full recover karanna ba thamai. mama kiwwe nikan save karala thiyanwata wada tikak hari effective nisaසරල අංක ගණිතය ගත්තත් FD දාල බේරා ගන්න බෑනේ බං... ෆේල් සොන්නය ජනාධිපති වෙද්දි ඩොලර් එක 180යි, යද්දි 360යි... බාගයක් වෙලා... FD දාල බේරා ගන්න නම් පොලිය 100% දෙන්න ඕන... පොලිය විසි ගනන් කලෙත් පොඩි කාලෙකට... තව උද්දමනය එහෙම හරියටම බැලුවොත් මුදලේ වටිනාකම තවත් අඩු වෙලා... මොකක් හරි දේකට ආයෝජනය කරා නම් ඊට වඩා පාඩුවක් වෙලා තියෙන්න පුලුවන්... සසංචාරක ව්යාපාරයක් වගේ පටන් ගට්ට නම් හොදම එකෙන් කෙල වෙලා ඉන්න පුලුවන්... කෘෂිකර්ම වැඩ වලට දාපු එවා පොලවට පස් උනා වගේ ඒ හුත්තා පොහොර තහනම් කලාට පස්සේ...

මහින්දට මොනවා හරි කියද්දී රිදෙන්නේ බයියෝන්ටද ?

එකගයි මගේ සහය ඔබ තුමාට. මේ වෙලාව පවු පින් බලන වෙලාවක් නෙමේපල යන්න.
තොපි කොහොම හැසිරුනත් අපිට මොකෝ.
සාම ටෝක් අනවශ්යයි.
අපිට ඕනේ උබලව පරද්දන්න.
උබලගෙ මතය වැරදියි කියල ඔප්පු කරල උබලටම ඒක දැනෙන්න හරින්න.
උබල මහන්සියෙන් ගොඩනගන දේවල්(ගෝටව ජනාදිපති කරපු එක වගේ දේවල්) නැති කරල විනාශ කරල දාලා උබලව මානසිකව වට්ටන්න.
එහෙම වට්ටල උබලගෙ කොඳු කඩන්න.
සද්ධන්ත හස්තියෙක් වෙලා උබලගෙ අභිමානය බිම දාල කුඩු පට්ටම් කරල කකුලෙන් පාගල චප්ප කරල ඒක උඩට රීල එතනම හුජ්ජ කරල දාන ඒක තමයි මහත්තයො අපිට තියෙන එකම සතුට.
ඔව් ඔව් දුෂ්ඨයි තමයි![]()
හැලී ලිව්වා කියලා වැඩක් නෑ. මුල ටික බැලුවා ඉතුරු ටික skip කරා. Ridila කියලා තේරුණා.
ඕවා ලිව්වා කියලා තෝ gota ට කඬේ ගිහින් රට ම කාලාකණ්ණි කරපු එක cover වෙන්නේ නෑ.
උබට මැරෙන කන් බනිනවා. හේතුව උබ වගේ උන් ට කොච්චර බැන්නත් මදි, උඹල කරපු අපරාදේ තරම එක්ක බලද්දී.
පොඩි දෙයක් නම් කමක් නෑ ඒක sarayak දෙපාරක් banala nawattanna තිබ්බ.
බිත්තර මිල ඉහළ යන්න යන්න උඹව මතක් වෙනව.
Mirror එක දිහා බලල ඉස්සෙල්ලා හදපු ඇඟ බැහැලා කියලා හිතනකොට රාජපක්ෂ හොරා කෑම මතක් වෙනවා.
උගේ වරද නෙමෙයි තෝ වගේ මූසල එවුන් නිසා මේ කෙළ උනේ කියලා බනිනවා.
උඹ ට මේ රටේ මිනිස් සංහතිය විතරක් නෙමෙයි මුහුදේ ඉන්න සත්තු හිටං හරිනම් බනින්න ඕන.
තෙල් නැව් කීයක් ගෙනල්ලා මුහුදට අපද්රව්ය දාලා සත්තු කීදෙනෙක් ගෙ ජීවිත නැති කරාද?
ඒ සත්තුන්ට වන්දි ගෙවන්න ඕනෙත් තෝ වගේ එවුන් තමයි.
උන්ට කරන්න දෙයක් නෑ උන් වෙනුවෙන් කවුද කතා කරන්නේ?
තෝ mariyan

private cmpus unපලිගන්න එක වැරදියි සහොදරවරුනි
මනුස්සයෙක්ට වරදින්න පුලුවන්. එක වැරැද්දක් නිසා හැමදාම විදවන්න අරින එක වැරදියි
මනුස්සය ජෙනුයින් වැරද්ද හදාගන්නව නන්, එකට ඉඩ දීල මිනිහා අපේ කදවුරට ගන්න ඕන
එහෙම නොවුනොත් මිනිහ ආයෙ යන්නෙ පරන කදවුරට
ෆැසිස්ට් වාදීන් පරද්දන්න නන් සියලු බලවේග එකතු කරගන්න ඕන
එහෙම නොකරන අයවලුන්ව අපි පෙලට හිටවල වෙඩි තියල දානවා