Onna magenuth sachiyage Vote ekak.
Apitath salakamu kiuwawage
දැන් දීපු vote එක අයින් කරගන්න බැරුව ඉන්නේ rep දෙනවා කිව්වට බොරුව ලබන පර කබෙටනම් දෙන්නේ නැ උන්ටම ඇදගන්න කියනව
එක්සිකුටරය බොරු කරන්නේ මට රෙප් ඉල්ලල msg 5 ක් එව්ව රෙප් දුන්නෙ දෙන්නයි vote කරාට පස්සෙ
අසාධාරණයට ලක් වූ චන්ද දායකයෙක්

sachiyata duna vote eka. 804th vote. thama habai no rep.

චිරි චිරි වැස්ස;23079947 said:Unlimited Google Drive Storage එකක් ඔබේම කරගන්න කැමතීද?
![]()
Genuine Microsoft Office 365 ProPlus එකක් ඔබේම කරගන්න කැමතීද?
![]()
ඉතා වටිනා Genuine License Key සහිත AutoDesk Products උවමනා සියල්ලම
ඔබේම කරගන්න කැමතීද?
![]()
.tech Domain එකක් නොමිලේම ඔබේ කරගන්න කැමතීද?
![]()
එකී මෙකී නොකී තව බොහොමයක් වාසි ලබාගැනීමටනම් දැන්ම ඔබගේ මනාපය
![]()
Sachith19920726 ට ලබාදෙන්න
>>> ඔබේ වටිනා මනාපය පළකිරීම සඳහා මෙම දිගුවෙන් පිවිසෙන්න <<<
ඒ වාසනාවන්තයා ඔබ විය හැක



දැන් දීපු vote එක අයින් කරගන්න බැරුව ඉන්නේ rep දෙනවා කිව්වට බොරුව ලබන පර කබෙටනම් දෙන්නේ නැ උන්ටම ඇදගන්න කියනව
එක්සිකුටරය බොරු කරන්නේ මට රෙප් ඉල්ලල msg 5 ක් එව්ව රෙප් දුන්නෙ දෙන්නයි vote කරාට පස්සෙ
අසාධාරණයට ලක් වූ චන්ද දායකයෙක්
![]()
පේනවනේ සචියට වෝට් කරොත් බඩුම තමා...
කලින් මේ ගැන මෙච්චර දැනුවත් වෙලා තිබ්බේ නෑ නේ.PM ආව පිළිවෙලට දුන්නේ. ලබන සැරේ ටකරන් වත් බෙදපන් 
ඒ වාසනාවන්තයා ඔබ විය හැක
![]()
මෙන්න බලහන් ඉතින්, මගේ පොයින්ට්ස් 10 වෝට් එක ගන්න උනත් වැඩියෙන්ම මහන්සි වෙන්නේ අනිත් පැත්තේ උන්. අපේ ආණ්ඩුවට ගානක්වත් නෑ. බලහන් ඉතින්. දැන් ඉතින් මාත් එහාපැත්තට මාරු වෙනවා.
