depends බන්
හරියට ප්ලෑන් කරලා code generation part එක විතරක් AI වලින් කරාම ඔහොම අවුලක් වෙන්නෙ නැහැ
අවුල වෙන්නෙ කිසිම ප්ලෑනින් එකක් නැතිව කෙලින්ම වෙන්න ඕන වැඩේ විතරක් AI ,එකට දීලා සම්පූර්න වැඩේම ඒකට කියලා කරගන්නවා නං
අනික් එක හරියට code quality checks ටික එහෙම සෙටප් කරලා තියනවා නං ඔය කියන තරං අවුලක් වෙන්නෙ නැහැ
අපි දැන් ප්රොඩක්ශන් කෝඩ් සෑහෙන්න AI වලින් ජෙනරේට් කරනවා ඔයා කියන වගේ අවුල් සෑහෙන්න ආවා මුල්ම කාලෙදි. හැබැයි දැන් ඒ වගේ වෙනවා හරිම අඩුයි. අපි නං කරන්නෙ හොඳම ඩිවලොපර්ස්ලාට AI ටූල්ස් දීලා වැඩ කරගන්නවා
Architect/Planning වගේ වැඩ සේරම අපි කරලා අන්තිම code කරන පාට් එක විතරයි AI ටූල්ස් වලින් කරන්නෙ.
සමහරු හරියට වැඩක් බැරි ඩිවලොපර්ස්ලාට AI ටූල්ස් දීලා expert level qualty expect කරනවා නං ඒක නං මේ කපේට කරන්න බැහැ