ithin mata prashneyak na 👍 අල්ලස් ගත්ත එක අපිට නං පස්නයක් 🤌🏼
shenat Well-known member May 13, 2007 58,758 87,162 113 ආශ්චර්යමත් රටක Today at 9:44 AM #41 dayt0na said: ithin mata prashneyak na Click to expand... අල්ලස් ගත්ත එක අපිට නං පස්නයක්
dayt0na Well-known member Jan 2, 2012 29,998 28,903 113 Today at 9:45 AM #42 shenat said: අල්ලස් ගත්ත එක අපිට නං පස්නයක් Click to expand... allas aran ratata una paaduwai apita wadegath
shenat said: අල්ලස් ගත්ත එක අපිට නං පස්නයක් Click to expand... allas aran ratata una paaduwai apita wadegath
shenat Well-known member May 13, 2007 58,758 87,162 113 ආශ්චර්යමත් රටක Today at 10:29 AM #43 dayt0na said: allas aran ratata una paaduwai apita wadegath Click to expand... අන්න හරියටම හරි. ඒක තමයි වැදගත්. දැන් තේරෙනවනෙ උබටත්?
dayt0na said: allas aran ratata una paaduwai apita wadegath Click to expand... අන්න හරියටම හරි. ඒක තමයි වැදගත්. දැන් තේරෙනවනෙ උබටත්?
dayt0na Well-known member Jan 2, 2012 29,998 28,903 113 Today at 10:57 AM #44 shenat said: අන්න හරියටම හරි. ඒක තමයි වැදගත්. දැන් තේරෙනවනෙ උබටත්? Click to expand... Aluthin therenda deyak na …. Mulin kiwwa deta parasparath na
shenat said: අන්න හරියටම හරි. ඒක තමයි වැදගත්. දැන් තේරෙනවනෙ උබටත්? Click to expand... Aluthin therenda deyak na …. Mulin kiwwa deta parasparath na
shenat Well-known member May 13, 2007 58,758 87,162 113 ආශ්චර්යමත් රටක Today at 11:03 AM #45 dayt0na said: Aluthin therenda deyak na …. Mulin kiwwa deta parasparath na Click to expand... දැන්නෙ උබට තේරුණා කිව්වෙ රටට පාඩු උනා නං වැදගත් කියලා. එයාබස් චැරිටි එකෙන් අසරණ සරණ නාමල්ට සල්ලි දීපු නිසා රටට පාඩු වෙලා නෑ කියලනේ උබ කලින් කිව්වෙ Reactions: Podi puthas
dayt0na said: Aluthin therenda deyak na …. Mulin kiwwa deta parasparath na Click to expand... දැන්නෙ උබට තේරුණා කිව්වෙ රටට පාඩු උනා නං වැදගත් කියලා. එයාබස් චැරිටි එකෙන් අසරණ සරණ නාමල්ට සල්ලි දීපු නිසා රටට පාඩු වෙලා නෑ කියලනේ උබ කලින් කිව්වෙ
dayt0na Well-known member Jan 2, 2012 29,998 28,903 113 Today at 11:14 AM #46 shenat said: දැන්නෙ උබට තේරුණා කිව්වෙ රටට පාඩු උනා නං වැදගත් කියලා. එයාබස් චැරිටි එකෙන් අසරණ සරණ නාමල්ට සල්ලි දීපු නිසා රටට පාඩු වෙලා නෑ කියලනේ උබ කලින් කිව්වෙ Click to expand... Dan therune kiwwe na…api balanne ratata una paaduwa kiyela kiwwe ------ Post added on Sep 6, 2026 at 11:14 AM
shenat said: දැන්නෙ උබට තේරුණා කිව්වෙ රටට පාඩු උනා නං වැදගත් කියලා. එයාබස් චැරිටි එකෙන් අසරණ සරණ නාමල්ට සල්ලි දීපු නිසා රටට පාඩු වෙලා නෑ කියලනේ උබ කලින් කිව්වෙ Click to expand... Dan therune kiwwe na…api balanne ratata una paaduwa kiyela kiwwe ------ Post added on Sep 6, 2026 at 11:14 AM
jhnnwp Well-known member Jan 6, 2012 44,467 32,189 113 Today at 11:15 AM #47 Podi puthas said: කව්ද htt ලක්ෂ්මන් Click to expand... Rama ge malli neda?