Mulin gihin doctor ta pennana doctor kiyai kotanin da kapanna ona kiyala.Nula witharak kapannq barida
අඩේ නූල කැඩෙනවා කියන්නෙ ඕකට නේද ? කෙල්ලෙක්ගෙ පෙට්ටිය කැඩුනා වගේ කොලේලෙක්ගෙ ඕක කැඩුනම virginity එක නැති වෙනවා.
උබ ඔය කියන්නෙ frenulum එක වෙන්න ඇති. ඒක කඩන්න එපා යකෝ. උබේ ටොපාව හැලෙයි. ටොපා රතුයි කියන්නෙ උබ ටොපාගෙ ලිප්ස්ටික් ගානවද ? නැත්තම් කෙල්ල ලිප්ස්ටික් පිටින් කටට ගන්නවා ඇති.
Frenulum eka kapanna onida bn, eka ehema thibbta awlk ndda?නූල කියල රෙද්දක් නෑ බං. පස්සට ගන්න බැරි වෙන්නෙ frenulum එක හරියෙන්ම සම්බන්ධ නිසා.
Podi kale athe gahuwe nadda?නුවර හොස්පිට්ල් එකේන මේ ඔපරේශන් එක කරගත්තු අය ඉන්නවා ද?
ගොඩක් උන් මේක දන්නෙ නැතුව දුක් විදිනව ඒකයි ශෙයා කරේuba sira dial ekak. uba eken galawila anith ewuntath para penwanawa. mage yaluwek oka kala
Same.කියවලා ඇඟිලි හිරි වැටිලා බල්ලෝ

ado mekama tama matath wune. grade 8-9 withara kaale wuneහපෝ ඕවා ඊසි ගේම්. මගෙත් ඉස්සර ඔහොම preskin එකයි ටොපාවයි හා වෙලා තිබ්බෙ. ඒත් මම අතේ ගැහුවා. දවසින් දවස ටොපා පස්සටම ගහන්න උත්සහ කළා. එක දවසක් ඒක කැඩිල ගියා. ලේ ආවෙ නෑ. එදා මම අතේ ගැහුවා පට්ටම ආතල් එකක් ආවෙ. අදටත් මතකයි. ඉස්සර මම ටොපා ගහන් චූ කරනවා. අදටත් එහෙමයි.![]()
