ඔයාලගේ දේශප්‍රේමී පුකේ අමාරුව සනීපද?

k.p

Junior member
  • Feb 23, 2012
    84
    8
    8
    සුනිමල් ජයසිරි මේ වෙනකොට හැංගිලා. දැන් ලැජ්ජාවේ එලියට එන්නේ නෑ.සයිලන්ට් සහන් හැංගිලා ඉන්නේ.එලියට එන්නේ නෑ.ආන්ඩුවට කඩේ ගිය එවුන් සේරම ලැජ්ජාවේ ඇඹෙරනවා.
     
    Feb 23, 2012
    3
    0
    0
    විදේශ සන්චිත මදක් අඩුවී ඈත. නොබෝ දිනකින් $ bond issue එකක් කරන්නට ඉඩ ඈත.

    පසුගිය කාලයේ විදේශ සන්චිත භාවිතා කරමින් රුපියල ස්තාවරව තබා ගෑනීමට මහ බෑන්කිව උත්සාහ කරන ලදී, එය තකතීරු කමක්ම නොවේ. රටේ යම් යම් දේවල් වල සස්ටේනබිලිටියට සහ සමතුලිත භාවය රෑකගෑනීමට ඕනෑම රටක් විසින් ගන්නා එක් පියවරකි. අවසානයේ දෑරීමට නොහෑකි වු විට පාවෙන්නට අතහරින ලදී. දෑරිය නොහකි මට්ටමට රිපියල බාල්දු කිරීමට ආන්ඩුව, විපක්ශය, ඔබ අප ඈතිලු සියලුම දෙනා වගකිව යුතුය.


    කෙසේ වෙතත් මේ සියලුම තීන්දු තීරන පිටුපස ජාත්යන්තර මූල්ය අරමුදල සිටි. නමුත් උන්ගේ උපදේස් සෑම විටම රටක යහපතට මිස විනාශයට නොවේ.

    මහ බෑන්කුව මෑදිහත් නොවන්නට ඩොලරය රුපියල් 100 කාලයේ එහි නියම අගය වුයේ රුපියල් 135 කි

    විදේශ සංචිත තියෙන්නෙ රටක ආපදා අවස්තාවක ප්‍රයොජන ගන්න.සුනාමි,හො වෙනයම් ව්‍යසනකාරි තත්වයකදි ප්‍රයොජනට ගන්න.මක් නිසාද යත් එ‍වැනි අවස්තාවක රටෙ ආර්ථිකය නියතවම පහල වැටෙන නිසා.කොයි හැටි වෙතත් ජාත්‍යනත්තර මුල්‍ය අරමුදල සහ ලොක බැංකුව ප්‍රෙමදාස,චන්ද්‍රිකා,රනිල් වැන්නුන්ගෙනුත් කරගන්න බැරිදෙවල් මහින්ද ලව්වා කරගන්නවා.බදු මුදල්වැඩි කලයුතුයි කිය කියා උන් දිගින් දිගටම කිව්වා.මහින්ද තමා උන්ට ඕන විදියට අපිට සැප දැනෙන්නම බදු වැඩි කරපු එකා.
     
    Feb 23, 2012
    3
    0
    0
    උබේ ආර්ථික විද්යා දැනුම ගැන මාර සන්තෝසයි :P:lol::lol::lol:මිහරක් පැටියො රජය බදු අදායම ඉහල දාගන්නෙ නැතුව රට පවත්වාගෙන යන්ඩ අවශයය මුදල් දෙන්නෙ උබද????:P:lol::lol::lol: උබට කියන්ඩ තියෙන්නෙ මෙචිචරයි ආර්ථික විද්යාව කියන්නෙ එක දෙයක් විතරක් නෙමේ,අනුබද්ධිත දේවල් තව ගොඩක් තියෙනව.විදේශ සංචිතම ශක්තිමත් කරලවත්,නැත්නමි බදු අදායම විතරක් ඉහල දාලවත් ඇති වැඩක් නැ,සියල්ල සමතුලිත කරන්ඩයි ඔනේ.සල්ලි පිට යනව කියල රටට තෙල් ගේන එක නතර කරන්ඩ ඔනේ,එතකොට උබේ තියරියට අනුව රටට වාහන ගේනඩ ඔනෙත් නැනේ-ඔන්න උබේ ආර්ථික විද්යාව .:lol::lol::lol::lol:උබේ පුංචි මොලේට වැටහෙන තරම තමයි.:P:P

    පකෝ බදු වැඩි කරන්න ඕනෙ මිනිසුන්ව පිඩාවට පත් කරන්නෙ නැතුවව.මිනිසුන්ගෙ ජිවන තත්වය වැඩි දි්‍යුනු කරලා මිසක් මිනිසුන්ව හුරාකන්න නෙමෙ.අද කී දාහක් ණය්ලින් මිරිකිලාද ඉන්නෙ?
     
    Feb 23, 2012
    3
    0
    0
    පිටු ගනන් ලිය ලියා කාලෙ කන්න ඕන නැහැ.මහින්දගෙ ගොන් තකතිරු ආර්ථික න්‍යායන් වැඩක් වෙලාද?රුපියල දිනෙන් දිනම බාල්දු වෙනවා.කොටස් වෙළද පොල කඩා වැටෙනවා.මහින්ද දන්නෙ ණය ගන්නයි බදු ගහන්නයි විතරයි.මැටි හරකෙක් ඌ.
     

    don03

    Well-known member
  • Mar 31, 2010
    1,829
    460
    83
    සිදාදියේ
    පැටියා;12158001 said:
    ඔයි තමුසෙ පුදුම හාල්පාරුවෙක්නෙ. :P
    යකෝ වාහන වල බදු අඩු කලේ මමද නැත්තං උඹද ගොනෝ. ඒ බදු අඩු කරපු එකෙන් උනේ මොකක්ද[B] හරකො?[/B] ඉස්සර අවුරුද්දකදි ගෙන්නපු වාහන සංඛ්‍යාවට ආසන්න ගානක් දැං මාසෙකට ගෙන්වනවා (හෝ බදු අඩු කාලෙ ගෙන්නුවා.) ඒවට පලි අපිද? අමන තර්ක ගේන්න එපා ගොනෝ. :lol:

    තොපි වගේ චීත්ත යකෝ ඇල්පෙනෙත්ත රටින් ගේන එක ගැන පු^ උඩදාගෙන කෑගහනවා. අර ගේන ප්‍රාඩෝ, මොන්ටේරෝ ගැන නෝ කතා. මහින්දට පු^ දිදී හිටපං තව. ආසියාවේ ආෂ්චර්යය :lol:

    මම උබත් එක්ක ඈරගන්නවත්, මහින්දට ක්ඩේ යන්න ආවේවත් නෑ මචන්, උබ කිව්ව දේට තව ටිකක් add කරා විතරයි උබලාට තියෙන තරහාම තමයි මටත් ආන්ඩුව එක්ක තියෙන්නේ, ඒත් අපිට වෙලා තියෙන ඉරනම මම මෙතන කිව්වා, ඒ හින්දා ආයේ ඒ ගෑන කතා ඕනේ නෑ. මම උබට මෙච්චර ලස්සනට කතා කරලත් උබේ වචන සෙට් එක ගෑන නම් හරිම කනගාටුයි.

    පැටියා;12158171 said:
    :lol::lol::lol:
    තෝ උගන්නන්න ඕනෙ නෑ බොල. මට ඕනෙ දෙයක් මම ඕනෙනම් ඉගෙනගන්නවා. අපිට ගිය සෙමෙස්ට්‍රියේ තිබ්බා ඉන්ඩස්ට්‍රියල් ඉකොනොමික්ස්. ඒත් එක්කම මම ටිකක් රටේ ආර්ථිකේ ගැනත් හොයලා බැලුවා ඇඩිෂනලි. ඒකෙන් තමා ඔය දේවල් ඉගන ගත්තේ. ;)

    මගෙ සබ්ජෙක්ට් එක ඕක නොවුනත් මට ෂුවර් මට උඹට වඩා ආර්ථිකේ ගැන දැනුමක් තියනවා කියලා. :lol:

    අනික මම දන්නවා කොමර්ස් පැත්තෙ එවුං අමු මෝඩයෝ කියලා. :lol:
    (අපිට උගන්නපු ලෙක්චරර් ප්‍රයිස් ඉලාස්ටිසිටි ඔෆ් ඩිමාන්ඩ් ගනං හදාගන්න බැරුව එරුනා යකෝ. උංගෙන් ඉගනගන්න (උඹ මොන්ටිසෝරි නම් සමාවෙයං මට වැරදීමක්) තොපි ගැන කුමන කතාද බොල :lol:


    මම මේ ලොකු ටෝක්ස් දෙනවා නෙමෙයි මචන්, උබ තාම Elasticity ඉගෙනගන්න ගමන්ද බන් රටේ Economy එක analyze කරන්න කතා කරන්නේ. මම හිතුවේ උබ අඩු ගානේ CIMA වත් complete කරලා ඈති කියලා. දන්නවානම් උබේ වලට රිප්ලයි කරන්නේත් නෑ. මචන් උබට හරියට රටක හෝ ලොකේ Economy Analysis කරන්න ඕනේ නම් අඩු ගානේ CFA level 1 වත් ගොඩ දාපන් ටිකක් Strategy formulations, Derivatives ඉගෙන ගනින්, එතකොට උබ ඔය එකේ නොදකින ගොඩාක් දේවල් පේන්න ගනියි. එදාට උබට මේ වගේ අරක වෑඩියි මේක වෑඩියි කියලා කෑ ගහන්න ඕනේ නෑ, ඔය කොයි කොයි එකත් අඩු වෑඩි කරන එක උබට ඕන විදියට කරන්න පුලුවන් වෙයි.

    අනික මච supply/demand elasticity ගානක් හදාගන්න බෑරි උන්ගේන් ඉගෙන ගන්න එපා.. මොකද ඕව තමයි basic ම economics :D
     
    Nov 18, 2011
    1,826
    165
    0
    In Your Shadow
    සුනිමල් ජයසිරි මේ වෙනකොට හැංගිලා. දැන් ලැජ්ජාවේ එලියට එන්නේ නෑ.සයිලන්ට් සහන් හැංගිලා ඉන්නේ.එලියට එන්නේ නෑ.ආන්ඩුවට කඩේ ගිය එවුන් සේරම ලැජ්ජාවේ ඇඹෙරනවා.


    මම එළිපිට පොන්නයෝ...
     
    Nov 18, 2011
    1,826
    165
    0
    In Your Shadow
    ඔයා සහතික කරනලද පො-නයෙක් :rofl::rofl::lol:

    පො-නයෙක්...
    :rolleyes:

    තේරුන්නෑ පොන්ස්

    කමක් නැහැ.. උබ සහතිකයක් ගැන කියපු හින්දයි කියන්නේ ..උබලගේ අම්මා පවත්වපු පරීක්ෂණයෙන් මම ඉහලින් සමත් උනා... උබලගේ අම්මා මට දුන්න සහතිකේ තමයි උබලගේ මල්ලි
     

    aruna47

    Well-known member
  • පො-නයෙක්...
    :rolleyes:

    තේරුන්නෑ පොන්ස්

    කමක් නැහැ.. උබ සහතිකයක් ගැන කියපු හින්දයි කියන්නේ ..උබලගේ අම්මා පවත්වපු පරීක්ෂණයෙන් මම ඉහලින් සමත් උනා... උබලගේ අම්මා මට දුන්න සහතිකේ තමයි උබලගේ මල්ලි

    පො-නයන්ට කවද්ද හරියට කියපු දෙයක් තේරුනේ ........මගේ මල්ලි කටේ තියන් ඉන්න උබට සහතිකය දුන්නේ ඉතින් මම තමයි. උබේ අම්මාගේ නංගිත් එක අනුමත කරා:rofl::rofl::rofl::rofl:
     
    Nov 18, 2011
    1,826
    165
    0
    In Your Shadow
    පො-නයන්ට කවද්ද හරියට කියපු දෙයක් තේරුනේ ........මගේ මල්ලි කටේ තියන් ඉන්න උබට සහතිකය දුන්නේ ඉතින් මම තමයි. උබේ අම්මාගේ නංගිත් එක අනුමත කරා:rofl::rofl::rofl::rofl:

    මොනාද පොන්ස් මේ කියවන්නේ.. උබ සිංහල නෙවේද ???

    අ-කැ~ල්+ .. උබට මේක කියවන්න පුලුවන්ද ?

    1. මතක තියාගනින් සිංහල භාෂාවේ "-" -/`! යන අක්ෂර නොමැති බවත් , එවැනි අක්ෂර බාවිතා කර ලියනවා නම් එය සිංහල නොවන බවත් , සිංහල මනුෂ්‍යන්ට එවැනි අක්ෂර සහිත වචන තේරුම් ගන්න බැරි බවත්

    2.උබේ මල්ලි ගැන මම සදහන් කරපුවම මොනවද බන් උබ මේ කියන කතා... ඇත්තටම පොන්නයෝ උබ සිංහල නෙවේද? සිංහල භාෂාවෙන් මල්ලි කියන්නේ තම බාල සහෝදරයට .. මම නම් මේ ඇහුවමයි මනුෂයෙක්ව කට ඇතුලේ දාන කතාවක් :lol::confused:.. එක්කෝ උබට සිංහල බැහැ.. නැත්නම් උබ මානසික බෙලහිනතවයකින් පෙළෙනවා (ලිංගික බෙලහිනතාවයක් උබට කොහොමත් තියේ නේ :().. මේ වගේ ගොන් කතා කියන්න එපා... මේ වගේ forum වල
     

    aruna47

    Well-known member
  • මොනාද පොන්ස් මේ කියවන්නේ.. උබ සිංහල නෙවේද ???

    අ-කැ~ල්+ .. උබට මේක කියවන්න පුලුවන්ද ?

    1. මතක තියාගනින් සිංහල භාෂාවේ "-" -/`! යන අක්ෂර නොමැති බවත් , එවැනි අක්ෂර බාවිතා කර ලියනවා නම් එය සිංහල නොවන බවත් , සිංහල මනුෂ්‍යන්ට එවැනි අක්ෂර සහිත වචන තේරුම් ගන්න බැරි බවත්

    2.උබේ මල්ලි ගැන මම සදහන් කරපුවම මොනවද බන් උබ මේ කියන කතා... ඇත්තටම පොන්නයෝ උබ සිංහල නෙවේද? සිංහල භාෂාවෙන් මල්ලි කියන්නේ තම බාල සහෝදරයට .. මම නම් මේ ඇහුවමයි මනුෂයෙක්ව කට ඇතුලේ දාන කතාවක් :lol::confused:.. එක්කෝ උබට සිංහල බැහැ.. නැත්නම් උබ මානසික බෙලහිනතවයකින් පෙළෙනවා (ලිංගික බෙලහිනතාවයක් උබට කොහොමත් තියේ නේ :().. මේ වගේ ගොන් කතා කියන්න එපා... මේ වගේ forum වල

    තෝ වගේ හරකෙක් එක්ක කතා කරන එකත් පාඩුයි.. + - උගන්වන්න එක්කන් වරෙන් අම්මව මේ දවස් වල බෙහ හම්බයෝ නාවනවා.. ඔෆ් සිසෝන් එකේ වරෙන්...මේකයි උබේ අම්මාට ලිංගික බෙලහීනතාවය තියන නිසයි උබ වගේ අපතයෙක් මේ ලෝකෙට බාගෙට බිහි කරේ. අනික උබ වගේ තණකොළ කන්නේ නැහැ මම :rofl::rofl:
     
    Nov 18, 2011
    1,826
    165
    0
    In Your Shadow
    තෝ වගේ හරකෙක් එක්ක කතා කරන එකත් පාඩුයි.. + - උගන්වන්න එක්කන් වරෙන් අම්මව මේ දවස් වල බෙහ හම්බයෝ නාවනවා.. ඔෆ් සිසෝන් එකේ වරෙන්...මේකයි උබේ අම්මාට ලිංගික බෙලහීනතාවය තියන නිසයි උබ වගේ අපතයෙක් මේ ලෝකෙට බාගෙට බිහි කරේ. අනික උබ වගේ තණකොළ කන්නේ නැහැ මම :rofl::rofl:

    අහපු දේට උත්තර දියන් පකෝ... නිකන් බයිලා කියවන්නේ නැතුව... තෝ සිංහල නෙවේද?
     

    aruna47

    Well-known member
  • අහපු දේට උත්තර දියන් පකෝ... නිකන් බයිලා කියවන්නේ නැතුව... තෝ සිංහල නෙවේද?

    හරක් උම්බෑ කියද්දී මිනිස්සු උම්බෑ කියන්නේ නැහැ නේ මල් පී:lol::lol:
     

    gora

    Well-known member
  • Jul 25, 2007
    3,179
    328
    83
    අනේ මන්දා !
    ලාබෙට සුද්දගේ පාන් රොඩු ගිලින්ද බලාගෙන ඉන්න එකනේ උබ:P:P "වී බුසලක්" ගැන දන්නේ නැති උබට කොහෙන්ද මොලයක්ද ? :lol::lol::lol::lol:
    තුන් වේලටම පාන් රොඩු ගිලල මොලේ නරක වෙලා තියෙනේ,කරන්ඩ දෙයක් නැ දුක තමා.
    :lol::P

    සමහරු බුද්ධිය ඇතුව උපදිනවා සමහරු බුද්ධිය නැතුව උපදිනවා ..erozan උඹ වගේ හරක් අං දෙකයි නට්ටයි නැතුව ඉපදෙනවා
    :baffled::baffled::baffled::baffled:
     

    Captain Arjun!!!!!

    Well-known member
  • Apr 20, 2011
    4,912
    208
    63
    ඔයාලගේ දේශප්‍රේමී පුකේ අමාරුව සනීපද???????????

    ඔය උඩ කියලා තියෙන අමාරුව කාටත් තාම හොද වෙලා නැහැ වගේ මේකේ යන සීන් බලද්දී එක හොදටම තේරෙනවා , වැරදීලාවත් මේ පැත්තට ගැහැණු ළමයෙක් ආවොත් අනිවාර්යෙන් බඩ වෙනවා පුතෝ ඒ තරමට ලස්සන වචන වෙලින් පිරිහිලා ගිහින් එමනිසා පොඩි අවවාදයක් එළකිරි ඔබට......
     

    ela_eluwa120

    Member
    Apr 23, 2009
    17,654
    691
    0
    Beaver Land
    ඔයාලගේ දේශප්‍රේමී පුකේ අමාරුව සනීපද???????????

    ඔය උඩ කියලා තියෙන අමාරුව කාටත් තාම හොද වෙලා නැහැ වගේ මේකේ යන සීන් බලද්දී එක හොදටම තේරෙනවා , වැරදීලාවත් මේ පැත්තට ගැහැණු ළමයෙක් ආවොත් අනිවාර්යෙන් බඩ වෙනවා පුතෝ ඒ තරමට ලස්සන වචන වෙලින් පිරිහිලා ගිහින් එමනිසා පොඩි අවවාදයක් එළකිරි ඔබට......

    :yes::yes::yes:
     

    AVG PC Tuneup

    Member
    Jan 24, 2012
    260
    10
    0
    6d6b6866belizespeedbump.jpg
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    පැටියා;12158493 said:
    අන්ක මචං ආනයන වල වැරදි පැත්ත පෙන්නලා දීලා තියෙන්නේ මම නෙවෙයි. අර ඩොන්3 කියන පර්ෆියුම් හොරා :rofl:

    ආනයන අපනයන කතාවෙන් වැඩක් නැ,මොනවාද උබ කියුවේ කියල දැන් දන්නවනේ ආයේ මොනවද අමුතුවෙන් කතා කරන්නේ.
    නොදන්නා ආර්ථික විද්‍යාවක් කතා කරන්ඩ ඇවිත් නාවේ කවුද කියල දැන් හැමෝම දන්නවනේ :lol::lol::lol::P:P