ඔබ මෘදුකාංග ඉංජිනේරුවෙකු නොවිය යුත්තේ ඇයි?

Son Goku

Well-known member
  • May 21, 2023
    4,582
    6,262
    113


    "
    I think that there are a lot of people who are getting into the whole coding software engineering business who really have no business getting into this area.
    "






     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,741
    87,149
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    බංකොළොත් ෆේල් රටකදි එහෙම තෝරන්න බෑ.

    වෙන දියුණු රටකට ඔන්ලයින් වැඩ කරන්න පුලුවන් එකක් තමා තෝරගන්න වෙන්නෙ. ෆේල් රටවල් වල ඉපදුණ එකට කරන්න දෙයක් නෑනෙ.
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,660
    75,725
    113
    බංකොළොත් ෆේල් රටකදි එහෙම තෝරන්න බෑ.

    වෙන දියුණු රටකට ඔන්ලයින් වැඩ කරන්න පුලුවන් එකක් තමා තෝරගන්න වෙන්නෙ. ෆේල් රටවල් වල ඉපදුණ එකට කරන්න දෙයක් නෑනෙ.

    Ane palayan fail ponnayo yanna. Tho neda ponnaya wage IT igena ganna ona kiyala anduwe EK ekey? Nodakin thoge kuhaka kama. Thota karanna beri una kiyala anith un palida? Dan civil karala tho lat hodanne "diyunu ratawal" wala umbata ona widiyata thoranna puluwan nisada 🤭 🤭?
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,741
    87,149
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    Ane palayan fail ponnayo yanna. Tho neda ponnaya wage IT igena ganna ona kiyala anduwe EK ekey? Nodakin thoge kuhaka kama. Thota karanna beri una kiyala anith un palida? Dan civil karala tho lat hodanne "diyunu ratawal" wala umbata ona widiyata thoranna puluwan nisada 🤭 🤭?

    මොනවද අඩු පඩියට වැඩට ගත්තු පොනිලගෙ ෆේල් පොන්නයෝ මේ කියවන්නෙ. 😹

    IT කරපන් කියලා තමා මම කියල තියෙන්නෙ පොන්නයෝ. 😹😹

    බංකොළොත් මෝඩ පෙින්නයෙක් ජනාධිපති කරපු පොන්නයෙක්ට කියන සිංහල තේරෙන්නෙ නැති එක අහන්න දෙයක්ද
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,660
    75,725
    113
    මොනවද අඩු පඩියට වැඩට ගත්තු පොනිලගෙ ෆේල් පොන්නයෝ මේ කියවන්නෙ. 😹

    IT කරපන් කියලා තමා මම කියල තියෙන්නෙ පොන්නයෝ. 😹😹

    බංකොළොත් මෝඩ පෙින්නයෙක් ජනාධිපති කරපු පොන්නයෙක්ට කියන සිංහල තේරෙන්නෙ නැති එක අහන්න දෙයක්ද

    Hari dan kiyapanko umba hithana widiyata apita keeyak gewwada, keeyak gewanna onada kiyala 🤭 🤭