ඔබ නව සිංහල සංගීතය සොයා ගන්නේ කොහෙද?

Jan 18, 2017
252
69
0
ඔබ නව සිංහල සංගීතය සොයා ගන්නේ කොහෙද?

Machangsla,

Puluwang nang podi udawwak...

Mama anidda (saturday 21st) aluth Sinhala sinduwak release karanawa.

Mama eh sinduwa ada radio stations keepayakatama dunna, mata poddak puluwang nang kiyanna ogolla radio ui youtube ui harenna kohenda aluth sinhala music hoyaganne?

Meka mama liyapu palaweni sinhala sindua, aneka meh sinduwa mage hadawathata godak kittu ekak. Eh hinda mata asa meh sinduwa puluwang tharang music lovers la ta ahenna puluwang karanna.

Feedback ekata hugak isthoothi!

Lasith

PS - sinduwe teaser clip ekak - https://www.facebook.com/lasithfernandomusic/videos/294986860899384/?pnref=story
 

LazyLizard

Well-known member
  • Aug 27, 2015
    59,445
    14,448
    113
    11
    කටුකරෝලගම
    සල්ලි තියෙනවා නං කෙල්ලෙක් කොටට අන්දලා පොඩි කාලින මාතෘකාවක් එක්ක වීඩියෝ එකක් කරන්න. ඔය කිසි මහන්සියක් නැතුව සින්දුව හිට් වෙනව :yes:
     
    Jan 18, 2017
    252
    69
    0
    සල්ලි තියෙනවා නං කෙල්ලෙක් කොටට අන්දලා පොඩි කාලින මාතෘකාවක් එක්ක වීඩියෝ එකක් කරන්න. ඔය කිසි මහන්සියක් නැතුව සින්දුව හිට් වෙනව :yes:

    haha ehema pissu hadaganna baha bro.

    Video ekak nang karanawa habai :D
     
    Jan 18, 2017
    252
    69
    0
    ade thanks macho...

    Mama sinduwa Saturday youtube ekei anik online platforms wala danawa

    video ekak uth patang gena thiyenne, sathi 3kin withara eka danwa
     

    lcrstudio

    Well-known member
  • May 10, 2008
    2,126
    525
    113
    Colombo
    සිංදුව ප්‍රචාරය කරන්නම ප්‍රොෆයිල් එකක් හදාගෙන ආවද?

    එහෙනන් ඔය යන ගමන හොඳයි... ඔහොම ප්‍රොමෝට් කරන් යමු
     
    Jan 18, 2017
    252
    69
    0
    සිංදුව ප්‍රචාරය කරන්නම ප්‍රොෆයිල් එකක් හදාගෙන ආවද?

    එහෙනන් ඔය යන ගමන හොඳයි... ඔහොම ප්‍රොමෝට් කරන් යමු

    Haha...aiyo ow ithing. Meka liyapu palaweni sinhala sinduwa macho, puluwang tharang kattiyata ahanna widi thamai hoyanne mama
     

    Underground

    Well-known member
  • Oct 31, 2014
    3,524
    4,503
    113
    Sinduwa apitath ahanna methana danna balanna...youtube thama godakma ahanne...ananmanan eke ahanawa a arenna ahana thanak naha
     

    SanjayRocks

    Well-known member
  • Aug 29, 2006
    2,277
    2,762
    113
    London
    I guess slow rock/pop bro. Thank you for checking out the clip. I'll post the full song here tomorrow when it's released

    Will you be performing this song live somewhat in the near future? If so do upload a video to youtube.
    BTW I love slow rock/power ballad genres apart from my fav genre EDM.
    All the best for you.
     
    Jan 18, 2017
    252
    69
    0
    Will you be performing this song live somewhat in the near future? If so do upload a video to youtube.
    BTW I love slow rock/power ballad genres apart from my fav genre EDM.
    All the best for you.

    Yes bro, I play at pubs and bars for a living, so going to add this song to my set list for sure. And hopefully start organizing some gigs to specifically promote the song as well
     
    Jan 18, 2017
    252
    69
    0


    Machang la, sinduwa dang YouTube eke dala thiyenne. Ahala ogollo hithena de kiyanna please <3

    Sinduwe vibe ekata kamathi nang yaluwoth ekka share karanna please

    Support ekata hamathissemma istthoothi!