ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතා, කියමු බලන්න එදා ඉඳන් උඹ හදන් ආපු fake ටිකමට මේ ත්රේඩ් එක දාන්න හිතුනෙ @windows_ubuntu ගෙ ත්රේඩ් එක දැකල
මම එලකිරියට ආවකාලෙ ඉදන් දැම්මෙ parapsychology ගැන ත්රේඩ්. මේකෙ හිටිය පරන උන් දන්නව මං කොයිවගේ එකෙක්ද කියල. ඉස්සර මේකෙ හිටිය පත්තරවලට ආටිකල් ලියන උන්ටත් මං ඒ සම්බන්ධව උදවු කරල තියෙනව. මට ඔය තාරකට වගේ අම්මට හුකන්න ආසාවල් නෑ කියලත් මේකෙ පරන උන් දන්නව.
ඒකාලෙ හිටිය සෙනාල්වත් මතක ඇති උබලට, ඌ අකවුන්ට් පනහක් විතර තියාගෙන ආතල් දෙද්දි කවුරුුවත්ඌගෙ අම්මට නංගිට බනින්න ගියෙ නෑ.
2021දි මේකට රිංගගත්ත සමාජයෙන් කොන් උන තාරක කියන මානසික ලෙඩාට ලොකු ආශාවක් තියෙනව කැපිලපේන්න, incest ගැන කතා කරන්න. මූ
දෙමව්පියන්ගේ දේපල වලට හොර ඔප්පු හදාගෙන ඒ මිනිස්සුන්ව මහපාරට ඇදල දාන්න හදපු සක්කිලියෙක් කියල හැමෝම දන්නව. එහෙව් එකෙකුට අම්ම තාත්ත ගැන ගවුරවයක් ඇත්තෙත් නෑ. ඒකයි අම්ම ගැන කුනුහරප රහ කර කර කියන්නෙ.
මම ෆේක් හදාගෙන Incest ත්රේඩ් දැම්ම කියල මූ හැමතැනම කිය කිය යනව. ෆ්රූප් දාපන් කීවම පොන්නය වගේ හැංගෙනව.
ඒත් ඇත්තටම මූ කරන්නෙ මූගෙ Incest ෆැන්ටසි අනිත් අය පිටින් දාල කිරියෙ ප්රමෝට් කරන එක කියල ගොඩක් අය දැන්තේරුම් අරන් ඉන්නෙ
ත්රේඩ් එකකට යන්න බෑ හැම එකේම.
"අම්මට හුකමු
අම්මා දිහා බලන් අතෙ ගහමු
අම්මව නංගිව වේසකමේ යවමු
ගෑනිට වෙන එවුන් හුකනවා බලන් ඉමු"
එලකිරි පොත්බෙදපු ඉස්කෝලවලලමයි එලකිරිය කියන්නෙ මොකක්දකියල බලන්න ආවොත් උන්ට පේන්නෙ මේව.
@GTRZ මේකෙ හිටියනම් කිරිය මේවගේ Incest ප්රමෝට් කරන වැල සයිට් එකක් ගානට වැටෙන්නෙ නෑ. @spamcheck කියන එකා මන්ද බුද්ධිකයෙක් වගේ ඌට කිසිදෙයක් තේරෙන්නෙ නෑ.
උඹට ඔච්චර පුකේ අමාරුවක් තියෙනවනම් කිරිය බේරගන්න මුලින්ම මූ වගේ ෆේක් අටවන් හැමිනෙන උන්ව එලවපන්. ඕකා කිරියේ එක එක උන්ගෙ චරිත රඟනවා. එහෙම කලාම කිරියේ එකෙක්ටවත් genuine එකෙක්ගෙ ඉල්ලිමක්වත් විශ්වාස කරන්න හිතෙන්නෙ නෑ. මූත් suicide කරගන්න එක විහිලුවට ගත්ත එකෙක් @AnuradhaRa වගේ.එකගයි. ඌ එන්න කලිනුත් කොල්ලො කුනු හරුපයක් කීවත් එක එතනින් ඉවරයි. සමහර ත්රෙඩ්වල ඒ කුනුහරුපෙ තිබ්බෙ නැත්තම් ආතල් එකකුත් නැති ත්රෙඩ් තියෙනවනේ.
මේක එහෙමද. මතුරනවා වගේ විනාඩි 5න් 5ට එකම කුනුහරුපෙ දකිද්දි.
කන්නොනී බොන්නොනි ආතල් එකේ ඉන්නොනි. ආතල්නම් කිරිය විතරයි. ඒකනෙ අපි මේකට එදත් අදත් හෙටත් එන්නේ. මේක වර්චස් තැනක් වෙන්ඩ යනවා නම් අපි ඉස්සරහට එන්න ඕනේ. ඒකට ඇඩ්මින් කෙනෙක් වෙන්ඩම ඕනි නෑ. අපි හැමොම පුලුපුලුවන් විදිහට අපෙ යුතුකම කරමු


Itin utto umba me thread eka daala tiyenneth 2024 hadapu fake ekakin ne. Umba kohomada 2021 passe unta baninne. Fake walin enne natuwa aththa eken waren tho mokada kiyala balanna. Mamath meke 2009 indan inneමට මේ ත්රේඩ් එක දාන්න හිතුනෙ @windows_ubuntu ගෙ ත්රේඩ් එක දැකල
මම එලකිරියට ආවකාලෙ ඉදන් දැම්මෙ parapsychology ගැන ත්රේඩ්. මේකෙ හිටිය පරන උන් දන්නව මං කොයිවගේ එකෙක්ද කියල. ඉස්සර මේකෙ හිටිය පත්තරවලට ආටිකල් ලියන උන්ටත් මං ඒ සම්බන්ධව උදවු කරල තියෙනව. මට ඔය තාරකට වගේ අම්මට හුකන්න ආසාවල් නෑ කියලත් මේකෙ පරන උන් දන්නව.
ඒකාලෙ හිටිය සෙනාල්වත් මතක ඇති උබලට, ඌ අකවුන්ට් පනහක් විතර තියාගෙන ආතල් දෙද්දි කවුරුුවත්ඌගෙ අම්මට නංගිට බනින්න ගියෙ නෑ.
2021දි මේකට රිංගගත්ත සමාජයෙන් කොන් උන තාරක කියන මානසික ලෙඩාට ලොකු ආශාවක් තියෙනව කැපිලපේන්න, incest ගැන කතා කරන්න. මූ
දෙමව්පියන්ගේ දේපල වලට හොර ඔප්පු හදාගෙන ඒ මිනිස්සුන්ව මහපාරට ඇදල දාන්න හදපු සක්කිලියෙක් කියල හැමෝම දන්නව. එහෙව් එකෙකුට අම්ම තාත්ත ගැන ගවුරවයක් ඇත්තෙත් නෑ. ඒකයි අම්ම ගැන කුනුහරප රහ කර කර කියන්නෙ.
මම ෆේක් හදාගෙන Incest ත්රේඩ් දැම්ම කියල මූ හැමතැනම කිය කිය යනව. ෆ්රූප් දාපන් කීවම පොන්නය වගේ හැංගෙනව.
ඒත් ඇත්තටම මූ කරන්නෙ මූගෙ Incest ෆැන්ටසි අනිත් අය පිටින් දාල කිරියෙ ප්රමෝට් කරන එක කියල ගොඩක් අය දැන්තේරුම් අරන් ඉන්නෙ
ත්රේඩ් එකකට යන්න බෑ හැම එකේම.
"අම්මට හුකමු
අම්මා දිහා බලන් අතෙ ගහමු
අම්මව නංගිව වේසකමේ යවමු
ගෑනිට වෙන එවුන් හුකනවා බලන් ඉමු"
එලකිරි පොත්බෙදපු ඉස්කෝලවලලමයි එලකිරිය කියන්නෙ මොකක්දකියල බලන්න ආවොත් උන්ට පේන්නෙ මේව.
@GTRZ මේකෙ හිටියනම් කිරිය මේවගේ Incest ප්රමෝට් කරන වැල සයිට් එකක් ගානට වැටෙන්නෙ නෑ. @spamcheck කියන එකා මන්ද බුද්ධිකයෙක් වගේ ඌට කිසිදෙයක් තේරෙන්නෙ නෑ.
මට බනින එක ප්රෂ්නෙකුත් නෑ බං මේ එකම ටික මතුරන වගේ කිය කිය Incest ප්රමෝට් කරද්දි මේක ගූ ගොඩක් වෙනවඑකගයි. ඌ එන්න කලිනුත් කොල්ලො කුනු හරුපයක් කීවත් එක එතනින් ඉවරයි. සමහර ත්රෙඩ්වල ඒ කුනුහරුපෙ තිබ්බෙ නැත්තම් ආතල් එකකුත් නැති ත්රෙඩ් තියෙනවනේ.
මේක එහෙමද. මතුරනවා වගේ විනාඩි 5න් 5ට එකම කුනුහරුපෙ දකිද්දි.
කන්නොනී බොන්නොනි ආතල් එකේ ඉන්නොනි. ආතල්නම් කිරිය විතරයි. ඒකනෙ අපි මේකට එදත් අදත් හෙටත් එන්නේ. මේක වර්චස් තැනක් වෙන්ඩ යනවා නම් අපි ඉස්සරහට එන්න ඕනේ. ඒකට ඇඩ්මින් කෙනෙක් වෙන්ඩම ඕනි නෑ. අපි හැමොම පුලුපුලුවන් විදිහට අපෙ යුතුකම කරමු
අනුරාධ මගෙ යාලුවෙක්, ආතල් එකට ඌ බයිට් කරන්නෙ ඌ මට ගිය සතියෙ රීලෝඩ් එකකුත් දැම්ම.දැන් මම ඕන තරම් දැකල තියනවා ඔය @Mr.dark
@AnuradhaRa වගේ members ල ව උඹ bully කරනවා පන්න පන්න
උඹ ටත් ඒ වගේ එකෙක් දැන් පන්න පන්න කරනවා කියලා දැක්කම තමයි තොට admin ව මතකෙට එන්නේ නේද?ponna pakaya
උබ ව තමයි මෙහෙන් මුලින්ම එලවන්න ඕන එලවන්න ඕන නම්.
උඹ toxic මිනිහෙක් මේ සමාජයට
මේ ස්වභාව ධර්මයෙන් ම උඹ ට හම්බු උන panishment එකක්. ඉස්සෙල්ලා තමුන් හැදිලා ඉඳපන් අනුන් හදන්න රට හදන්න එළකිරි එක හදන්න kalin.
අඩු කුලේ ගති තොගෙ තියෙන්නෙ
ඔය උබ දාපුවට රිප්ලයිනෙ පොන්ස්![]()
![]()
ඔය උඩ තියෙන්නෙ මචන්, මාර වැදගත් දේවල් මූ කියන්නෙ කිරියෙ. මට quote කරන්න කම්මැලි නිසා තමා පොඩි ගානක් දැම්මේ
------ Post added on Apr 9, 2025 at 1:56 PM
Eke password mathaka naItin utto umba me thread eka daala tiyenneth 2024 hadapu fake ekakin ne. Umba kohomada 2021 passe unta baninne. Fake walin enne natuwa aththa eken waren tho mokada kiyala balanna. Mamath meke 2009 indan inne
කෝ මං දාපු incest ත්රේඩ් ටික පෙන්නපන්ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතා, කියමු බලන්න එදා ඉඳන් උඹ හදන් ආපු fake ටික![]()
උඹට ඔච්චර පුකේ අමාරුවක් තියෙනවනම් කිරිය බේරගන්න මුලින්ම මූ වගේ ෆේක් අටවන් හැමිනෙන උන්ව එලවපන්. ඕකා කිරියේ එක එක උන්ගෙ චරිත රඟනවා. එහෙම කලාම කිරියේ එකෙක්ටවත් genuine එකෙක්ගෙ ඉල්ලිමක්වත් විශ්වාස කරන්න හිතෙන්නෙ නෑ. මූත් suicide කරගන්න එක විහිලුවට ගත්ත එකෙක් @AnuradhaRa වගේ.
මටනම් උඹලා ත්රෙඩ් 1ක් නෙවී 100ක් දැම්මත් ගානක් නෑ. ඉතින් නිකන් වෙලාව නාස්ති කරගන්න එපා![]()
------ Post added on Apr 9, 2025 at 2:26 PM
එතකොට @mowhok, @Aldren, @asanka+++ @harakaf @Jhonycade කියන්නෙ උඹ නෙවීද?Eke password mathaka na
Man @Pessimist
හොය හොය දාන්නම් කම්මැලි පොන්ස්, උඹම දන්නවානේ උඹට උඹේ අම්මව මතක් කරලා අතේ ගහන්න කැමැති සීන් එකක් තියෙනවා කියලා. දැන් ඉතින් උඹ ඔලුවෙන් හිටන් කියෙව්වත් ඕක හදන්න බෑ. ගිහින් බෙහෙත් ගනින්ෝ මං දාපු incest ත්රේඩ් ටික පෙන්නපන්
කොහොමත් උබ ලැජ්ජ නැති එකෙක් කියල හැමෝම දන්නව. උබ තරම් බලු වෙච්ච එකෙක් කිරියෙ නෑ.
තට්ටු දෙකේ තුනේ ගෙවල් ගහන්න ත්රේඩ් දැම්මට තෝ incest ප්රමෝට් කරන කැරි හිගන්නෙක් කියල දන්නව මේකෙ බහුතරය
------ Post added on Apr 9, 2025 at 3:21 PM
ඕවගෙන් දාපු Incest ත්රේඩ් පෙන්නපන්එතකොට @mowhok, @Aldren, @asanka+++ @harakaf @Jhonycade කියන්නෙ උඹ නෙවීද?![]()
![]()
ඕක මගෙ අකවුන්ට් එකක් නෙවෙයි පන්නයොඋඹේ @basooka එකෙන් ගිහින් හොයපන් හම්බෙයි![]()
![]()
ඕක මගෙ අකවුන්ට් එකක් නෙවෙයි පන්නයො
අර තෝ කලින් දාපු අකවුන්ට් වලින් දාපු incest පෙන්නපන්
සැරින් සැරේට කතාව වෙනස් කරන්නෙ නැතිව පිරිමියෙක් වගේ රිප්ලයි කරපන්.
අනුන්ට අපහාස කරල තමන්ගෙ කාලකන්නි ජීවිතේ අඩුපාඩු වහගන්න පේල් පොන්නයෙක් උබ
තමනන්ගේ අම්මා තාත්තා නංගි අක්කා අයියලා මල්ලිලා දුවලා පුතාලා එක්ක ලිංගික ක්රියාකාරකම් කරපු අය එලකිරියේ ඉන්නවා නං තමන්ගේ අද්දැකීම් කියන් යමු.
මොනවද වෙන වැඩ ගෑනිව විකුනන්ඩ වෙන උන් හොයන එකදවරුන, උඹට account හදන් හැමිනෙන්න පුලුවන් උනාට අපිට වෙන වැඩ තියෙනවා පොන්ස්. මේ තියෙන්නෙ තව එකක්, දැන් කියපන "ඔය මම නෙවී" කියලා![]()
![]()