ඔබ ජිවිතයේ වඩාත්ම ලජ්ජාවට පත් වුන අවස්ථා&#3520

Captain NALI

Well-known member
  • Apr 23, 2011
    2,274
    260
    83
    Kiri Matte
    Man a/l kare try kara kellekta..ekige name eka gahala mage bokka yaluwekta msg ekak demma"mchn ***ge gedi dekai galai,passai patta ban"kiyala...eki gena hitha hitha hitapu hinda msg eka ekitama yewwa weradila.....:dull:e taram papuwa gehila ne loweth aye class palayanko...
    lol ban ekanam patta scene eka,ekiwa dagatte nadda?
     

    MeGusta

    Banned
    Sep 11, 2012
    10,585
    512
    0
    lol ban ekanam patta scene eka,ekiwa dagatte nadda?

    eki reply kara what's this?????????? kiyala...mata ithin loweth uttara ne..weraduna kiyannaye....:dull: ekita kivva hey sorry not for you kiyala..eki ita passe monawath ahuwe ne...eki dannawa hodata ekita tamai kivve kiyala...ita passe man wediya katha karanna giye ne nondi hinda.eki denagatta man lajjawen inne kiyala..ekima ita passe katha karanna gatta...:rofl:aww mara athal ude pandara call denawa..set una ita passe...1 year wage tibila break up una ban...
     

    ruwanwellarocker

    Well-known member
  • May 19, 2010
    10,736
    2,513
    113
    Bevery Hills-90210
    තව සීන් එකක් මතක් උනා. මම 9 වසරෙදී විතර සල්පිලක් කියන්නේ මොකද්ද කියලා දැකලා තිබුනේ නැහැ. රෑ ඇහෙනවා සල්පිලේ සද්දේ කවි එහෙම කියලා ඇවරයි,දෙඇවරයි කියලා බඩු දෙනවා.. මට ඔක බලන්ඩ මාරම ආසාවක ආවා.ගෙදරට හොරෙන් මගෙ යාළුවටත් එන්ඩ කියලා අපි පැන්නා සල්පිලට මඩ ජරාව ගාගෙන වෙලක් දිගේ...
    පස්සේ අපි සල්පිලේ අන්තිම පේලියේ ඉඳගෙන ටික වෙලාවක් බලාගෙන හිටියා. ඉස්සරාට යන්න බැහැ කලිසමේ, කමිසවල මඩ. ගමේ සැහෙන සෙනගක් ඇවිල්ලා සල්පිලට. ටික වෙලාවක් ගියාම සල්පිලේ එකා මොනවා හරි විකුණන්ඩ කවියක් එහෙම කියලා පටන් ගත්තාම. ඇවරයි. රු50 කියලා ඉන්න කොට අපි පිටි පස්සේ ඉදලා බොරුවට ලක්ෂයයි. කෝටියයි එහෙම කියලා කෑ ගහනවා....
    කොහොම හරි සල්පිලේ පොරට ඒකට හොඳටම මල. මේක විහිලුවකට ගන්න එපා කියලා තදින් අවවාදකරා. මිනිහට හොයාගන්න බැහැ කවුද කෑගහන්නේ කියලා.
    අලුවා පාර්සලයකට මම 85000/= කියලා කෑගැහුවා.. පස්සේ පොර මයික් එක ඇරගෙන. _ _ _ _ _ ගෙදර _ _ _ _ _ ළමයායි. _ _ _ _ ගෙදර _ _ _ _ ළමයායි බොරුවට ලංසුතියෙනවා. අපිට මේ වැඩේ කරගන්න දෙන්නේත් නෑ. දෙමව් පියන්ගේ නම්බුවවත් ආරක්ෂාකරන්න කියලා කියලා මුලු ගමටම ඇහෙන්ඩ කිව්වා...
     

    ruwanwellarocker

    Well-known member
  • May 19, 2010
    10,736
    2,513
    113
    Bevery Hills-90210
    මම නම් වැඩියෙන්ම ලජ්ජා උනේ මම 6 වසරේ ඉන්න කොට
    මට එදා පොඩි බඩේ අමාරුවක් තිබුන, interval එකකත් ඉවර වෙලා science period එකේදී මට හිතා ගන්නවත් වෙලාවක් තිබුනේ නැහැ කලිසමේ ගීයා.
    කොහොමහරි පුටුවෙන් හෙල්ලෙන්නෙවත් නැතිව ටික වෙලාවක් හිටියා
    මට පේනවා අහල පහල කොල්ලොත් නහය වහගෙන දගලනවා,
    මමත් මම වගේ නෙමේ ඉන්න try කලා
    ඒ උනාට මම ලග හිටපු එකෙක් class එකේ madam ගාවට ගිහින් කිව්වා මම ගාවින් ගදක් එනවා කියල
    ඊට පස්සේ madam කිව්වා මට පොතත් අරන් ඉස්සරහට එන්න කියල
    මම දැන් ෆුල්ල් චාටර් එහෙට මෙහෙට අබ්රි අබ්රි ඉන්නවා
    යන්නේ නැතිව
    ඊට පස්සේ මාව බලෙන්ම ඉස්සහට ගෙන්න ගෙන තව කොල්ලෝ දෙන්නෙකුත් එක්ක toilet යැව්වා
    කොල්ලෝ විතරක් නම් මැදා class එක කෙල්ලොත් සීන් එක දැක්කා
    ඊට පස්සේ මට නමකුත් වැටුන Mr. එළිපිට බඩ කියල
    මට මතක හැටියට සැහෙන කාලයක් මම bite වේවි හිටියා ඒ සීන් එක නිසා



    :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
     

    ruwanwellarocker

    Well-known member
  • May 19, 2010
    10,736
    2,513
    113
    Bevery Hills-90210
    මම නාරාහේම්පිට වැඩ කරන දවස්වල ගෙදර ඉදන් තමයි උදේට වැඩට ගියේ.. 4ටවත් නැගිටින්න ඔනේ. බස් එකේ පැය03 හමාරක් 4 විතර යන්න තියෙනවා.. දවසක් මට ගොඩගම හරියේ බොකක් සෙට්උනා... දැන් ඉතින් මොනවා කරන්නද? යාලුවෙකුට කියලා ටයිම් එකට අත්සන ගහන්න කියලා මම ගොඩගමට මෙහා බැස්ස 6.30ට විතර කඩයක් ගාවින්.
    කඩයක් වගේ එකක් තිබුනා ටේබල් එහෙම එළියට හදලා ලයිට්දාලා . තව මිනිස්සු 03 දෙනෙක් විතර වාඩිවෙලා හිටියා. තේ බොනවා. මමත් ඇවිත් ටේබල් එකකින් වාඩි වෙලා මොනවාහරි ඔඩර් කරලා ටොයිලට් යනවා කියලා හිතාගත්තේ එකපාරට කඩ කාරයෝ යන්ඩ නොදෙන නිසා.
    එතකොටම කවුද එකෙක් ඇවිල්ලා ඇයි කියලා ඇහුවා.

    මම කිව්වා මොනවද තියෙන්නේ කියලා පොර උඩ බිම බලනවා. පස්සේ හිනා වෙලා කිව්වා මල්ලී කඩයක් නෙවෙයි. big girl පාටි එකක් තිබිලා ටේබල් සහ ලයිට් ටික ගලවන ගමන් කියලා..
    මට තරු පෙනුනා. මට ඉබෙිටම පොරගෙන ඇහුනා ටොයිලට් එකක් තියෙනවද කියලා.. උන් කියපි ගෙදර අයගෙන් තමයි අහන්න ඔනේ අපි නම් දන්නේ නැහැ කියලා... :cool::cool::cool:


     
    • Like
    Reactions: Roxxx

    KingCM

    Well-known member
  • Jul 23, 2013
    6,920
    948
    113
    www.biogen.lk
    මම නාරාහේම්පිට වැඩ කරන දවස්වල ගෙදර ඉදන් තමයි උදේට වැඩට ගියේ.. 4ටවත් නැගිටින්න ඔනේ. බස් එකේ පැය03 හමාරක් 4 විතර යන්න තියෙනවා.. දවසක් මට ගොඩගම හරියේ බොකක් සෙට්උනා... දැන් ඉතින් මොනවා කරන්නද? යාලුවෙකුට කියලා ටයිම් එකට අත්සන ගහන්න කියලා මම ගොඩගමට මෙහා බැස්ස 6.30ට විතර කඩයක් ගාවින්.
    කඩයක් වගේ එකක් තිබුනා ටේබල් එහෙම එළියට හදලා ලයිට්දාලා . තව මිනිස්සු 03 දෙනෙක් විතර වාඩිවෙලා හිටියා. තේ බොනවා. මමත් ඇවිත් ටේබල් එකකින් වාඩි වෙලා මොනවාහරි ඔඩර් කරලා ටොයිලට් යනවා කියලා හිතාගත්තේ එකපාරට කඩ කාරයෝ යන්ඩ නොදෙන නිසා.
    එතකොටම කවුද එකෙක් ඇවිල්ලා ඇයි කියලා ඇහුවා.

    මම කිව්වා මොනවද තියෙන්නේ කියලා පොර උඩ බිම බලනවා. පස්සේ හිනා වෙලා කිව්වා මල්ලී කඩයක් නෙවෙයි. big girl පාටි එකක් තිබිලා ටේබල් සහ ලයිට් ටික ගලවන ගමන් කියලා..
    මට තරු පෙනුනා. මට ඉබෙිටම පොරගෙන ඇහුනා ටොයිලට් එකක් තියෙනවද කියලා.. උන් කියපි ගෙදර අයගෙන් තමයි අහන්න ඔනේ අපි නම් දන්නේ නැහැ කියලා... :cool::cool::cool:



    :lol::lol::lol::lol: