goooogle99:21269289 said:sinhala wala ste plz
අලුත් එකක් තියනවා.ජිල්හබ්.කොම් නිහාල් බලහන්.
goooogle99:21269289 said:sinhala wala ste plz
.Mp3
.mp4
.mkv
.Avi
Multimedia
මුකුත් ඩව්න්ලෝඩ් කරන්නත් බෑ බන්.
.Zip
.Rar
ෆයිල් විතරක් පුලුවන්.ඉතින් එක සින්දුවක් ගන්න ඇල්බම් එකම ඩව්න්ලෝඩ් කරගෙන ඕන එක අරන් අනිත්වා මකනවා.






Ubatat one nati deyak na neda.oya kollek venna ati bn
KOTA NIHAL:21271980 said:Ubatat one nati deyak na neda.oya kollek venna ati bn
kellek wage ban kathwa nam
rashmi86:21271973 said:.Mp3
.mp4
.mkv
.Avi
Multimedia
මුකුත් ඩව්න්ලෝඩ් කරන්නත් බෑ බන්.
.Zip
.Rar
ෆයිල් විතරක් පුලුවන්.ඉතින් එක සින්දුවක් ගන්න ඇල්බම් එකම ඩව්න්ලෝඩ් කරගෙන ඕන එක අරන් අනිත්වා මකනවා.
matath okama tama.

Pm.ekak dala balahan.kello koheda bn meke.
Robinhood wage ekek:21272067 said:මොනාද බන් උබල ඔය ගොසිප් සයිට් වල ඔච්චර බලන්නේ ?
මන් හිතන් හිටියේ ඕවට යන්නේ ආතක් පාතක් නැති අනුන්ගේ ඕප දූප හොයන ගෑනු කියල .. තරහකට නෙවෙයි කිව්වේ , සිරාවටම එහෙමයි හිතන් හිට්යේ![]()
මේකේ නැද්ද පත්තර බලන උන් එහෙම ?![]()
dildude:21272114 said:
eya magen ne ahuwa. ubata wadak nane![]()

Palihawadana1990:21274615 said:අඩෝ ඒ අතින් මම නම් පට්ට වාසනාවන්තයි... අද වෙනතුරු වැඩ කරපු එක ආයතනයකවත් ඉන්ටෙර්නෙට් බ්ලොක් කරල නම් නෑ....