එල්.ටී.ටී.ඊයට අපහාස වන චිත්‍රපටයක් හැදුවා&#349

dath kimbula

Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    palayan nakio, :growl: heta anidda walakajja gahana thota mona sinamawada :growl:
    ඇයි උඹට විතරද සිනමාව........:P
    අනාතයෝ......
    තෝ නිකමෙක්......අධ්‍යාපනයක් නැති හුයන්නෙක්......
    පොරත්වය පෙන්නනවා ඇර තොට ඇති ලබ්බක් නෑ..........
    හිතන්නේ මහා ලොකු බහුශ්‍රැතයා කියලා...හැබැයි උඹ පුස්සෙක්............
    පිම්බෙන්න හදන ගෙම්බෙක්.........
    මෙලෝ වැඩකට නැති අපතයෙක්...........
    මේව කියන්නේ මම නෙවෙයි.....කිරියෙම එවුන්.............

    දැන් අඩපං හොදේ ........:rofl::rofl::rofl::rofl:
     

    epw

    Active member
  • Dec 27, 2008
    904
    98
    43
    Davy Jones Locker
    :eek::eek:

    1.හම්බයො
    2.දෙමලු
    3.කැවුමො

    :lol:

    suddo film walata baya natha. "Da Vinci Code" walata kohomatawath wirudda wune naththe e nisaaya :rofl:. thamange deyata pahara denawita eyata wirudda wanne kalaawa therum gannata bari nugathunya yanna thama mathaya koraganne ලංකාවේ වාමාංශිකයන්ගේ wachana walinma kiwuwath ඊනියා radikalluya.
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    ඇයි උඹට විතරද සිනමාව........:P
    අනාතයෝ......
    තෝ නිකමෙක්......අධ්‍යාපනයක් නැති හුයන්නෙක්......
    පොරත්වය පෙන්නනවා ඇර තොට ඇති ලබ්බක් නෑ..........
    හිතන්නේ මහා ලොකු බහුශ්‍රැතයා කියලා...හැබැයි උඹ පුස්සෙක්............
    පිම්බෙන්න හදන ගෙම්බෙක්.........
    මෙලෝ වැඩකට නැති අපතයෙක්...........
    මේව කියන්නේ මම නෙවෙයි.....කිරියෙම එවුන්.............

    දැන් අඩපං හොදේ ........:rofl::rofl::rofl::rofl:
    අෆොයි, නාකියට බඩයන්න රිදිලා. වයස මතක් කරපු නිසා වෙන්න ඇති,, හෙමිජ්ජා වගේ ඉඳගෙන කොටවන එක තමයි මුගෙ පාට් ටයිම් ජොබ් එක
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    suddo film walata baya natha. "Da Vinci Code" walata kohomatawath wirudda wune naththe e nisaaya :rofl:. thamange deyata pahara denawita eyata wirudda wanne kalaawa therum gannata bari nugathunya yanna thama mathaya koraganne ලංකාවේ වාමාංශිකයන්ගේ wachana walinma kiwuwath ඊනියා radikalluya.
    දුර්වල හදවත් තියෙන මිනිස්සු/ජන වර්ග ෆිල්ම්, සින්දු,නවකතා පවා අදහනව, ඒකයි ප්‍රශ්නෙ, ගැලපෙන්නෙ නැති දෙයක් ප්‍රතික්ෂේප කරන්නවත් හයියක් නෑ :baffled:

    ෆිල්ම් එකේ කතාව බොරුවක් වුනත් අපේ උන්ගෙ කුලප්පුව දැක්කම වටේ උන් හිතන්නෙ ඇත්ත කියලා ලොල්
     

    88gee

    Well-known member
  • May 11, 2008
    8,077
    826
    113
    seemange "$£"£%$^ uui ara jayalalitha we$£% , karuna doi mantelei chutha wela yanna one appa ikmanta :angry:
     

    PMUB

    Well-known member
  • Apr 7, 2012
    7,659
    486
    113
    da gedara
    suddo film walata baya natha. "Da Vinci Code" walata kohomatawath wirudda wune naththe e nisaaya :rofl:. thamange deyata pahara denawita eyata wirudda wanne kalaawa therum gannata bari nugathunya yanna thama mathaya koraganne ලංකාවේ වාමාංශිකයන්ගේ wachana walinma kiwuwath ඊනියා radikalluya.

    wathikanuwewath thahanam nokara Da_Vinci_Code lankawe thahanam karala
    suddonta pu dunne kawumo.
    nabiyawa expose karapu filmekata hambayo marenna hadana kota wenin ratawal wala
    unta elo elo gahuwa.
    unwa hurathal kale lankawe kawumo
    suddo hambayo,demalu me jaathi walata wada kawumo film walata bayai.
    loke koheda film ekak yanne kawumo eka lankawe thahanam karanawa.
    garadiyata bumithel wage kawumonta film.
    kawumo kamathi iskola wala wesak natti wage film walatai,demala padangu walatai.
     

    dj suraj

    Well-known member
  • Apr 3, 2008
    1,551
    182
    63
    Colombo
    Flying Fish: Ban imposed on the film in Sri Lanka

    The Government of Sri Lanka on 15 July 2013 announced a ban on the movie, Flying Fish. The government claimed that the film, Flying Fish, insulted the Government as well as the Security Forces of the country.

    Lakshman Hulugalla, the Director General of the Government's Media Centre for National Security claimed that the Flying Fish was banned in Sri Lanka because, the creators of the film used images of the Sri Lankan military uniform, without permission from the Ministry of Defense.

    Earlier, the Government suspended the Film Festival organized by the French embassy in Colombo after the screening of the film, Flying Fish. The film was directed by the Sri Lankan filmmaker, Sanjeewa Pushpakumara. The film had its world premiere in 2011. It has also won international recognition in film festivals across the world.
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    අෆොයි, නාකියට බඩයන්න රිදිලා. වයස මතක් කරපු නිසා වෙන්න ඇති,, හෙමිජ්ජා වගේ ඉඳගෙන කොටවන එක තමයි මුගෙ පාට් ටයිම් ජොබ් එක
    උඹ වගේ අහුවේපුලා කරට අත දාගෙන බෙල්ල කපන්නේ කොහොමද කියල අදාල සමාජිකයන්ම තමා කිව්වෙ මට.........ඒ කිවිවේ “මූ ගැන උඹේ ඉව හරි අයියේ“ කියන්න.............

    උඹ ආතක්පාතක් නැති, මෙතන කතාවෙන් පොර වෙන්න හදන හිගන්නෙක් කියල හැම එකාම දන්නව බං කිරියෙ....
    උඹට ඕන මේකෙ රෙපුයුටඩ් මෙම්බර්ස්ලට මඩ ගහල පොර වෙන්න, මොකද උඹ සමාජෙන් කොන් වෙච්ච පගර නැට්ටෙක් නිසා.............:dull::dull:
    පශ්චාත්භාගයේ පණූවන් සිටින පශ්චාත් නූතනවාදියෝ ඔහොම තමා............:lol::lol::lol:
     

    Sadun Buwa

    Well-known member
  • Oct 7, 2012
    18,422
    2,039
    113
    UNP BANK ROBBERY 2015
    උඹ වගේ අහුවේපුලා කරට අත දාගෙන බෙල්ල කපන්නේ කොහොමද කියල අදාල සමාජිකයන්ම තමා කිව්වෙ මට.........ඒ කිවිවේ “මූ ගැන උඹේ ඉව හරි අයියේ“ කියන්න.............

    උඹ ආතක්පාතක් නැති, මෙතන කතාවෙන් පොර වෙන්න හදන හිගන්නෙක් කියල හැම එකාම දන්නව බං කිරියෙ....
    උඹට ඕන මේකෙ රෙපුයුටඩ් මෙම්බර්ස්ලට මඩ ගහල පොර වෙන්න, මොකද උඹ සමාජෙන් කොන් වෙච්ච පගර නැට්ටෙක් නිසා.............:dull::dull:
    පශ්චාත්භාගයේ පණූවන් සිටින පශ්චාත් නූතනවාදියෝ ඔහොම තමා............:lol::lol::lol:

    :lol:
     

    Sadun Buwa

    Well-known member
  • Oct 7, 2012
    18,422
    2,039
    113
    UNP BANK ROBBERY 2015
    අෆොයි, නාකියට බඩයන්න රිදිලා. වයස මතක් කරපු නිසා වෙන්න ඇති,, හෙමිජ්ජා වගේ ඉඳගෙන කොටවන එක තමයි මුගෙ පාට් ටයිම් ජොබ් එක

    උබේ තාත්තා නාකි නැද්ද පොන්ස්?

    උබේ අම්මා නාකි නැද්ද පොන්ස්?

    උබ නාකි වෙන්නේ නැද්ද පොන්ස්?:lol::lol::lol::lol::lol:


    avatar391781_21.gif


    *ඔය avatar එක අයින් කරපන්.ඒ මැරුණ මිනිහට අපහාස නොකර.:Pඋබ වගේ ගොන් බිජ්ජෙක් ගේ avatar එකකට ඒ මිනිහගේ මූණ කොහෙත්ම සුදුසු නැහැ..
     
    Last edited:

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    උඹ වගේ අහුවේපුලා කරට අත දාගෙන බෙල්ල කපන්නේ කොහොමද කියල අදාල සමාජිකයන්ම තමා කිව්වෙ මට.........ඒ කිවිවේ “මූ ගැන උඹේ ඉව හරි අයියේ“ කියන්න.............

    උඹ ආතක්පාතක් නැති, මෙතන කතාවෙන් පොර වෙන්න හදන හිගන්නෙක් කියල හැම එකාම දන්නව බං කිරියෙ....
    උඹට ඕන මේකෙ රෙපුයුටඩ් මෙම්බර්ස්ලට මඩ ගහල පොර වෙන්න, මොකද උඹ සමාජෙන් කොන් වෙච්ච පගර නැට්ටෙක් නිසා.............:dull::dull:
    පශ්චාත්භාගයේ පණූවන් සිටින පශ්චාත් නූතනවාදියෝ ඔහොම තමා............:lol::lol::lol:

    අයියෝ බං උබේ ලේ ටික.. ඕක දන්නෙ බං මොකක් හරි ගොබ්බ කතාවක් කියල මොකක් හරි කතාවක් ඇදල අරං පොර වෙන්න හදල හත් පොලේම ගාගෙන දුවන්න විතරයි.. ඉතින් බං එහෙම එකෙක් ගෙ පොස්ට් quote කරල කිසිම තේරුමක් නැහැ.. ගොබිලි කතාවල් කියල අපිට තරහ ගියාම තමා ඌ මානසික වින්දනයක් ලබන්නෙ උබට තේරෙනව නෙ.. :rofl::rofl:
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    උඹ වගේ අහුවේපුලා කරට අත දාගෙන බෙල්ල කපන්නේ කොහොමද කියල අදාල සමාජිකයන්ම තමා කිව්වෙ මට.........ඒ කිවිවේ “මූ ගැන උඹේ ඉව හරි අයියේ“ කියන්න.............

    උඹ ආතක්පාතක් නැති, මෙතන කතාවෙන් පොර වෙන්න හදන හිගන්නෙක් කියල හැම එකාම දන්නව බං කිරියෙ....
    උඹට ඕන මේකෙ රෙපුයුටඩ් මෙම්බර්ස්ලට මඩ ගහල පොර වෙන්න, මොකද උඹ සමාජෙන් කොන් වෙච්ච පගර නැට්ටෙක් නිසා.............:dull::dull:
    පශ්චාත්භාගයේ පණූවන් සිටින පශ්චාත් නූතනවාදියෝ ඔහොම තමා............:lol::lol::lol:

    අපි නම් නම් ඔයා වගෙ පන්දම් අල්ලගෙන පොර වෙන්න දැඟලුවෙ නෑ, ඔන්න කිව්ව:lol:
    කොහොමටත් මේකෙ උන්ව හුරතල් කර කර ඉන්න මට බෑ :rofl:

    උබේ තාත්තා නාකි නැද්ද පොන්ස්?

    උබේ අම්මා නාකි නැද්ද පොන්ස්?

    උබ නාකි වෙන්නේ නැද්ද පොන්ස්?:lol::lol::lol::lol::lol:


    *ඔය avatar එක අයින් කරපන්.ඒ මැරුණ මිනිහට අපහාස නොකර.:Pඋබ වගේ ගොන් බිජ්ජෙක් ගේ avatar එකකට ඒ මිනිහගේ මූණ කොහෙත්ම සුදුසු නැහැ..

    ඒ නාකි වගේද මේ අකලට නාකි වුන එවුන්:dull: