" I think that there are a lot of people who are getting into the whole coding software engineering business who really have no business getting into this area.
"
Ane palayan fail ponnayo yanna. Tho neda ponnaya wage IT igena ganna ona kiyala anduwe EK ekey? Nodakin thoge kuhaka kama. Thota karanna beri una kiyala anith un palida? Dan civil karala tho lat hodanne "diyunu ratawal" wala umbata ona widiyata thoranna puluwan nisada ?
Ane palayan fail ponnayo yanna. Tho neda ponnaya wage IT igena ganna ona kiyala anduwe EK ekey? Nodakin thoge kuhaka kama. Thota karanna beri una kiyala anith un palida? Dan civil karala tho lat hodanne "diyunu ratawal" wala umbata ona widiyata thoranna puluwan nisada ?
" I think that there are a lot of people who are getting into the whole coding software engineering business who really have no business getting into this area.
"