කඩ්ඩ දන්න අය වරෙල්ලා. English Help .plzz

job

Member
Dec 5, 2011
283
48
0
කඩ්ඩ දන්න අය වරෙල්ලා. English Help .plzz

Machan mata Email ekak Awilla menna mehema.. meka thiyana dee sinhalen kiyapallako:D please :D

scaled.php

machan mama win karalada. meka athhtak da . danna aya mata help karanna


bump ekak wath daala yanna
 

job

Member
Dec 5, 2011
283
48
0
උඹට ලොතරැයියක් ඇදිලලු..
ඔය බොරු බයිලා බන්...

ඕක බොරුවක් යකෝ

අපෝ.. ඔය මගුල මටත් එනව කුනු බොරුවක් බන් ඕක
ගනන් ගන්න එපා... මමනම් ආපුගමන් Dlt කරල දානව :)

බම්ප්

me massege ubalatath awilla thiyenawada ?
Espn ekenne ewala thiyenne ..
 

kosandpol

Well-known member
  • Jun 10, 2008
    45,329
    1,492
    113
    me massege ubalatath awilla thiyenawada ?
    Espn ekenne ewala thiyenne ..
    ඔය email එකෙ‌ headers අරං බලපං. ඕක එවලා ඇත්තෙ espn එකෙන් නෙමෙයි. අනික ඔහොම draw එකක් තියනවා නං උන් espn channel එකෙ‌ දානවා. tv එකෙ තියා උන්ගෙ සයිට් එකෙ වත් නෑ ඔහොම සීන් එකක් කියලා.
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    ඔය email එකෙ‌ headers අරං බලපං. ඕක එවලා ඇත්තෙ espn එකෙන් නෙමෙයි. අනික ඔහොම draw එකක් තියනවා නං උන් espn channel එකෙ‌ දානවා. tv එකෙ තියා උන්ගෙ සයිට් එකෙ වත් නෑ ඔහොම සීන් එකක් කියලා.
    ස්පාම් එකක් ද බං මේක..? මටත් ඇවිල්ලා තියෙනවා.. මූ වගේම මාත් කොල්ලෙක්ට කියලා කියවගත්තෙ..
     

    job

    Member
    Dec 5, 2011
    283
    48
    0
    උඩට.............

    ඔය email එකෙ‌ headers අරං බලපං. ඕක එවලා ඇත්තෙ espn එකෙන් නෙමෙයි. අනික ඔහොම draw එකක් තියනවා නං උන් espn channel එකෙ‌ දානවා. tv එකෙ තියා උන්ගෙ සයිට් එකෙ වත් නෑ ඔහොම සීන් එකක් කියලා.

    :lol::lol::lol::lol:
    ඕකට ඉස්සර මමත් රැවටුණා බොල..
    ඔය හද්ද බොරුවක්..
    :angry::angry::angry::angry:

    ස්පාම් එකක් ද බං මේක..? මටත් ඇවිල්ලා තියෙනවා.. මූ වගේම මාත් කොල්ලෙක්ට කියලා කියවගත්තෙ..

    Umba oya case ekata apply/register unada?
    Ehema nathnam boruwak..

    patta boru owa open karannawath epa.

    thanks machn :D