ඔබ විවාහ වුනු දවසට පසු එළඹෙන පළමු රාත්‍රි&#351

shaminda peiris

Well-known member
  • Mar 12, 2014
    23,306
    1,059
    113
    33
    පානදුරේ
    subscribed for future purposes මදැයි අපි අහගන්න ආවා අත්දැකීම් !:baffled: මෙකේ ඉන්න උන් එකෙක් වත් බැදලා නෑ තාම බං පොඩි කොල්ලෝ බං ඉන්නේ!:D

    පිස්සුද බන්.මේකේ ඉන්න උන්ගෙන් භාගයක් විතර එවුන් කසාද බැඳපු උන්.
     

    Identity

    Well-known member
  • Aug 15, 2016
    23,217
    18,863
    113
    අදාල නෑනේ
    meke inna kellek ge athin wath allala nethi unge fantasy eka oka unata, reality eka wedding eka dawase pandara 2 - 3 indan lesthi wela function eka iwara wela hotel ekata yaddi honda pana yanawa. eta passe sariye katu galawanna thawa heta peyak yanawa. rae ta yanthak kana deyak kala nidagannawa erenna wena deyak nam karanna amarui
     

    Thanatosx

    Member
    Dec 9, 2016
    332
    19
    0
    Ape paththe porak wedding eken passe honeymmoon yanna gedaramai genawe. propasal ekak. mu plaweni dawasema kellata puke arala :lol: wheel ekakata kiyala hospitle gihin thiyenne. wheel eke pora kiyala hamathanama night dress eke le gagena ada ada aran giya kiyala. pawuth hithenawa. eath u maha melo rahak nathi huththek :lol:
     

    randy6667

    Well-known member
  • Mar 9, 2011
    8,709
    973
    113
    daoriot
    meke inna kellek ge athin wath allala nethi unge fantasy eka oka unata, reality eka wedding eka dawase pandara 2 - 3 indan lesthi wela function eka iwara wela hotel ekata yaddi honda pana yanawa. eta passe sariye katu galawanna thawa heta peyak yanawa. rae ta yanthak kana deyak kala nidagannawa erenna wena deyak nam karanna amarui

    :lol:
     

    AnjanaROCK

    Well-known member
  • Jul 29, 2014
    1,753
    650
    113
    kiyapalla kiyapalla lajja nathuwa apitath danaganna...... math oka gana hithala thiyanawa..........:D
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    meke inna kellek ge athin wath allala nethi unge fantasy eka oka unata, reality eka wedding eka dawase pandara 2 - 3 indan lesthi wela function eka iwara wela hotel ekata yaddi honda pana yanawa. eta passe sariye katu galawanna thawa heta peyak yanawa. rae ta yanthak kana deyak kala nidagannawa erenna wena deyak nam karanna amarui

    Sariyata wada konda katu galawanama payak withara yanawa..ita passe makeup 1ka ain karala body wash dala eddi hoda ganan..weticha gaman nidi
     

    ManOfSteel

    Well-known member
  • Jan 4, 2013
    2,940
    3,028
    113
    Invalid
    බැඳලා දැන් අවුරුදු දෙකකට කිට්ටුවෙන්න එනවා :baffled:
    බැඳපු දවසේ මහන්සියට නිදාගත්තා බන් :P
    wife ටත් පට්ට මහන්සියි :(
    ඒමදිවට කොන්ඩේට ගහල තිබ්බ spray හෝදන්න පැය දෙකක් ගියා සාරිය ගලවගන්නත් සැහෙන වෙලාවක් ගියාබන් :sorry:
    මේ යක්කු සාරිය ඇන්දුවට පස්සේ මාල හතත් ඒකටම තියල මහල :angry::angry:
    මට සැහෙන දුක හිතුන බන් wife ගැන
     
    May 7, 2016
    12,338
    1,004
    0
    තොප්පිගල
    පලවෙනි දවසේ හරි මහන්සියි තමා මොනවා කරන්නද
    එත් ආසාව දොරේ ගලනවා
    නාගෙන ඇවිත් බදගෙන පොඩ්ඩක් කතා කරා කරා හිටියා
    කෙල්ලගේ ඔලුව අත ගගා හිටියේ මන් ඔඩොක්කුවේ තියාගෙන
    ටිකකින් සද්දයක් නැති හින්දා බලනකොට මෙන්න මේකි ගොරව ගොරව නිදි:eek::eek:
    ටවුකන්න :growl::growl:

    මොනා කරන්නද දවසෙම කාපු කට්ටේ හැටියට පවු ඉතින් එකී
    උදේ රේඩි නැන්දලත් එනවා රෙද්ද
    පොඩ්ඩක් හොල්ලල නැගිට්ටවන්න හැදුව
    එකී නිදි (පස්සේ දවසක කිව්වේ එදා එකී නිදන් තියෙන්නේ පැය 36 විතර පස්සෙලු)
    මාත් ඉතින් උදේ ඕන මගුලක් වෙද්දෙන් කියල නිදාගත්තා

    ඔන්න පාන්දර 6 ට විතර alarm වක වැදිලා ඇහැරෙද්දි ගනී නැගිටලා ලෑස්ති වෙනගමන්
    මත ඉතින් දතකට මැදගෙන ලෑස්තිවුනා
    තේ එකක් එහෙම බීල කයියක් දාන් ඉද්දි තමයි මතක් වුනේ රෙද්දේ සීන් එක

    නැන්දලා එනවා 8.30 වෙද්දී නැද සෙට් එක එක්ක

    එවෙලේ 7 වෙලාව
    මොන කරන්නද
    ක්ෂණික නූඩ්ල්ස් වගේ ඇදුන ගැලෙව්වා
    ටිකක් ලේ වැඩියත් ගියා
    දුක තමා
    මට බඩු ගියෙත් නෑ
    ලේ ටික රෙද්දේ ගැවෙන්න පොඩ්ඩක් වෙලා ඉදලා
    ආයි හෝදගෙන ඇදුම් ඇදගෙන ලෑස්තිවුනා
    {හොදගද්දීත් මූණ ඇබුල් කරන හිටියේ එවෙලේ ඉතින් මන් කිස්ස් එකක් දීලා පොඩ්ඩක් අතගෑවා shape කරා ඉතින්}
    කෙල්ල ටිකක් අබරි අබරි හිටියේ රිදෙනවා කියලා

    හොදම වැඩේ කියන්නේ එකේ වරද්දත් මට තමා පැවරුවේ මට බන බැන :frown::frown:
    එකී හිතන් ඉදල තියෙන්නේ මන් රැ අහවල් වැඩේ කරා කියල ඔඩොක්කුවේ තියන් හිටපු හින්දා
    මන් ඉතින් ටොක්කක් ඇනල කියල දුන්නම අහගෙන හිටියා ගොනා වගේ
    එකී පවු කියල හිතල නිකම් හිටියේ කියල

    කොහොමින් කොම හරි පස්සේ ඉතින් හනිමූන් එක ඉවර වෙනකන් ඉතින් කමසුත්‍ර පොතම ට්‍රය් කරා.
    අපරාදේ කියන්න බ කෙල්ල ඉතින් තරහා ගියත් එවෙලෙට විතරයි
    මන් රේඩි කොයි වෙළෙද එකි ඩබල් රේඩි ඕන වැඩකට :D:D:love::love:

    බදිනවා කියන්නෙත් එක අතකට මාර කට්ටක් තමා :yes::yes:
     
    • Like
    Reactions: automan

    u_make_me_sick_

    Well-known member
  • Oct 1, 2011
    11,521
    7,318
    113
    පලවෙනි දවසේ හරි මහන්සියි තමා මොනවා කරන්නද
    එත් ආසාව දොරේ ගලනවා
    නාගෙන ඇවිත් බදගෙන පොඩ්ඩක් කතා කරා කරා හිටියා
    කෙල්ලගේ ඔලුව අත ගගා හිටියේ මන් ඔඩොක්කුවේ තියාගෙන
    ටිකකින් සද්දයක් නැති හින්දා බලනකොට මෙන්න මේකි ගොරව ගොරව නිදි:eek::eek:
    ටවුකන්න :growl::growl:

    මොනා කරන්නද දවසෙම කාපු කට්ටේ හැටියට පවු ඉතින් එකී
    උදේ රේඩි නැන්දලත් එනවා රෙද්ද
    පොඩ්ඩක් හොල්ලල නැගිට්ටවන්න හැදුව
    එකී නිදි (පස්සේ දවසක කිව්වේ එදා එකී නිදන් තියෙන්නේ පැය 36 විතර පස්සෙලු)
    මාත් ඉතින් උදේ ඕන මගුලක් වෙද්දෙන් කියල නිදාගත්තා

    ඔන්න පාන්දර 6 ට විතර alarm වක වැදිලා ඇහැරෙද්දි ගනී නැගිටලා ලෑස්ති වෙනගමන්
    මත ඉතින් දතකට මැදගෙන ලෑස්තිවුනා
    තේ එකක් එහෙම බීල කයියක් දාන් ඉද්දි තමයි මතක් වුනේ රෙද්දේ සීන් එක

    නැන්දලා එනවා 8.30 වෙද්දී නැද සෙට් එක එක්ක

    එවෙලේ 7 වෙලාව
    මොන කරන්නද
    ක්ෂණික නූඩ්ල්ස් වගේ ඇදුන ගැලෙව්වා
    ටිකක් ලේ වැඩියත් ගියා
    දුක තමා
    මට බඩු ගියෙත් නෑ
    ලේ ටික රෙද්දේ ගැවෙන්න පොඩ්ඩක් වෙලා ඉදලා
    ආයි හෝදගෙන ඇදුම් ඇදගෙන ලෑස්තිවුනා
    {හොදගද්දීත් මූණ ඇබුල් කරන හිටියේ එවෙලේ ඉතින් මන් කිස්ස් එකක් දීලා පොඩ්ඩක් අතගෑවා shape කරා ඉතින්}
    කෙල්ල ටිකක් අබරි අබරි හිටියේ රිදෙනවා කියලා

    හොදම වැඩේ කියන්නේ එකේ වරද්දත් මට තමා පැවරුවේ මට බන බැන :frown::frown:
    එකී හිතන් ඉදල තියෙන්නේ මන් රැ අහවල් වැඩේ කරා කියල ඔඩොක්කුවේ තියන් හිටපු හින්දා
    මන් ඉතින් ටොක්කක් ඇනල කියල දුන්නම අහගෙන හිටියා ගොනා වගේ
    එකී පවු කියල හිතල නිකම් හිටියේ කියල

    කොහොමින් කොම හරි පස්සේ ඉතින් හනිමූන් එක ඉවර වෙනකන් ඉතින් කමසුත්‍ර පොතම ට්‍රය් කරා.
    අපරාදේ කියන්න බ කෙල්ල ඉතින් තරහා ගියත් එවෙලෙට විතරයි
    මන් රේඩි කොයි වෙළෙද එකි ඩබල් රේඩි ඕන වැඩකට :D:D:love::love:

    බදිනවා කියන්නෙත් එක අතකට මාර කට්ටක් තමා :yes::yes:

    umbalage pawule ewun thawama inne gal yugaye da? mona pakatada sudu redi aran yanne? anika umbata lejjawak nedda?
    magen nam weradilawath ahuwe wath ne..
     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    පලවෙනි දවසේ හරි මහන්සියි තමා මොනවා කරන්නද
    එත් ආසාව දොරේ ගලනවා
    නාගෙන ඇවිත් බදගෙන පොඩ්ඩක් කතා කරා කරා හිටියා
    කෙල්ලගේ ඔලුව අත ගගා හිටියේ මන් ඔඩොක්කුවේ තියාගෙන
    ටිකකින් සද්දයක් නැති හින්දා බලනකොට මෙන්න මේකි ගොරව ගොරව නිදි:eek::eek:
    ටවුකන්න :growl::growl:

    මොනා කරන්නද දවසෙම කාපු කට්ටේ හැටියට පවු ඉතින් එකී
    උදේ රේඩි නැන්දලත් එනවා රෙද්ද
    පොඩ්ඩක් හොල්ලල නැගිට්ටවන්න හැදුව
    එකී නිදි (පස්සේ දවසක කිව්වේ එදා එකී නිදන් තියෙන්නේ පැය 36 විතර පස්සෙලු)
    මාත් ඉතින් උදේ ඕන මගුලක් වෙද්දෙන් කියල නිදාගත්තා

    ඔන්න පාන්දර 6 ට විතර alarm වක වැදිලා ඇහැරෙද්දි ගනී නැගිටලා ලෑස්ති වෙනගමන්
    මත ඉතින් දතකට මැදගෙන ලෑස්තිවුනා
    තේ එකක් එහෙම බීල කයියක් දාන් ඉද්දි තමයි මතක් වුනේ රෙද්දේ සීන් එක

    නැන්දලා එනවා 8.30 වෙද්දී නැද සෙට් එක එක්ක

    එවෙලේ 7 වෙලාව
    මොන කරන්නද
    ක්ෂණික නූඩ්ල්ස් වගේ ඇදුන ගැලෙව්වා
    ටිකක් ලේ වැඩියත් ගියා
    දුක තමා
    මට බඩු ගියෙත් නෑ
    ලේ ටික රෙද්දේ ගැවෙන්න පොඩ්ඩක් වෙලා ඉදලා
    ආයි හෝදගෙන ඇදුම් ඇදගෙන ලෑස්තිවුනා
    {හොදගද්දීත් මූණ ඇබුල් කරන හිටියේ එවෙලේ ඉතින් මන් කිස්ස් එකක් දීලා පොඩ්ඩක් අතගෑවා shape කරා ඉතින්}
    කෙල්ල ටිකක් අබරි අබරි හිටියේ රිදෙනවා කියලා

    හොදම වැඩේ කියන්නේ එකේ වරද්දත් මට තමා පැවරුවේ මට බන බැන :frown::frown:
    එකී හිතන් ඉදල තියෙන්නේ මන් රැ අහවල් වැඩේ කරා කියල ඔඩොක්කුවේ තියන් හිටපු හින්දා
    මන් ඉතින් ටොක්කක් ඇනල කියල දුන්නම අහගෙන හිටියා ගොනා වගේ
    එකී පවු කියල හිතල නිකම් හිටියේ කියල

    කොහොමින් කොම හරි පස්සේ ඉතින් හනිමූන් එක ඉවර වෙනකන් ඉතින් කමසුත්‍ර පොතම ට්‍රය් කරා.
    අපරාදේ කියන්න බ කෙල්ල ඉතින් තරහා ගියත් එවෙලෙට විතරයි
    මන් රේඩි කොයි වෙළෙද එකි ඩබල් රේඩි ඕන වැඩකට :D:D:love::love:

    බදිනවා කියන්නෙත් එක අතකට මාර කට්ටක් තමා :yes::yes:

    යේක ශින්හලයට එකයි අපිලට 7ක් බලාගන්න එපයි මාතියා :sorry: