ඌ කන පැලෙන්න ගස්ලද කොහෙද බන්......මං ගඩොල් බෑය පැත්තකට දාල ආයෙත් නිදාගත්තා......
දැන් ටිකකට කලින් නැගිටලා බලනකොට message එකක් එවලා "appachchi marila nagitapan yako" කියලා.....![]()
12ta ewwe yakowඌ කන පැලෙන්න ගස්ලද කොහෙද බන්......මං ගඩොල් බෑය පැත්තකට දාල ආයෙත් නිදාගත්තා......
දැන් ටිකකට කලින් නැගිටලා බලනකොට message එකක් එවලා "appachchi marila nagitapan yako" කියලා.....![]()
12ta ewwe yakowහිතට අමාරු මොකෝ........ උඹ ඡන්දේ ඉල්ලුවයැ......![]()
agata harima amarui hithatath amarui

වෙන්න දෙයක් නෑ දැන් කෙලවෙලා ඉවරයි.appachchita kela wenawa
සීනගෙ මලගෙදර අද යමු නේද...
උබත් වර![]()

demala sandane paharayo aye enawaහිතට අමාරු මොකෝ........ උඹ ඡන්දේ ඉල්ලුවයැ......![]()

okun enne nathuwa jvp ekath ekka ekathu wela anduwa haduwanam hodai ban unp ekaඋන් කොහොමත් එනව බන්.......![]()


un kohomath enawa ban.demalu tika okkoma unta chande dennedemala sandane paharayo aye enawa![]()

kaduwela mami dinum 6000kin![]()
oya paththe thathwe moko
JVP ekkahuwenne nae.UNP ta seat 107i lu .ada hawasata anduwa pihituwanawa kiyala aranchiyak awa.okun enne nathuwa jvp ekath ekka ekathu wela anduwa haduwanam hodai ban unp eka
![]()
තියන තත්වේ හැටියට JVP එකට ආසන 5ක් විතර එයි වගේ...... එච්චර දෙයක් කරන්න බෑ බන්......okun enne nathuwa jvp ekath ekka ekathu wela anduwa haduwanam hodai ban unp eka
![]()

තියන ප්රතිශතේ හැටියට නං ඒ වගේ ආසන ගානක් තමයි එන්නේ......JVP ekkahuwenne nae.UNP ta seat 107i lu .ada hawasata anduwa pihituwanawa kiyala aranchiyak awa.

okunwa ganan hoda na banun kohomath enawa ban.demalu tika okkoma unta chande denne
kaduwela mami dinum 6000kin
JVP ekkahuwenne nae.UNP ta seat 107i lu .ada hawasata anduwa pihituwanawa kiyala aranchiyak awa.
mata awa 106 kiyalahm hmතියන තත්වේ හැටියට JVP එකට ආසන 5ක් විතර එයි වගේ...... එච්චර දෙයක් කරන්න බෑ බන්......![]()
තියන තත්වේ හැටියට JVP එකට ආසන 5ක් විතර එයි වගේ...... එච්චර දෙයක් කරන්න බෑ බන්......![]()
මාත් හිතන්නේ 5k එයි කියලා මාතර, කොළබ,ගම්පහ සහ ලිස්ට් එකෙන් 2ක්.කලුතරින් 1ක් එන්නත් ඉඩ තියෙනවා. 
තියන ප්රතිශතේ හැටියට නං ඒ වගේ ආසන ගානක් තමයි එන්නේ......![]()

TNA උන්ද උන්ව ආන්ඩුවට ගත්තොත් ඉතින් ගනන් ගන්න වෙනවාokunwa ganan hoda na ban
sujeewaya ei e uanata

සුජීවයා කිව්වා කියලා ආරංචි වුනේmata awa 106 kiyala
.කොහොමත් ඔය කිට්ටු ආසන ගානක් තමයි යන්නේ