ඒ ඉන්ද්‍රජිත් තරු ප්‍රනාන්දුට ලබා දුන් විශ්වාසයයි - තව පොඩ්ඩයි

Jangi-Hora

Well-known member
  • Jan 13, 2022
    405
    606
    93
    @Indrajith Gamage තමයි දාන්න කිව්වෙ. 😊

    හායි මචන්ලා, ඔන්න අදත් වැදගත් දෙයක් අරගෙන ආවා.

    මේ ඉන්නෙ තරුලියා ප්‍රනාන්දු. Tharuliyh Frenando, තරූ ප්‍රනාන්දු, Tharu Frenando, Tharu Fdo වගේ නම් වලිනුත් ඉන්නවා. නම කොහොම වුණත් ගලවන්න කිසිම බයක් නැති දරුවෙක්.

    දරුවෙක් කියන එකේ වැරැද්දකුත් නැහැ. මෙයාගෙ 2003 මැයි 27 තමයි උපන් දිනය. ඉතින් තාම 18 plus. ඉතින් අවුලක් නැහැ legal age. ❤️

    මොනවා වුණත් ඒ හින්දා ගෙඩිවලයි, පුකෙයි සයිස් ගැන කරදර වෙන්න එපා. 20-22 විතර වෙද්දි ගාණට ඒවා හැදිලා එයි. වඩාත් වැදගත් වෙන්නෙ ගලවන්න විශ්වාසය සහිත attitudes. 😊

    මෙන්න එයාගෙ insta, fb සහ tiktok. හැමෝම follow කරලා විශ්වාසය දෙන්න එකතු වෙමු. 😍

    https://www.facebook.com/tharu.fdo.9210
    https://instagram.com/tharuliyh_frenando
    https://www.tiktok.com/@tharufrenando0

    හ්ම් හ්ම්, කතා ඇති. දැන් අතට අරගෙන බලන එකයි ඇත්තෙ.
















    රට යන දිශාව ගැන අවංකවම සතුටක් දැනෙනවා නේද කියහන්? ❤️❤️
     

    Indrajith Gamage

    Well-known member
  • Aug 15, 2020
    3,354
    5,930
    113
    35
    Moratuwa
    www.facebook.com
    Thanks @Jangi-Hora 😘 ඉස්සරහට අනිත් අයටත් මගේ නමින් thread දාන්න අවස්ථාව ලැබෙනවා. කැමති අය pm එකක් දාලා thread එකක් වෙන් කර ගන්න.

    එහෙනම් මං ගියා. මේ වැලි ගෑවුණු සූටි පුක හොඳට zoom කරලා රස විඳින්න ළමයි. 😉❤️❤️





    Photo බලලා විතරක් මදි අයට මෙන්න පොඩි වීඩියෝ කෑල්ලකුත්. 😊

    https://vm.tiktok.com/ZSesPCvMu/
     

    iworld

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    17,803
    23,363
    113
    චී ලංකාව
    slap bowling GIF by NRK P3
     

    Rochel

    Well-known member
  • Aug 26, 2016
    1,834
    645
    113
    කවුද උට්ටෝ ඉන්ද්‍රජිත් කියන්නේ...
    මේ රොචෙලට කියලා පුක්ෂණය කරගන්න හදන තවත් එකෙක්ද මූ.
    ( මේ වන විටත් රොචෙල් විසින් හිරිකොතේ විදා නමින් හැදින්වෙන
    @rangana26 දරැණු ලෙස පුක්ෂණයට ලක් කොට අවසානය )
     

    IMMuhandiram

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    10,862
    11,161
    113
    Apey Erozan ayyata gelapena keli podiththak neda. Moko kiyanne bokka? Election ekata kalin bedagattanam hari😍