install karanna ona ne ban.. oka download karagena HDsentinel kiyana icon aka click karanna![]()
100%
36c temp
+++ thanks..
portable eketh enawada balanna one...
mage kalin portable hard eka ganne nea lap ekata

install karanna ona ne ban.. oka download karagena HDsentinel kiyana icon aka click karanna![]()

කොහොමද හිතාගන්න බැරි වෙලාවක හාඩ් එක පරලෝ සැපත් උනොත්
......


Hard disks 3k thiyenawada
Echchara oke monawada thiyenne![]()
![]()
100%
36c temp
+++ thanks..
portable eketh enawada balanna one...
mage kalin portable hard eka ganne nea lap ekata
Meka useful thread ekak Machanz
Thanks for posting![]()
![]()
sindu + film mamekne
ela machanla 

tfs+12
![]()
මේ Software එක ශුවර්ද බන්..මගෙ Com එක Boot වෙනකොට සද්දයක් එනවා ටිකක් හාර්ඩ් එකෙන්...ටික වෙලාවකින් හරියනවා
Perfomance 100 %
Health 100%
Awrudu 4k withara parana lap ekak, mehema wenna puluwanda
kohomada danne ne meassure karanne ,
bad sectors tamai itin,
TFS![]()


Films games tv shows songs
Hard disks 3k thiyenawada
Echchara oke monawada thiyenne![]()
![]()