![]()
hafoi hafoi kalekin me wage athal ekak hamba une na ban
ane ban oka poddak terum karala kiyanna kiyapanko thawa


![]()
hafoi hafoi kalekin me wage athal ekak hamba une na ban
ane ban oka poddak terum karala kiyanna kiyapanko thawa


පව් ඕයි..... කුජීතයි කුප්පයි....මමත් මේ සෑහෙන වෙලාවක ඉදන් කල්පනා කරනව බන් තෙරෙන්නෙම නැහැ.ෆේක් 5ක් 6ක් හදනව ඇති රෙප් චට් කරන්න දැන්.. පව් අනාතයා ආහ් සොරි අනාතය කියන්නත් බෑ අනාති කියන්නත් බෑනෙ![]()


අපිත් මේ ටිකෙ ආතල් එකක් නැතුවනෙ බන් හිටියෙ...![]()
ඔව් ඉතින් වැඩකුත් තියෙන්න එපැයි
මේ දවස් වල බිස්නස් නැතුව ඇති නේද බන් උට ෆේක් හදන්න
පොන්න කමේ උපරිමට ගියාම කියන නම දන්න්වද බන් ඒ නම තමා මූට හරි යන්නේ![]()

පට්ට ආතල් ඕයිඅනේ තව කතාවක් කියපන්කෝ.......![]()




තාම නම්බර් එකක් ගන්න අයිඩි එකක් නැහැලු![]()
පට්ට ආතල් ඕයි
අනේ මූ එක පෝස්ට් එකක් දැම්මනම් මන් නම්බර් එක දානව බන්
කොහෙද ඉතින් ඒකටවත් කෙලින් වෙන්නේ නෑනෙ ප/*![]()
![]()


ekanam aththa banඅපිත් මේ ටිකෙ ආතල් එකක් නැතුවනෙ බන් හිටියෙ...![]()


පට්ට ආතල් ඕයි
මගේ ගැනි මමවත් දන් නැ,,,,එත් උට කිවලු![]()
bada ridenawa bado e kathawata aiyo aminenawaතාම නම්බර් එකක් ගන්න අයිඩි එකක් නැහැලු
![]()


උඹ බොරු කරන්න හදන්න එපා...පට්ට ආතල් ඕයි
මගේ ගැනි මමවත් දන් නැ,,,,එත් උට කිවලු![]()
ඌට තරහ යයි...

ඒකනෙ ඕයි... දැන් බලහන්... අපි ඌට තෙල් මල් තියල වදින්න ඕනෙ....ekanam aththa ban
balapan tread eka kochchara up wenawada dan![]()

ඉතින් කොහොමද මහත්තයෝ රටක් විදිහට අපි දියුණු වෙන්නෙaiyo aminenawa![]()
comment karana aluthma widiha rep walin![]()
![]()

ඌ කසිප්පු ගහලා![]()
bada ridenawa bado e kathawata
kohe inna ganiyekda ban oya

උඹ බොරු කරන්න හදන්න එපා...ඌට තරහ යයි...
උඹ අපිටත් හොරෙන් ගෑණියෙක් අරගෙන...ඕව මහ කැත වැඩ.....![]()




අනේ මචන් අපටත් විස්තර කියපන්කොඌ කසිප්පු ගහලා
බලපන් එකෙත් හැටි
මන් මේ කල්පනා කලේ, උබල දන්නෙත් නැති කොට ඌ දන්න එක...
ෆේක් හද හද ඉන්න එකේ ඌට සාස්තර වැඩ පලක් දා ගත්තනම් ගොඩ යන්න තිබ්බා,
, මට දැන් ඌ ගැන විස්වාසයි බන්,,ඩේටා කාඩ් කතාවෙන් පස්සෙ 

ඒකනෙ ඕයි... දැන් බලහන්... අපි ඌට තෙල් මල් තියල වදින්න ඕනෙ....![]()
aniwa aniwamun wage un innakota kohopmath ba oiඉතින් කොහොමද මහත්තයෝ රටක් විදිහට අපි දියුණු වෙන්නෙ![]()

අනේ මචන් අපටත් විස්තර කියපන්කො, මට දැන් ඌ ගැන විස්වාසයි බන්,,ඩේටා කාඩ් කතාවෙන් පස්සෙ
![]()
data card aiyo eka aththada bola