මට තියෙන්නේ ඉවරයක් නැති කුතුහලයක් දේවල් ගැන හොයන්න .මම මොන කටගරිද බන්
Honey Bunch Well-known member Nov 24, 2018 17,370 26,904 113 Kandy Nov 24, 2018 #41 මට තියෙන්නේ ඉවරයක් නැති කුතුහලයක් දේවල් ගැන හොයන්න .මම මොන කටගරිද බන් Reactions: D_Mad
geeko Well-known member Mar 18, 2013 7,490 4,509 113 Nov 25, 2018 #42 Intra personal + Naturalistic Reactions: D_Mad
geeko Well-known member Mar 18, 2013 7,490 4,509 113 Nov 25, 2018 #43 Honey Bunch said: මට තියෙන්නේ ඉවරයක් නැති කුතුහලයක් දේවල් ගැන හොයන්න .මම මොන කටගරිද බන් Click to expand... ඕපදූප කැටගරි Reactions: D_Mad
Honey Bunch said: මට තියෙන්නේ ඉවරයක් නැති කුතුහලයක් දේවල් ගැන හොයන්න .මම මොන කටගරිද බන් Click to expand... ඕපදූප කැටගරි
ManjuT Well-known member Mar 22, 2016 1,205 343 83 Nov 25, 2018 #44 අනේ මන්දා. එකක් කියලා හිතාගන්න බෑ. 2-3 ක්ම පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ තියෙනවා. හැබැයි එකක්වත් හරියට නෑ වගේ. Reactions: D_Mad
ManjuT Well-known member Mar 22, 2016 1,205 343 83 Nov 25, 2018 #45 geeko said: ඕපදූප කැටගරි Click to expand... Reactions: D_Mad
E EkLadka Well-known member Nov 6, 2018 992 148 63 Nov 25, 2018 #46 kohomada ekak denne? Mata nathi dewal thiyenne 2i bn Reactions: D_Mad
VASSA Well-known member Jun 4, 2007 6,225 143 63 Red Cow Factory Dec 30, 2019 #47 Intrapersonal Reactions: D_Mad
ruchira55 Well-known member Mar 23, 2012 40,002 40,909 113 Dec 30, 2019 #48 මොකෝ බන් මේ දිගට හරහට පරණ ත්රෙඩ් බම්ප් කරන්නෙ? උබ ඡන්දෙ ඉල්ලන්න වත් ලෑස්ති වෙනවද Reactions: D_Mad
D_Mad Well-known member Jun 11, 2013 25,606 42,097 113 Deniyaya Aug 22, 2020 #49 ruchira55 said: මොකෝ බන් මේ දිගට හරහට පරණ ත්රෙඩ් බම්ප් කරන්නෙ? උබ ඡන්දෙ ඉල්ලන්න වත් ලෑස්ති වෙනවද Click to expand... උඹ නැතුවා පාලුයි මිතුරේ... වරෙන් ඉන්න අහකින්...
ruchira55 said: මොකෝ බන් මේ දිගට හරහට පරණ ත්රෙඩ් බම්ප් කරන්නෙ? උබ ඡන්දෙ ඉල්ලන්න වත් ලෑස්ති වෙනවද Click to expand... උඹ නැතුවා පාලුයි මිතුරේ... වරෙන් ඉන්න අහකින්...
jhnnwp Well-known member Jan 6, 2012 44,449 32,179 113 Aug 22, 2020 #50 Mekata kalawame denna uththarayak nadda? aththatama mata mokadda hondatama puluwan kiyala mamawath danne naha ban. Reactions: D_Mad
Mekata kalawame denna uththarayak nadda? aththatama mata mokadda hondatama puluwan kiyala mamawath danne naha ban.
saja Well-known member Jan 8, 2007 16,232 2 10,818 113 Home Sweet Home Aug 22, 2020 #51 ko ekenukuta oya category eken 1 kata wada ganna puluwa ne Reactions: D_Mad
silentsahan Well-known member Apr 28, 2010 9,737 1 3,658 113 Rajagiriya Aug 23, 2020 #52 ado mta keepayak thiyenwa Reactions: D_Mad
mr90486 Well-known member Sep 2, 2008 1,705 1,476 113 Everywhere Aug 23, 2020 #54 I feel I am more Existential. Reactions: D_Mad
stasia Well-known member May 28, 2018 12,813 26,352 113 כדור הארץ Aug 23, 2020 #55 therenne ne ban Reactions: D_Mad
Aki992 Well-known member Mar 21, 2016 6,393 4,138 113 Home sweet home .. Aug 23, 2020 #56 MNDA Reactions: D_Mad
Bandolero1 Well-known member Apr 15, 2020 1,045 2,711 113 Spain Aug 23, 2020 #57 Logical mathematical + intrapersonal Reactions: D_Mad
PHBhagya Well-known member Feb 26, 2020 25,159 3 118,928 113 Gampaha Aug 23, 2020 #58 හොයාගන්න බෑනෙ බං. මොළයක් නැද්ද දන්නෑ Reactions: NRTG and D_Mad
DjAtrocity Well-known member Jan 1, 2016 2,509 1,283 113 Null Island Aug 23, 2020 #59 Existential -Do we even exist? Reactions: D_Mad
047 Active member Jul 4, 2007 426 148 43 Aug 23, 2020 #60 තව category තියෙනව බන්.ඔක එක classification එකක් විතරයි Reactions: D_Mad and meeka