කට්ටියට රේප් කළා මාත් ,,ලැබුනේ සුට්ටයි,![]()
munge boru ban. mata ekkeni rep dila tibbe. shik




sachiyata vote kala 2ni rep dila tynne.. ndkin witrak..![]()
Ko apita thama REP na![]()


math chande dunna, ekkenai rep deeela tiyanne.
gangster kiyala ekkenek, witharai, aduma gaaane chande denna qwa PM karapu ekkenawath deeela ne![]()
oka danne sinhala auruddatane banadoo e athal eka aye damuko bn