ඔය කියන තරම් හොඳ මොළ ලංකාවේ තිබුනද / තියනවද?

Any.key

Well-known member
  • Jul 13, 2017
    10,524
    12,937
    113
    යුටියුබ් එකේ නිලමෙගේ චැනල් එකේ නිකමට කමෙන්ට් සෙක්ෂන් එක බලපන්
    ඔක්කෝම වැඩ්ඩෝ එතැන ඉන්නේ

    I know one guy who did his bsc in chemistry in uoc and went to the us for his master's and phd. now living in california afaik. otherwise, I've only known reciting pa ඉන්නවා ටිකයි. ඉන
    යුටියුබ් එකේ නිලමෙගේ චැනල් එකේ නිකමට කමෙන්ට් සෙක්ෂන් එක බලපන්
    ඔක්කෝම වැඩ්ඩෝ එතැන ඉන්නේ

    I know one guy who did his bsc in chemistry in uoc and went to the us for his master's and phd. now living in california afaik. otherwise, I've only known reciting parrots

    මොලකාරයෝ වෑඩ්ඩෝ ඉන්නවා ටිකයි. ඉන්දියාව පකිස්තානය වගේ රටවල් වලට හිනා වුනාට උන්ගේ ඉන්නවා සුපිරි බඩු. ලන්කාවේ වෑඩකාරයෝ සද්ද නෑ.. මීටර් ටික සද්ද නෑ මෝටර් ඈවිත් අනිත් හෑමෝටම උපදෙස් දෙනවා. පාදෙණිය වගේ එවුන් තමා වෑඩි

    මොළ තිබුනට පොලිෂ් කරන ක්‍රමයක් නෑ හොඳ මොළ වලින් වැඩ ගන්න පුලුවන් සමාජ වටපිටාවක් තියෙන්න ඕන එහෙම නැතුව මොළ එලියට එන්නෙ නෑ. අධ්‍යාපනයට එහා ගිය දෙයක් දකින්න පුලුවන් අය සහතික වලින් විතරක් නම් හොයන්න බෑ. අපිට දැනට තියෙන්නෙ සෙමින් මනස වැඩෙන ක්‍රමයක් ඒකෙන් එකපාර ලොකු පරිවර්තනයක් බලාපොරොත්තු වෙන්න බෑ.

    meka nam aththa

    lankawe hoda mola inna but percentage ekak widiyata gaththoth anith rawal walata wada wisheshathwaya nathuwa athi kiyala hithanawa.
    lankawe education system eka nisa mola thiyena unwa identify karanna, imporve karanna thiyena chance godak nathi wenawa kiyala hithenawa.

    අපිට හොද සුපිරි මොළ තිබ්බා. 😔
    කොටින්ම රාවණාට න්‍ය්ෂ්ටික ආයුධ මිසයිල පවා තිබ්බා. 😘
    කොටින්ම දඩුමොණරේ ෆ්ලයි කරේ රසදිය හෙවත් මාරි කියුරි වලින්. 😎
    ඒවා හදන විදිය ලියලා තිබ්බේ පුස්කොළ පොත් වල. (ඔච්චර කැරිම තාක්සනයක් තිබිලත් බ්ලුප්‍රින්ට් පුස්කොළ පොත්වල ලිව්වේ ඇයි කියලා නම් අහන්න එපා.)🤬
    සුද්දෝ ඇවිල්ලා ඒවා අපෙන් හොරකම් කරගෙන ගියා නැව් වල දාගෙන. 😥
    එහෙම වුනේ නැත්නම් අපි මේ වෙද්දි සුපිරි මොළ පැටව් ගහන රටක්.😭

    lankawe mola 7k thiyena un inne :cool: :love:

    අනික මචන්ලා
    ඕකට ශෝෂල් මිඩියා වලින් ලොකු බලපෑමක් වෙලා තියනවා කියල හිතෙනවා

    වැලිව් අඩට් ගැන කාටවත් වැඩක් නා.


    බත් ගිල ගිලා ශෝෂල් මිඩියා වල කොට කොට ඉන්නව ඩේටා කාඩ් එකකට සල්ලි හොයන්

    කිරියේ සුදු පුතාල ටික මොනවහරි කරමු ගොඩයන්න

    ජය වේවා එහෙනම්
     
    • Like
    Reactions: Draco Malfoy

    kingcapton

    Well-known member
  • Sep 28, 2012
    5,388
    6,554
    113
    ඉහළ බුද්ධිමත් පුද්ගලයෙකුගේ ලක්ෂණ මොනවාද?
    - කුතුහලය: ඉහළ බුද්ධිමත් පුද්ගලයෙක් සෑම විටම අලුත් දේවල් ඉගෙන ගැනීමට සහ නව ඉදිරිදර්ශන ගවේෂණය කිරීමට උනන්දු වෙයි. ඔවුන් මතුපිටින් පෙනෙන දැනුමෙන් සෑහීමකට පත් නොවන නමුත් විවිධ සංසිද්ධිවල යටින් පවතින මූලධර්ම සහ සම්බන්ධතා තේරුම් ගැනීමට උත්සාහ කරති.

    - නිර්මාණශීලිත්වය: ඉහළ බුද්ධිමත් පුද්ගලයෙකුට රාමුවෙන් පිටත සිතිය හැකි අතර ගැටළු සඳහා තමන්ගේම සහ නව්‍ය විසඳුම් ඉදිරිපත් කළ හැකිය. පවතින තත්වයට අභියෝග කිරීමට සහ විවිධ හැකියාවන් අත්හදා බැලීමට ඔවුන් බිය නැත.

    - විවේචනාත්මක චින්තනය: ඉහළ බුද්ධිමත් පුද්ගලයෙකුට පක්ෂග්‍රාහී හෝ චිත්තවේගීය බලපෑම්වලින් තොරව තොරතුරු වෛෂයිකව හා තාර්කිකව විශ්ලේෂණය කළ හැකිය. ඔවුන්ට විවිධ මූලාශ්‍රවල සහ තර්කවල වලංගුභාවය සහ විශ්වසනීයත්වය ඇගයීමට ලක් කළ හැකි අතර, ඔවුන්ගේම සහ වෙනත් අයගේ තර්කයේ ශක්තීන් සහ දුර්වලතා හඳුනා ගත හැකිය.

    - විවෘත මනස: ඉහළ බුද්ධිමතෙක් තමන්ගේ අදහස්වලට පටහැනි වුවද, විවිධ දෘෂ්ටිකෝණ සහ අදහස් සලකා බැලීමට කැමැත්තෙන් සිටී. ඔවුන් ඔවුන්ගේ විශ්වාසයන් තුළ ප්‍රබල හෝ දැඩි නොවන නමුත් නම්‍යශීලී සහ නව සාක්ෂි සහ තත්වයන්ට අනුවර්තනය වේ.

    - ස්වයං දැනුවත්භාවය: ඉතා බුද්ධිමත් පුද්ගලයෙකු තමන්ගේම ශක්තීන් සහ සීමාවන් මෙන්ම ඔවුන්ගේ හැඟීම් සහ අභිප්රේරණයන් ගැන දනී. ඔවුන්ට ඔවුන්ගේම ක්රියාවන් සහ හැසිරීම් පිළිබිඹු කළ හැකි අතර, ඔවුන්ගේ වැරදි සහ ප්රතිපෝෂණ වලින් ඉගෙන ගත හැකිය. ඔවුන්ට අන් අය සමඟ සංවේදනය සහ ඔවුන්ගේ ඉදිරිදර්ශන සහ හැඟීම් තේරුම් ගත හැකිය.
     

    Draco Malfoy

    Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    රිචඩ් ෆයින්මන් , මූ මරු නෙහ්
    හම්බල් විදියට කතා කරන පොරක්

    පොරගෙ ලෙක්චර් එකක් බැලුව මම
    තෙරුනෙ නැ මුකුත්
    mu thama Oppenheimer eke bongo eka gahana scientist. big bang theory eke sheldon ge kamathima scientist mama hithanne pora.
    ekanisa eka episode ekak thiyenawa sheldon maha raa bongo gahana scene ekak ehema. & feynman ge van eken trip ekak ehema yana scene ekak.

    thawa pora hena athal ganna barai lu, undergrad kello ehema scene thibbalu godak. :ROFLMAO: athal eke life eka gewapu porak.