Ow ban
Kawuru dinnath kamak na athal ekak gannai one
Elakiriya patta boring dan
@Solo Rider hina wewi inna eke narakada wade patan gattot
------ Post added on Dec 20, 2023 at 10:25 PM
මැතිවරන සිතියම අකුලල තියෙන්නෙ මේ කාලෙ
Ow ban
Kawuru dinnath kamak na athal ekak gannai one
Elakiriya patta boring dan
@Solo Rider hina wewi inna eke narakada wade patan gattot
------ Post added on Dec 20, 2023 at 10:25 PM
negative wenna epa ban. Wade karamuko
මැතිවරන සිතියම අකුලල තියෙන්නෙ මේ කාලෙ
බඩුවක් වෙන්න එපා ඉතින් දෙයක් ඇහුවම. අඩුවට බැනර් එකක් හදාගන්න එකෙක් කියපන්. හෙළයට පුලුවන්ද? කසුන්ට කියන්නද?
මැතිවරන සිතියම අකුලල තියෙන්නෙ මේ කාලෙ
negative wenna epa ban. Wade karamuko
බඩුවක් වෙන්න එපා ඉතින් දෙයක් ඇහුවම. අඩුවට බැනර් එකක් හදාගන්න එකෙක් කියපන්. හෙළයට පුලුවන්ද? කසුන්ට කියන්නද?

try chatgptපක්ශෙකුයි, ප්රතිපත්ති ප්රකාශනේකුයි ඕන මොනා කරන්නත්.
පක්ශෙ හරි කියමු, ප්රතිපත්ති කෝ![]()
Ai me memberta 0 points kiyala watenne?අද සවස නිල මැතිවරණ නූල ඉදිරිපත් කරන අතර එහි පලවෙනි පොස්ට් 6 තුල ඔබගෙ පක්ශය ලියාපදිංචි කරගත යුතුය..පලවෙනි පිටුවෙහි ඔබගෙ එක පොස්ටුවක් පමනක් පල කිරිමට කාරුනික වන්න
Hama pakshema innawa ban oya wage un ganan ganna epa.මෙන්න සැප.
බඩුවක් වෙන්න එපා ඉතින් දෙයක් ඇහුවම. අඩුවට බැනර් එකක් හදාගන්න එකෙක් කියපන්. හෙළයට පුලුවන්ද? කසුන්ට කියන්නද?
පක්ශෙකුයි, ප්රතිපත්ති ප්රකාශනේකුයි ඕන මොනා කරන්නත්.
පක්ශෙ හරි කියමු, ප්රතිපත්ති කෝ![]()
කට්ටිය සෙට් කරගන්න අමාරුයි මචන්.elakiriyeth aye presidential election ekak tiyamuko ban