ඔක්කොමලා එන්න... ප්‍රොජෙක්ට් එක තෝරමු

ප්‍රොජෙක්ට් එක තෝරමු

  • කලින් කතා උනා බස් වල රූට් වෙලාව පෙන්නන ඇප් එකක් හදන්න.ඒක හදමු.

    Votes: 31 49.2%
  • අපි ලග තියන පොත් ශෙයා කරගෙන කියවන්න පුලුවන් කරමයක් හදලා ඒක කරමු.

    Votes: 13 20.6%
  • දුප්පත් ඉස්කෝලෙකට පොත්/අවශ්‍ය දේවල් අරන් දෙමු.

    Votes: 11 17.5%
  • දැන් ශිශ්‍යත්වේ ඉවර වෙලා අලුත් ඉස්කෝලෙට යන්න සල්ලි නැතුව ඉන්න ලමය් කීප දෙනක් ට උදව් කරමු.

    Votes: 7 11.1%
  • ක්‍රිකට් මැච් එකක් ගහමු. / සාර්වර් එකක් හදලා ගේම් ගහමු. / ට්‍රිප් එකක් යමු.

    Votes: 9 14.3%
  • කට්ටිය කතාවෙලා වෙන ඇප් එකක්/වෙබ් එකක් (මිනිස්සුන්ට වැඩක් වෙන) කරමු.

    Votes: 4 6.3%
  • බෙහෙත් ගන්න සල්ලි නැති කීප දෙනක් හොයලා දෙයක් කරල දෙමු.

    Votes: 10 15.9%
  • ලේ දන් දීමක් කරමු. / වැඩිහිටි නිවාසයක්/ලමා නිවාසයක් හොයලා උදව් කරමු.

    Votes: 15 23.8%
  • පිලිකා රෝහලට මොනා හරි දෙයක් කරමු.

    Votes: 13 20.6%
  • වෙනත්.

    Votes: 2 3.2%

  • Total voters
    63
  • Poll closed .

dmsupun

Well-known member
  • May 13, 2007
    12,398
    10,998
    113
    Kandy
    ආන්ඩුවෙන් කරන්න ඕනෙ සහනාධාර හුත්තවල් ගැන නම් කතා කරන්න එපා. මිලියන් ගනන් ටැක්ස් ගෙවල තියෙන්නෙ.
     

    INCORRECT

    Well-known member
  • Jun 13, 2016
    4,344
    3,880
    113
    EARTH
    බස් රූට් ඇප් එක හදලා පැසෙන්ජර්ලගෙ ෆීඩ් වලින් බස් එක ට්‍රැක් කරගන්න විදියක් අටවලා...

    , ඇඩ්වලින් ගානක් හොයලා සිස්ටම් එකට ඩේටා දෙන එවුන්ටයි, මේක හදන එවුන්ටයි ගානක් එන විදියට ඇප් එකක් හදන වැඩේ කරමුද.

    බස් රූට් ඇප් එක හදලා පැසෙන්ජර්ලගෙ ෆීඩ් වලින් බස් එක ට්‍රැක් කරගන්න විදියක් අටවමුද?

    aniwa me wade karanna puluwan nam maru...

    bus ekata nagga ekata thiyenne thaman nagga route eka select karannai, departure time eka select karannai witharai..

    E athare ads walin gaanak hoyana gaman reward ekak demu most contributorslata (Trip eka iwara wenakan app eka background eke run wenawa nam weekly data card ho considarable cash reward ekak denawa wage wedak)

    Pilot project එකක් කරමු රූට් එකක් දෙකක් අල්ලගෙන

    Colombo - Kandy
    Colombo - Anuradhapura
    Colombo - Jaffna

    wage ekak select kara nam hari.
     

    Yeezus

    Well-known member
  • Nov 20, 2024
    4,943
    1
    6,819
    113
    බස් රූට් ඇප් එක හදලා පැසෙන්ජර්ලගෙ ෆීඩ් වලින් බස් එක ට්‍රැක් කරගන්න විදියක් අටවලා...

    It's easier to mount GPS on busses and track them, where they are, estimate what time they'll arrive etc.
     

    INCORRECT

    Well-known member
  • Jun 13, 2016
    4,344
    3,880
    113
    EARTH
    It's easier to mount GPS on busses and track them, where they are, estimate what time they'll arrive etc.
    ඒකට බස් කාරයො කැමති නැහැ.

    උන්ට එතකොට කොට කොට එන්න බැහැ. අනික සීටිබී එවුන් උන්ට ලැබෙන ක්‍රවුඩ් එක ප්‍රයිවට් එවුන්ට පුදලා කුට්ටිය ගන්න බැරි වෙනවා

    ඕෆ් රූට් ශෝට්කට් දානනන බැරි වෙනවා

    තව හේතු ඇති
     

    Yeezus

    Well-known member
  • Nov 20, 2024
    4,943
    1
    6,819
    113
    ඒකට බස් කාරයො කැමති නැහැ.

    උන්ට එතකොට කොට කොට එන්න බැහැ. අනික සීටිබී එවුන් උන්ට ලැබෙන ක්‍රවුඩ් එක ප්‍රයිවට් එවුන්ට පුදලා කුට්ටිය ගන්න බැරි වෙනවා

    ඕෆ් රූට් ශෝට්කට් දානනන බැරි වෙනවා

    තව හේතු ඇති
    CTB නම් හයි කරා කියමුකෝ, ඒත් Private බස් නම් උන් කරන්න දෙනේකල් නෑ. දැඩි නීතිය ක්‍රියාත්මක කරන්න වෙයි, ඒත් ඉතින් .....

    🙂 Agreed.

    I mean if government regulates maximum number of passengers one Bus can transport at a time & offer tax incentives for importing busses, this issue may be get fixed soon

    කරන්නත් ඕනි.
     
    • Like
    Reactions: Yin And Yang

    MihiCherub

    Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,982
    1
    9,801
    113
    Gampaha
    දුප්පත් ඉස්කෝලෙකට පොත්/අවශ්‍ය දේවල් අරන් දෙමු.
    meka danatamath karanawa.

    ක්‍රිකට් මැච් එකක් ගහමු. / සාර්වර් එකක් හදලා ගේම් ගහමු. / ට්‍රිප් එකක් යමු.
    mewa issaraha sahenna kala. eth dan me inna community eke expose wenna epa ubala api wage.

    කට්ටිය කතාවෙලා වෙන ඇප් එකක්/වෙබ් එකක් (මිනිස්සුන්ට වැඩක් වෙන) කරමු.
    mewa karala buruthu pitin ban une.
     
    • Like
    Reactions: Yin And Yang