගෙන් අපේ පිලට vote කරන මෙම්බර්ස්ල අතුරින් තෝරා ගන්න මෙම්බර් කෙනෙකුට games 4 බැගින් බෙදී යන ආකාරයට giveaways දීමට අප කණ්ඩායම තීරනය කර ඇත.. * කඹ ඇදීම කම්මැලි නොවී හැමෝටම interesting හා motivate කිරීම සදහා අනිත් vote කරන මෙම්බර්ස් ලට premium accounts,software rep වර්ෂා ඇතුළු තවත් වටිනා giveaways දිනාගන්න EK Brotherhood පිල ජයග්රණය සදහා මෙහෙයවන්න අදම අප හා එක්වන්න.. ඔබේ වටිනා මනාපය පළකිරීම සඳහා මෙම දිගුවෙන් පිවිසෙන්න සුබ අලුත් අවුරුද්දක් වේවා !
ගොඩේකොල්ලා Active member Mar 15, 2012 456 119 43 ශ්රී ලංකාවේ Apr 10, 2018 #386 කොටුවක් පැන්නා. හොර බොරු නෑ වංචා නෑ. දෙනව කිව්වොත් දෙනවම තමයි. ඊයෙ ඉදන් 100+ ලැබුන ඉස්සරහට තවත් දෙයි කියල විස්වාස කරනව
කොටුවක් පැන්නා. හොර බොරු නෑ වංචා නෑ. දෙනව කිව්වොත් දෙනවම තමයි. ඊයෙ ඉදන් 100+ ලැබුන ඉස්සරහට තවත් දෙයි කියල විස්වාස කරනව
ramesh_jaya Member Mar 5, 2017 3,355 1,139 0 ඔටුවගෙ පිට උඩ Apr 10, 2018 #387 කවුරු රෙප් දුන්නේ නැතත් මන් දෙනවා කඹ ඇදිල ඉවර උනත්...සචියට දෙමු...ජය...
ramesh_jaya Member Mar 5, 2017 3,355 1,139 0 ඔටුවගෙ පිට උඩ Apr 10, 2018 #388 සචියට මනාපය දෙන කිසිම කෙනෙකුවත් අත්නොහැරෙන විදිහට ඉස්සරහට දිගටම රෙප් ලබා දෙන්න දැනටමත් කන්ඩායම් සාමාජිකයින් විසින් වැඩපිලිවෙලක් හදාගෙන යන්නේ ඒ නිසා සචියට වෝට් කරල රෙප් හම්බුනේ නැහැ කියල දුක් වෙන්න එපා ඔයාල දුන්න මනාපෙට හරියන විදිහට උපරිම රෙප් ප්රමානයක්/Giveaway ප්රමානයක් ඉදිරියේදී ලබාදෙනව කියල කන්ඩායමේ සාමාජිකයකු හැටියට මම අපේ කොල්ලො ටිකට කියනව...
සචියට මනාපය දෙන කිසිම කෙනෙකුවත් අත්නොහැරෙන විදිහට ඉස්සරහට දිගටම රෙප් ලබා දෙන්න දැනටමත් කන්ඩායම් සාමාජිකයින් විසින් වැඩපිලිවෙලක් හදාගෙන යන්නේ ඒ නිසා සචියට වෝට් කරල රෙප් හම්බුනේ නැහැ කියල දුක් වෙන්න එපා ඔයාල දුන්න මනාපෙට හරියන විදිහට උපරිම රෙප් ප්රමානයක්/Giveaway ප්රමානයක් ඉදිරියේදී ලබාදෙනව කියල කන්ඩායමේ සාමාජිකයකු හැටියට මම අපේ කොල්ලො ටිකට කියනව...
ramesh_jaya Member Mar 5, 2017 3,355 1,139 0 ඔටුවගෙ පිට උඩ Apr 10, 2018 #389 එක්සත්ව එක්සිත්ව නියත ජයක් කරා පියනගන්නට එක්වන්න අප සමග....... sachith19920726 ප්රමුඛ ටීම් EKBrotherHood මෙම්බර්ස් ල සහ supporters ල මේ thread එකට සෙට් වෙලා vote කර ටීම් එක දිනවා.. rep වර්ෂාවක් සමගින් අසම සම giveaways දිනාගන්න.. අපේ කණ්ඩායමේ දැනට සිටින මෙම්බර්ස් ලගෙන් වැඩිම සපෝර්ට් කරන මෙම්බර්ට හෝ මෙම්බර්ස් ලා අතුරින් random member කෙනෙක් ට online multiplayer ක්රීඩා කල හැකි original games 4 ක් ද.. ප්රතිවාදී කණ්ඩායමට select වී ඇති මෙම්බර්ස් ලගෙන් අපේ පිලට vote කරන මෙම්බර්ස්ල අතුරින් තෝරා ගන්න මෙම්බර් කෙනෙකුට games 4 බැගින් බෙදී යන ආකාරයට giveaways දීමට අප කණ්ඩායම තීරනය කර ඇත.. * කඹ ඇදීම කම්මැලි නොවී හැමෝටම interesting හා motivate කිරීම සදහා අනිත් vote කරන මෙම්බර්ස් ලට premium accounts,software rep වර්ෂා ඇතුළු තවත් වටිනා giveaways දිනාගන්න EK Brotherhood පිල ජයග්රණය සදහා මෙහෙයවන්න අදම අප හා එක්වන්න.. ඔබේ වටිනා මනාපය පළකිරීම සඳහා මෙම දිගුවෙන් පිවිසෙන්න සුබ අලුත් අවුරුද්දක් වේවා !
එක්සත්ව එක්සිත්ව නියත ජයක් කරා පියනගන්නට එක්වන්න අප සමග....... sachith19920726 ප්රමුඛ ටීම් EKBrotherHood මෙම්බර්ස් ල සහ supporters ල මේ thread එකට සෙට් වෙලා vote කර ටීම් එක දිනවා.. rep වර්ෂාවක් සමගින් අසම සම giveaways දිනාගන්න.. අපේ කණ්ඩායමේ දැනට සිටින මෙම්බර්ස් ලගෙන් වැඩිම සපෝර්ට් කරන මෙම්බර්ට හෝ මෙම්බර්ස් ලා අතුරින් random member කෙනෙක් ට online multiplayer ක්රීඩා කල හැකි original games 4 ක් ද.. ප්රතිවාදී කණ්ඩායමට select වී ඇති මෙම්බර්ස් ලගෙන් අපේ පිලට vote කරන මෙම්බර්ස්ල අතුරින් තෝරා ගන්න මෙම්බර් කෙනෙකුට games 4 බැගින් බෙදී යන ආකාරයට giveaways දීමට අප කණ්ඩායම තීරනය කර ඇත.. * කඹ ඇදීම කම්මැලි නොවී හැමෝටම interesting හා motivate කිරීම සදහා අනිත් vote කරන මෙම්බර්ස් ලට premium accounts,software rep වර්ෂා ඇතුළු තවත් වටිනා giveaways දිනාගන්න EK Brotherhood පිල ජයග්රණය සදහා මෙහෙයවන්න අදම අප හා එක්වන්න.. ඔබේ වටිනා මනාපය පළකිරීම සඳහා මෙම දිගුවෙන් පිවිසෙන්න සුබ අලුත් අවුරුද්දක් වේවා !
ILSL Active member Dec 13, 2012 681 159 43 Sri Lanka Apr 10, 2018 #390 Sachiyata mage manapaya dammo Reactions: saja and asylum
ramesh_jaya Member Mar 5, 2017 3,355 1,139 0 ඔටුවගෙ පිට උඩ Apr 10, 2018 #391 එලකිරියේ එතෙක් මෙතෙක් වැඩිම පෝස්ට් ප්රමාණයක් දැමූ කිරියේ වැඩිම රෙප් පවර් එකක් ඇති ඒ අසහාය පුද්ගලයාත් සචිත් සමගයි. තවත් සිතීමට දෙයක් ඉතුරුව තිබේද එක්වන්න සචිත්ගේ පිල සමග
එලකිරියේ එතෙක් මෙතෙක් වැඩිම පෝස්ට් ප්රමාණයක් දැමූ කිරියේ වැඩිම රෙප් පවර් එකක් ඇති ඒ අසහාය පුද්ගලයාත් සචිත් සමගයි. තවත් සිතීමට දෙයක් ඉතුරුව තිබේද එක්වන්න සචිත්ගේ පිල සමග
ramesh_jaya Member Mar 5, 2017 3,355 1,139 0 ඔටුවගෙ පිට උඩ Apr 10, 2018 #393 එලකිරියේ එතෙක් මෙතෙක් වැඩිම පෝස්ට් ප්රමාණයක් දැමූ කිරියේ වැඩිම රෙප් පවර් එකක් ඇති ඒ අසහාය පුද්ගලයාත් සචිත් සමගයි. සචියාට මනාපය ලබාදී අධිබලැති රෙප් ප්රහාරයක් ලබා ගන්න... තවත් සිතීමට දෙයක් ඉතුරුව තිබේද එක්වන්න සචිත්ගේ පිල සමග
එලකිරියේ එතෙක් මෙතෙක් වැඩිම පෝස්ට් ප්රමාණයක් දැමූ කිරියේ වැඩිම රෙප් පවර් එකක් ඇති ඒ අසහාය පුද්ගලයාත් සචිත් සමගයි. සචියාට මනාපය ලබාදී අධිබලැති රෙප් ප්රහාරයක් ලබා ගන්න... තවත් සිතීමට දෙයක් ඉතුරුව තිබේද එක්වන්න සචිත්ගේ පිල සමග
ramesh_jaya Member Mar 5, 2017 3,355 1,139 0 ඔටුවගෙ පිට උඩ Apr 10, 2018 #394 කවුරු රෙප් දුන්නේ නැතත් මන් දෙනවා කඹ ඇදිල ඉවර උනත්... සචියට දෙමු...ජය...
ramesh_jaya Member Mar 5, 2017 3,355 1,139 0 ඔටුවගෙ පිට උඩ Apr 10, 2018 #395 එක්සත්ව එක්සිත්ව නියත ජයක් කරා පියනගන්නට එක්වන්න අප සමග....... sachith19920726 ප්රමුඛ ටීම් EKBrotherHood මෙම්බර්ස් ල සහ supporters ල මේ thread එකට සෙට් වෙලා vote කර ටීම් එක දිනවා.. rep වර්ෂාවක් සමගින් අසම සම giveaways දිනාගන්න.. අපේ කණ්ඩායමේ දැනට සිටින මෙම්බර්ස් ලගෙන් වැඩිම සපෝර්ට් කරන මෙම්බර්ට හෝ මෙම්බර්ස් ලා අතුරින් random member කෙනෙක් ට online multiplayer ක්රීඩා කල හැකි original games 4 ක් ද.. ප්රතිවාදී කණ්ඩායමට select වී ඇති මෙම්බර්ස් ලගෙන් අපේ පිලට vote කරන මෙම්බර්ස්ල අතුරින් තෝරා ගන්න මෙම්බර් කෙනෙකුට games 4 බැගින් බෙදී යන ආකාරයට giveaways දීමට අප කණ්ඩායම තීරනය කර ඇත.. * කඹ ඇදීම කම්මැලි නොවී හැමෝටම interesting හා motivate කිරීම සදහා අනිත් vote කරන මෙම්බර්ස් ලට premium accounts,software rep වර්ෂා ඇතුළු තවත් වටිනා giveaways දිනාගන්න EK Brotherhood පිල ජයග්රණය සදහා මෙහෙයවන්න අදම අප හා එක්වන්න.. ඔබේ වටිනා මනාපය පළකිරීම සඳහා මෙම දිගුවෙන් පිවිසෙන්න සුබ අලුත් අවුරුද්දක් වේවා !
එක්සත්ව එක්සිත්ව නියත ජයක් කරා පියනගන්නට එක්වන්න අප සමග....... sachith19920726 ප්රමුඛ ටීම් EKBrotherHood මෙම්බර්ස් ල සහ supporters ල මේ thread එකට සෙට් වෙලා vote කර ටීම් එක දිනවා.. rep වර්ෂාවක් සමගින් අසම සම giveaways දිනාගන්න.. අපේ කණ්ඩායමේ දැනට සිටින මෙම්බර්ස් ලගෙන් වැඩිම සපෝර්ට් කරන මෙම්බර්ට හෝ මෙම්බර්ස් ලා අතුරින් random member කෙනෙක් ට online multiplayer ක්රීඩා කල හැකි original games 4 ක් ද.. ප්රතිවාදී කණ්ඩායමට select වී ඇති මෙම්බර්ස් ලගෙන් අපේ පිලට vote කරන මෙම්බර්ස්ල අතුරින් තෝරා ගන්න මෙම්බර් කෙනෙකුට games 4 බැගින් බෙදී යන ආකාරයට giveaways දීමට අප කණ්ඩායම තීරනය කර ඇත.. * කඹ ඇදීම කම්මැලි නොවී හැමෝටම interesting හා motivate කිරීම සදහා අනිත් vote කරන මෙම්බර්ස් ලට premium accounts,software rep වර්ෂා ඇතුළු තවත් වටිනා giveaways දිනාගන්න EK Brotherhood පිල ජයග්රණය සදහා මෙහෙයවන්න අදම අප හා එක්වන්න.. ඔබේ වටිනා මනාපය පළකිරීම සඳහා මෙම දිගුවෙන් පිවිසෙන්න සුබ අලුත් අවුරුද්දක් වේවා !
saja Well-known member Jan 8, 2007 16,232 2 10,818 113 Home Sweet Home Apr 10, 2018 #397 ILSL said: Sachiyata mage manapaya dammo Click to expand...
ChoraKolla Well-known member Nov 3, 2017 1,484 1,244 113 Apr 10, 2018 #399 සචියාට මනාපය ලබාදී අධිබලැති රෙප් ප්රහාරයක් ලබා ගන්න...