ඔබ විවාහ වුනු දවසට පසු එළඹෙන පළමු රාත්‍රි&#351

Sara531

Member
Jan 18, 2016
26,790
2,080
0
තරු අතරේ
මෙහ් මාත් උබලට බොරුවක් බන් කිව්වේ
ත්‍රඩ් එකෙත් ගෝ එකක් නැති හින්ද
තොපි සීරියස් ගන්න එපා
මට හිතට ආව සේනික කතවක් කලින් අහල තියෙන
එවෙලේම දැම්මා

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
 
May 7, 2016
12,338
1,004
0
තොප්පිගල
happata ela ela :D

අපිත් හිතුවෙ බොරු කියල, රෙදි නැන්දලගෙ සීන් එකෙන් තමයි ඇත්ත කියල කන්ෆර්ම් කරගත්තෙ :sorry:

aparade kiuwe kiyala hithunada :rofl::rofl:


මෙහ් බොරු බන් මන් කිවේ සිරා කියන්නේ :yes::yes:
උබල රවටෙන්වනේ හිටු කියලා :sorry::sorry:
එක්කෝ නැත්නම් මට හොදට බොරු කියන්න පුළුවන් :shocked::shocked:


 

tilin tilin

Member
Apr 26, 2017
1
2
0
ඔන්න මචන්ලා මගේ කතාවත් දාන්නම්. අපි බැන්දේ proposal එකකින්. අපි බැඳලා ඉස්සෙලම ගියේ ටිකක් දුර පළාතක තියන පොඩි හොටෙල් එකකට. නිස්කලංක පරිසරය නිසා තමයි ඒ හෝටලේ තෝරා ගත්තේ. කෙල්ල (නෝනා) ගෙදරම හැදිච්ච වැඩිය සමාජෙට බැහැපු නැති එකියක්. ඒ වෙද්දී වයසත් 22. මගේ හා කෙල්ලගේ (දැන් නෝනා බොලව්) වයස පරතරය අවුරුදු 8 ක්. ඉතින් කෙල්ල ගොඩක් මහන්සියෙන් හිටපු නිසා අපි වැඩේ හෙටට කල් දාල ඩිනර් අරගෙන වොෂ් එකක් එහෙම දාල අපි පොඩ්ඩක් විවේකයෙන් හිටියා. ඒ එක්කම කලබලෙන් වගේ තව වෙඩින් කපල් එකක් ආව කියහන්කෝ අල්ලපු රූම් එකට. අපි නින්දට වැටුනට මට නින්ද ගියේ නෑ. කේජු කැල්ලක් ලගින් තියා ගත්ත නරිය වගේ නිකම්ම අවදියෙන් හිටිය. ටික වෙලාවක් යද්දී මෙන්න යකොව් එහා රුම් එකෙන් එනවා සද්ද බද්ද. මම බිත්තියට කන දීගෙන හිටියා. ඔන්න යකොව් චිත්ත රුප මැවී මැවී පේනවා කියහන්කෝ. ටික වෙලාවක් යද්දී කෙල්ලත් අවදිඋනා.
කෙල්ල : ඔයා තාම නිදි නැද්ද ?
මම : කොහේ නිදියන්නද, අර බලන්න අර එහා කාමරෙන් එන සද්දේ .........
කෙල්ල : අර මනුස්සය, අර කෙල්ලව මරනවද දන්නේ නෑ.
මම : උ හාමතේ ඉදල ඇවිල්ල තියෙන්නේ. දැන් ඉතින් කාගෙන කාගෙන යනවා. අපි හෙට හිමිට හිමිට කමු.

පැයකට විතර පස්සේ " ටක් .. ටක් ..ටක් ..." අපේ දොරට කව්ද එකෙක් තඩි බානවා.
මම : කව්ද යකෝ මේ වෙලාවේ එන එකා ?
කෙල්ල : හොරෙක් ද දන්නේ නෑ. අපි මොකද කරන්නේ ?
මම හෝටලේ අර බෙල් ස්විච් එක ඔබා ගෙන හිටියා. යකෝ එකෙක්වත් ආවේ නෑ. පොඩි හෝටලයක් නිසා රෑ වෙද්දී හිටියේ සේවකයෝ දෙන්නෙක් වගේ. දැන් දොර කඩන්න වගේ, මමත් රෙඩි පිට හිටියා දොර කඩාගෙන ආවොත් එන එකා මරාගෙන මැරෙන්න බලන්. ඊට පස්සේ මෙන්න යකෝ අර එහා කාමරේ බිත්තියෙන් එනවා "ටක්.... ටක් ...ටක් " අනේ අපිට පොඩි කරදරයක් වෙලා පොඩ්ඩක් මෙහාට එන්න"
මම : ඇ යකෝ මේ මොකෝ වෙලා තියෙන්නේ ?
කෝකටත් කියල මම දොර ඇරලා බැලුවා. යකෝ මෙන්න එහා කාමරේ එකා අඩා ගෙන අනේ මල්ලි මාර සින් එක.....

(මතු සම්බන්ධයි )
 
Last edited:

Identity

Well-known member
  • Aug 15, 2016
    23,217
    18,863
    113
    අදාල නෑනේ
    ඔන්න මචන්ලා මගේ කතාවත් දාන්නම්. අපි බැන්දේ proposal එකකින්. අපි බැඳලා ඉස්සෙලම ගියේ ටිකක් දුර පළාතක තියන පොඩි හොටෙල් එකකට. නිස්කලංක පරිසරය නිසා තමයි ඒ හෝටලේ තෝරා ගත්තේ. කෙල්ල (නෝනා) ගෙදරම හැදිච්ච වැඩිය සමාජෙට බැහැපු නැති එකියක්. ඒ වෙද්දී වයසත් 22. මගේ හා කෙල්ලගේ (දැන් නෝනා බොලව්) වයස පරතරය අවුරුදු 8 ක්. ඉතින් කෙල්ල ගොඩක් මහන්සියෙන් හිටපු නිසා අපි වැඩේ හෙටට කල් දාල ඩිනර් අරගෙන වොෂ් එකක් එහෙම දාල අපි පොඩ්ඩක් විවේකයෙන් හිටියා. ඒ එක්කම කලබලෙන් වගේ තව වෙඩින් කපල් එකක් ආව කියහන්කෝ අල්ලපු රූම් එකට. අපි නින්දට වැටුනට මට නින්ද ගියේ නෑ. කේජු කැල්ලක් ලගින් තියා ගත්ත නරිය වගේ නිකම්ම අවදියෙන් හිටිය. ටික වෙලාවක් යද්දී මෙන්න යකොව් එහා රුම් එකෙන් එනවා සද්ද බද්ද. මම බිත්තියට කන දීගෙන හිටියා. ඔන්න යකොව් චිත්ත රුප මැවී මැවී පේනවා කියහන්කෝ. ටික වෙලාවක් යද්දී කෙල්ලත් අවදිඋනා.
    කෙල්ල : ඔයා තාම නිදි නැද්ද ?
    මම : කොහේ නිදියන්නද, අර බලන්න අර එහා කාමරෙන් එන සද්දේ .........
    කෙල්ල : අර මනුස්සය, අර කෙල්ලව මරනවද දන්නේ නෑ.
    මම : උ හාමතේ ඉදල ඇවිල්ල තියෙන්නේ. දැන් ඉතින් කාගෙන කාගෙන යනවා. අපි හෙට හිමිට හිමිට කමු.

    පැයකට විතර පස්සේ " ටක් .. ටක් ..ටක් ..." අපේ දොරට කව්ද එකෙක් තඩි බානවා.
    මම : කව්ද යකෝ මේ වෙලාවේ එන එකා ?
    කෙල්ල : හොරෙක් ද දන්නේ නෑ. අපි මොකද කරන්නේ ?
    මම හෝටලේ අර බෙල් ස්විච් එක ඔබා ගෙන හිටියා. යකෝ එකෙක්වත් ආවේ නෑ. පොඩි හෝටලයක් නිසා රෑ වෙද්දී හිටියේ සේවකයෝ දෙන්නෙක් වගේ. දැන් දොර කඩන්න වගේ, මමත් රෙඩි පිට හිටියා දොර කඩාගෙන ආවොත් එන එකා මරාගෙන මැරෙන්න බලන්. ඊට පස්සේ මෙන්න යකෝ අර එහා කාමරේ බිත්තියෙන් එනවා "ටක්.... ටක් ...ටක් " අනේ අපිට පොඩි කරදරයක් වෙලා පොඩ්ඩක් මෙහාට එන්න"
    මම : ඇ යකෝ මේ මොකෝ වෙලා තියෙන්නේ ?
    කෝකටත් කියල මම දොර ඇරලා බැලුවා. යකෝ මෙන්න එහා කාමරේ එකා අඩා ගෙන අනේ මල්ලි මාර සින් එක.....

    (මතු සම්බන්ධයි )

    Kotas washayen athal deepanko ehenam
     

    csstudio

    Member
    Jul 20, 2016
    657
    82
    0
    ඔන්න මචන්ලා මගේ කතාවත් දාන්නම්. අපි බැන්දේ proposal එකකින්. අපි බැඳලා ඉස්සෙලම ගියේ ටිකක් දුර පළාතක තියන පොඩි හොටෙල් එකකට. නිස්කලංක පරිසරය නිසා තමයි ඒ හෝටලේ තෝරා ගත්තේ. කෙල්ල (නෝනා) ගෙදරම හැදිච්ච වැඩිය සමාජෙට බැහැපු නැති එකියක්. ඒ වෙද්දී වයසත් 22. මගේ හා කෙල්ලගේ (දැන් නෝනා බොලව්) වයස පරතරය අවුරුදු 8 ක්. ඉතින් කෙල්ල ගොඩක් මහන්සියෙන් හිටපු නිසා අපි වැඩේ හෙටට කල් දාල ඩිනර් අරගෙන වොෂ් එකක් එහෙම දාල අපි පොඩ්ඩක් විවේකයෙන් හිටියා. ඒ එක්කම කලබලෙන් වගේ තව වෙඩින් කපල් එකක් ආව කියහන්කෝ අල්ලපු රූම් එකට. අපි නින්දට වැටුනට මට නින්ද ගියේ නෑ. කේජු කැල්ලක් ලගින් තියා ගත්ත නරිය වගේ නිකම්ම අවදියෙන් හිටිය. ටික වෙලාවක් යද්දී මෙන්න යකොව් එහා රුම් එකෙන් එනවා සද්ද බද්ද. මම බිත්තියට කන දීගෙන හිටියා. ඔන්න යකොව් චිත්ත රුප මැවී මැවී පේනවා කියහන්කෝ. ටික වෙලාවක් යද්දී කෙල්ලත් අවදිඋනා.
    කෙල්ල : ඔයා තාම නිදි නැද්ද ?
    මම : කොහේ නිදියන්නද, අර බලන්න අර එහා කාමරෙන් එන සද්දේ .........
    කෙල්ල : අර මනුස්සය, අර කෙල්ලව මරනවද දන්නේ නෑ.
    මම : උ හාමතේ ඉදල ඇවිල්ල තියෙන්නේ. දැන් ඉතින් කාගෙන කාගෙන යනවා. අපි හෙට හිමිට හිමිට කමු.

    පැයකට විතර පස්සේ " ටක් .. ටක් ..ටක් ..." අපේ දොරට කව්ද එකෙක් තඩි බානවා.
    මම : කව්ද යකෝ මේ වෙලාවේ එන එකා ?
    කෙල්ල : හොරෙක් ද දන්නේ නෑ. අපි මොකද කරන්නේ ?
    මම හෝටලේ අර බෙල් ස්විච් එක ඔබා ගෙන හිටියා. යකෝ එකෙක්වත් ආවේ නෑ. පොඩි හෝටලයක් නිසා රෑ වෙද්දී හිටියේ සේවකයෝ දෙන්නෙක් වගේ. දැන් දොර කඩන්න වගේ, මමත් රෙඩි පිට හිටියා දොර කඩාගෙන ආවොත් එන එකා මරාගෙන මැරෙන්න බලන්. ඊට පස්සේ මෙන්න යකෝ අර එහා කාමරේ බිත්තියෙන් එනවා "ටක්.... ටක් ...ටක් " අනේ අපිට පොඩි කරදරයක් වෙලා පොඩ්ඩක් මෙහාට එන්න"
    මම : ඇ යකෝ මේ මොකෝ වෙලා තියෙන්නේ ?
    කෝකටත් කියල මම දොර ඇරලා බැලුවා. යකෝ මෙන්න එහා කාමරේ එකා අඩා ගෙන අනේ මල්ලි මාර සින් එක.....

    (මතු සම්බන්ධයි )


    ithuru tika dapiya :angry:
     

    LalaJ

    Well-known member
  • Nov 29, 2012
    5,472
    1,033
    113
    KANDY
    ඔන්න මචන්ලා මගේ කතාවත් දාන්නම්. අපි බැන්දේ proposal එකකින්. අපි බැඳලා ඉස්සෙලම ගියේ ටිකක් දුර පළාතක තියන පොඩි හොටෙල් එකකට. නිස්කලංක පරිසරය නිසා තමයි ඒ හෝටලේ තෝරා ගත්තේ. කෙල්ල (නෝනා) ගෙදරම හැදිච්ච වැඩිය සමාජෙට බැහැපු නැති එකියක්. ඒ වෙද්දී වයසත් 22. මගේ හා කෙල්ලගේ (දැන් නෝනා බොලව්) වයස පරතරය අවුරුදු 8 ක්. ඉතින් කෙල්ල ගොඩක් මහන්සියෙන් හිටපු නිසා අපි වැඩේ හෙටට කල් දාල ඩිනර් අරගෙන වොෂ් එකක් එහෙම දාල අපි පොඩ්ඩක් විවේකයෙන් හිටියා. ඒ එක්කම කලබලෙන් වගේ තව වෙඩින් කපල් එකක් ආව කියහන්කෝ අල්ලපු රූම් එකට. අපි නින්දට වැටුනට මට නින්ද ගියේ නෑ. කේජු කැල්ලක් ලගින් තියා ගත්ත නරිය වගේ නිකම්ම අවදියෙන් හිටිය. ටික වෙලාවක් යද්දී මෙන්න යකොව් එහා රුම් එකෙන් එනවා සද්ද බද්ද. මම බිත්තියට කන දීගෙන හිටියා. ඔන්න යකොව් චිත්ත රුප මැවී මැවී පේනවා කියහන්කෝ. ටික වෙලාවක් යද්දී කෙල්ලත් අවදිඋනා.
    කෙල්ල : ඔයා තාම නිදි නැද්ද ?
    මම : කොහේ නිදියන්නද, අර බලන්න අර එහා කාමරෙන් එන සද්දේ .........
    කෙල්ල : අර මනුස්සය, අර කෙල්ලව මරනවද දන්නේ නෑ.
    මම : උ හාමතේ ඉදල ඇවිල්ල තියෙන්නේ. දැන් ඉතින් කාගෙන කාගෙන යනවා. අපි හෙට හිමිට හිමිට කමු.

    පැයකට විතර පස්සේ " ටක් .. ටක් ..ටක් ..." අපේ දොරට කව්ද එකෙක් තඩි බානවා.
    මම : කව්ද යකෝ මේ වෙලාවේ එන එකා ?
    කෙල්ල : හොරෙක් ද දන්නේ නෑ. අපි මොකද කරන්නේ ?
    මම හෝටලේ අර බෙල් ස්විච් එක ඔබා ගෙන හිටියා. යකෝ එකෙක්වත් ආවේ නෑ. පොඩි හෝටලයක් නිසා රෑ වෙද්දී හිටියේ සේවකයෝ දෙන්නෙක් වගේ. දැන් දොර කඩන්න වගේ, මමත් රෙඩි පිට හිටියා දොර කඩාගෙන ආවොත් එන එකා මරාගෙන මැරෙන්න බලන්. ඊට පස්සේ මෙන්න යකෝ අර එහා කාමරේ බිත්තියෙන් එනවා "ටක්.... ටක් ...ටක් " අනේ අපිට පොඩි කරදරයක් වෙලා පොඩ්ඩක් මෙහාට එන්න"
    මම : ඇ යකෝ මේ මොකෝ වෙලා තියෙන්නේ ?
    කෝකටත් කියල මම දොර ඇරලා බැලුවා. යකෝ මෙන්න එහා කාමරේ එකා අඩා ගෙන අනේ මල්ලි මාර සින් එක.....

    (මතු සම්බන්ධයි )

    dan athal ekath katti karala wikunanne :(
     

    Kasippu Sira

    Well-known member
  • Dec 1, 2015
    12,827
    1,811
    113
    අම්මගෙ ඔඩොක්කේ
    අපිට ඔය වෙඩින් තිබ්බේ නෑ බන්.
    මායි මගේ කෙල්ලයි පැනලා ගියේ.
    මන් ගම්පහ කිට්ටුවෙන් ගෙදරක් හොයාගෙන ඒකට තමයි ගියේ.
    අපිට ඇඳක්වත් තිබ්බේ නෑ.
    මෙට්ටයක් බිම දාගෙන නිදාගත්තේ.
    එදානම් ටිකක් බදාගෙන හිටියා විතරයි.
    කෙල්ලගේ හිතේ තිබ්බ පීඩනෙත් නිසා.
    ඒ අතීතේ මතක් කරද්දී මාර හැංගීමක් බන් එන්නේ.
    :yes::yes:
     

    shadow1

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    6,769
    1,223
    113
    Earth
    අපිට ඔය වෙඩින් තිබ්බේ නෑ බන්.
    මායි මගේ කෙල්ලයි පැනලා ගියේ.
    මන් ගම්පහ කිට්ටුවෙන් ගෙදරක් හොයාගෙන ඒකට තමයි ගියේ.
    අපිට ඇඳක්වත් තිබ්බේ නෑ.
    මෙට්ටයක් බිම දාගෙන නිදාගත්තේ.
    එදානම් ටිකක් බදාගෙන හිටියා විතරයි.
    කෙල්ලගේ හිතේ තිබ්බ පීඩනෙත් නිසා.
    ඒ අතීතේ මතක් කරද්දී මාර හැංගීමක් බන් එන්නේ.
    :yes::yes:


    අඩෝ දැන් life එක කොහොමද බන්.. තාම ගෙවල් වලින් අවුල්ද බන්..
     

    Kasippu Sira

    Well-known member
  • Dec 1, 2015
    12,827
    1,811
    113
    අම්මගෙ ඔඩොක්කේ
    අඩෝ දැන් life එක කොහොමද බන්.. තාම ගෙවල් වලින් අවුල්ද බන්..

    දැන් කාටවත් අත නොපා අම්මයි, අප්පච්චියි බලාගෙන ජීවත් වෙනවා බන්.
    දැන් ගෙවල් වලින් අවුලක් නෑ.
    තිබ්බ හැම අවුල්කම නැති උනා අපේ පුතා හම්බුනාට පස්සේ.
    :yes::yes::yes:
     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    නැහැ බන් :D:D


    ඔව් බන් ඔලුවේ අර දාන් ඉන්න එක ට කොන්ඩ කටු වගේ ටිකක් ගහන ඉන්නවා ඒ ටික ගැලෙව්වම අයි මොකුත් නහා
    බුර්කවත් කෙලින්ම සරම වගේ යට ඉදන් උඩට ඉස්සුවා
    ඔලුවෙන්ම පැන්නුව
    යටට ඕනනම් තව ඒවගේ දෙකක් අදියි වෙඩින් දවසට
    බ්‍රා එක පැන්නුව යට එක පැන්නුව
    හරි ලේසියි
    වෙඩින් සෙරමනි එකෙත් ලොකු දෙයක් නැ
    එකා පැටවූ 4-5 ගානේ ගහන එක අහන්න දෙයක්ද :sorry::sorry:


    [/SIZE][/I][/B]

    :yes:හම්මේ ශෙප.. අල්ලාට ස්තුති වේවා :yes::P
     

    KOTA NIHAL

    Well-known member
  • May 27, 2016
    20,951
    4,626
    113
    ඔන්න මචන්ලා මගේ කතාවත් දාන්නම්. අපි බැන්දේ proposal එකකින්. අපි බැඳලා ඉස්සෙලම ගියේ ටිකක් දුර පළාතක තියන පොඩි හොටෙල් එකකට. නිස්කලංක පරිසරය නිසා තමයි ඒ හෝටලේ තෝරා ගත්තේ. කෙල්ල (නෝනා) ගෙදරම හැදිච්ච වැඩිය සමාජෙට බැහැපු නැති එකියක්. ඒ වෙද්දී වයසත් 22. මගේ හා කෙල්ලගේ (දැන් නෝනා බොලව්) වයස පරතරය අවුරුදු 8 ක්. ඉතින් කෙල්ල ගොඩක් මහන්සියෙන් හිටපු නිසා අපි වැඩේ හෙටට කල් දාල ඩිනර් අරගෙන වොෂ් එකක් එහෙම දාල අපි පොඩ්ඩක් විවේකයෙන් හිටියා. ඒ එක්කම කලබලෙන් වගේ තව වෙඩින් කපල් එකක් ආව කියහන්කෝ අල්ලපු රූම් එකට. අපි නින්දට වැටුනට මට නින්ද ගියේ නෑ. කේජු කැල්ලක් ලගින් තියා ගත්ත නරිය වගේ නිකම්ම අවදියෙන් හිටිය. ටික වෙලාවක් යද්දී මෙන්න යකොව් එහා රුම් එකෙන් එනවා සද්ද බද්ද. මම බිත්තියට කන දීගෙන හිටියා. ඔන්න යකොව් චිත්ත රුප මැවී මැවී පේනවා කියහන්කෝ. ටික වෙලාවක් යද්දී කෙල්ලත් අවදිඋනා.
    කෙල්ල : ඔයා තාම නිදි නැද්ද ?
    මම : කොහේ නිදියන්නද, අර බලන්න අර එහා කාමරෙන් එන සද්දේ .........
    කෙල්ල : අර මනුස්සය, අර කෙල්ලව මරනවද දන්නේ නෑ.
    මම : උ හාමතේ ඉදල ඇවිල්ල තියෙන්නේ. දැන් ඉතින් කාගෙන කාගෙන යනවා. අපි හෙට හිමිට හිමිට කමු.

    පැයකට විතර පස්සේ " ටක් .. ටක් ..ටක් ..." අපේ දොරට කව්ද එකෙක් තඩි බානවා.
    මම : කව්ද යකෝ මේ වෙලාවේ එන එකා ?
    කෙල්ල : හොරෙක් ද දන්නේ නෑ. අපි මොකද කරන්නේ ?
    මම හෝටලේ අර බෙල් ස්විච් එක ඔබා ගෙන හිටියා. යකෝ එකෙක්වත් ආවේ නෑ. පොඩි හෝටලයක් නිසා රෑ වෙද්දී හිටියේ සේවකයෝ දෙන්නෙක් වගේ. දැන් දොර කඩන්න වගේ, මමත් රෙඩි පිට හිටියා දොර කඩාගෙන ආවොත් එන එකා මරාගෙන මැරෙන්න බලන්. ඊට පස්සේ මෙන්න යකෝ අර එහා කාමරේ බිත්තියෙන් එනවා "ටක්.... ටක් ...ටක් " අනේ අපිට පොඩි කරදරයක් වෙලා පොඩ්ඩක් මෙහාට එන්න"
    මම : ඇ යකෝ මේ මොකෝ වෙලා තියෙන්නේ ?
    කෝකටත් කියල මම දොර ඇරලා බැලුවා. යකෝ මෙන්න එහා කාමරේ එකා අඩා ගෙන අනේ මල්ලි මාර සින් එක.....

    (මතු සම්බන්ධයි )

    ikmanata dapanko
     

    chinmak

    Well-known member
  • Oct 27, 2014
    9,831
    8,052
    113
    මෙන්න මෙතන...
    දැන් කාටවත් අත නොපා අම්මයි, අප්පච්චියි බලාගෙන ජීවත් වෙනවා බන්.
    දැන් ගෙවල් වලින් අවුලක් නෑ.
    තිබ්බ හැම අවුල්කම නැති උනා අපේ පුතා හම්බුනාට පස්සේ.
    :yes::yes::yes:

    එල එල බ්‍රෝ..
     

    kolla

    Junior member
  • Sep 26, 2006
    81
    5
    18
    බනිස් කන්න බේකරියක් ගන්න එපා කියල තමයි කියන්න තියෙන්නේ