කම්මැලියි බන්......palayan palayan weda karapannn![]()

එක එකාව නෙවෙයි ගොන් ලබ්බෝ උඹවනේ form කරන්න යන්නේ.......
- meh eka ekawa form karanne nathiwa idin.. penawa neh erez illan tinkiri gaa gena..

කම්මැලියි බන්......palayan palayan weda karapannn![]()

එක එකාව නෙවෙයි ගොන් ලබ්බෝ උඹවනේ form කරන්න යන්නේ.......
- meh eka ekawa form karanne nathiwa idin.. penawa neh erez illan tinkiri gaa gena..

2. ane yanna meya yanna...
- meh eka ekawa form karanne nathiwa idin.. penawa neh erez illan tinkiri gaa gena..

පොඩ්ඩකට වයිබර් අවකාශයට වරෙන්.......මහාධිකරණ නඩුවක් තියනවා.......වල් පූවා......![]()

තොටත් 27 නෙ හුක්ශික් ඕයි බලපන්කෝ ඒකෙත් හැටි....... අවුරුද්දක් වැඩිමල්නේ........![]()

පොඩ්ඩකට වයිබර් අවකාශයට වරෙන්.......මහාධිකරණ නඩුවක් තියනවා.......![]()
කම්මැලියි බන්...
- viber waren
ඔව්වා නම් මොනවාද සුද්දා මට 33යි ඩො
උබට නම් කෙල්ලෙක් හරි ඉන්නවා
මට පේන තෙක්මානෙක නැහැ![]()



තාම 26යි හුක්......තොටත් 27 නෙ හුක්![]()

කම්මැලියි බන්...

කරමලමේ වැටිල තියන 1 හොඳටම ඇති.......0 කරගන්න විදියක් නැතුව ඉන්නේ.......
ඔය සෝස මල් වැඩක් නෑ......මගේ තියනවා සුපිරි hair style එකක්.......![]()


කරමල![]()

27 වෙන්න තව මාස කිහිපයක් තියනව කුකුලෝහ්......තොට ගණන් බෑද හිකනලයො... නාකියා![]()


සමවයස් එකෙක්ට නාකියා කියනවා දැක්කාමයිතොට ගණන් බෑද හිකනලයො... නාකියා![]()

කියල වැඩක් නෑ බන්.......සමවයස් එකෙක්ට නාකියා කියනවා දැක්කාමයි![]()
රට ගියාට පස්සේ හම්බයො සෙට් එකක් ටීක් කරලා දැන් මොලේ අවුල් වෙලා ඉන්නේ.........