එලකිරි Night Club XI (නව අවුරුදු සංස්කරණය 2015)

Status
Not open for further replies.

dilrasan

Well-known member
  • Oct 30, 2007
    42,822
    1
    4,885
    113
    40
    හත් ඉලව්වෙ!
    HOme entree parana package eka thibune machanla ape gedara...melo rahak nehe patta slow..mokada colombo waladi 4G use karapu nisa..alan inna behe download wenna yana welawa..:dull:

    so mama upgrade kerewwa...wede kiyanne den me magula hema weleama disconnect wewi aye enawane...:eek:

    moko ekata karanne? ehema unada oyalatath? mama SLT katha kala..un kiwe IP ekata gihin user name pass word refresh kalama hari yai kiyala...eth ehema hari giyenam nehe..:dull:
     

    Rex921

    Well-known member
  • Nov 6, 2008
    41,027
    1,957
    113
    Scandinavia
    HOme entree parana package eka thibune machanla ape gedara...melo rahak nehe patta slow..mokada colombo waladi 4G use karapu nisa..alan inna behe download wenna yana welawa..:dull:

    so mama upgrade kerewwa...wede kiyanne den me magula hema weleama disconnect wewi aye enawane...:eek:

    moko ekata karanne? ehema unada oyalatath? mama SLT katha kala..un kiwe IP ekata gihin user name pass word refresh kalama hari yai kiyala...eth ehema hari giyenam nehe..:dull:
    අපේ ගෙදරත් Home entree package එකක් බන් ති‍යෙන්නේ.......මම පරණ පුරුද්දට 9GB විතර පාවිච්චි කරනවා......:eek:

    මටත් ඔ‍ය සීන් එක ති‍යනවා මචන්.......සමහර වෙලාවට slow.....තවත් සමහර වෙලාවට disconnect වෙනවා........ලෙඩ ගොඩ‍යි.....:dull:
     

    kra

    Member
    Jan 21, 2009
    21,071
    606
    0
    පොට් එකේ
    වැටත් නියරත් ගොයම් කෑවට පස්සේ අනිත් කතා හැම එකක්ම අනවශ්‍යයි...
     

    dilrasan

    Well-known member
  • Oct 30, 2007
    42,822
    1
    4,885
    113
    40
    හත් ඉලව්වෙ!
    අපේ ගෙදරත් Home entree package එකක් බන් ති‍යෙන්නේ.......මම පරණ පුරුද්දට 9GB විතර පාවිච්චි කරනවා......:eek:

    මටත් ඔ‍ය සීන් එක ති‍යනවා මචන්.......සමහර වෙලාවට slow.....තවත් සමහර වෙලාවට disconnect වෙනවා........ලෙඩ ගොඩ‍යි.....:dull:

    ne ban den maru wela inne...web family da koheda..maru unata passe thama scene eka awe...:dull:

    ane manda...hariyai man hithanne oka...man ithin ada colombo yanawane..:P
    aye gedara awa dawasakata thibunoth case eka adinawa SLT ekata...:lol:
     

    Rex921

    Well-known member
  • Nov 6, 2008
    41,027
    1,957
    113
    Scandinavia
    ne ban den maru wela inne...web family da koheda..maru unata passe thama scene eka awe...:dull:

    ane manda...hariyai man hithanne oka...man ithin ada colombo yanawane..:P
    aye gedara awa dawasakata thibunoth case eka adinawa SLT ekata...:lol:
    උන්ට කේස් එක ඇද්දට වැඩක් නෑ බන්.......broad-brand, megaline කේස් හදන්න දන්න එවුන් බොහොම ටික දෙන‍යි ඉන්නේ....... අනිත් එවුන් පිස්සු නටනවා විතර‍යි......:dull:
    :cool:
     

    kra

    Member
    Jan 21, 2009
    21,071
    606
    0
    පොට් එකේ
    උන්ට කේස් එක ඇද්දට වැඩක් නෑ බන්.......broad-brand, megaline කේස් හදන්න දන්න එවුන් බොහොම ටික දෙන‍යි ඉන්නේ....... අනිත් එවුන් පිස්සු නටනවා විතර‍යි......:dull:

    :cool:

    හොද වෙලාවට තරගෙට ඉදිරිපත් කලේ..
    විනිශ්චය මණඩලේට පත්කලා නම් අහිංසක කොල්ලෝ කීයක් නම් අමරුවේද..:dull:
     

    Rex921

    Well-known member
  • Nov 6, 2008
    41,027
    1,957
    113
    Scandinavia
    හොද වෙලාවට තරගෙට ඉදිරිපත් කලේ..
    විනිශ්චය මණඩලේට පත්කලා නම් අහිංසක කොල්ලෝ කීයක් නම් අමරුවේද..:dull:
    Night club එකේ පොදු අපේක්ෂක ගල් ඉබ්බා.......:cool:
    17 adui kiwwe bn
    anith ewwa nm thiyeai
    එහෙනං අවුලක් නෑ......:cool:
    හෙට ‍office යන්න වෙන සීන් එකක් ති‍යනවා බන්.....බෑ කි‍යලම‍යි හිතෙන්නේ......:sorry:
    කවුද බන් "බයයි නේහ්?" කියලා රෙප් දුන්නේ:eek:
    වල් පූවා......:rofl:
     

    mal pappa

    Well-known member
  • Sep 25, 2011
    24,228
    756
    113
    Sri Lanka
    එහෙනං අවුලක් නෑ......:cool:
    හෙට ‍office යන්න වෙන සීන් එකක් ති‍යනවා බන්.....බෑ කි‍යලම‍යි හිතෙන්නේ......:sorry:

    palayan palayan weda karapannn :rofl::rofl:
     

    mjayanatha

    Well-known member
  • Jan 9, 2008
    28,378
    1,885
    113
    යන එන මං නැහැ
    Night club එකේ පොදු අපේක්ෂක ගල් ඉබ්බා.......:cool:

    එහෙනං අවුලක් නෑ......:cool:
    හෙට ‍office යන්න වෙන සීන් එකක් ති‍යනවා බන්.....බෑ කි‍යලම‍යි හිතෙන්නේ......:sorry:

    වල් පූවා......:rofl:

    1. meh eka ekawa form karanne nathiwa idin.. penawa neh erez illan tinkiri gaa gena.. :frown:
     
    Status
    Not open for further replies.