Slow wifi. help??????

Richard Hammond

• Sep 7, 2017
    Solihull, Warwickshire, England
    Loku udawwak oni frens. Mata meka kohomawath hoyaganna be net eke hondatama search kala.
    Mage lap eke wifi speed eka hariyatama half the connection speed wage thama enne. Hebai meka wenne menna me widihata.
    1. SLT lage ZTE ZXHN H108L router eken connect kalahamai (speed about 5Mbps)
    2. Mage phone eken (Galaxy S6 edge) wifi hotspot ekakin connection eka( I tried both mobitel and dialog) share kalahamai. ( phone eken speed test kalahama ena speed eken about half the speed thama enne)
    3. Hebai mama slt connection ekama SLT lama deepu wenath router ekak through connect kalahama oi prashne neha. Full connection speed ekama denawa(about 10Mbps) e router eka TP-LINK TD-W8951ND

Speed eka test kale awilla meken http://www.speedtest.net

Mona magulak da frens me? Mama meka pana yanakan net eke search kala piliyamak netha.

Network adapter eke settings walin link speed eka half duplex walin full duplex karanna kiyala thenaka thibuna. link speed eka change karanna kiyala thenak mage settings wala pennan nahane…
    Mennna article eka :- https://www.home-network-help.com/speed-and-duplex.html

Mage lap eka dell inspiron 3552 pentium n3710. Network adapter eka qualcom qca9565 802.11b/g/n OS-windows 10

SLT routers deka awilla

mulin kiwwa eka peo tv with broadband customerslata dena ekai.
    Anith eka broadband only walta dena eka.

Loku udawwak oni frens Barapathala size files wagayak down kara ganna thiyanawa.

edit: hariyatama mata sure speed eka half kiyala mama mage phon eken oi router dekatama connect klhma double the speed of my laptop clearly enawa
    mata thiyana lokuma case eka phone eke mobitel connection eka mata share kara ganna oni loku files wagayak down kara ganna. ithin half speed yaddi mama double salli gewapan ko ithin help frens

Last edited:

imhotep

• Mar 29, 2017
    Don't get confused with your LAN adapter duplex settings and WiFi adapter. The 802.11b has a theoretical maximum of about 11Mbps at short range. Typically if you get sustained data rates of about 5Mbps, that's good enough.

Richard Hammond

• Sep 7, 2017
    Don't get confused with your LAN adapter duplex settings and WiFi adapter. The 802.11b has a theoretical maximum of about 11Mbps at short range. Typically if you get sustained data rates of about 5Mbps, that's good enough.

i get double the speed with another router. and i also remember getting many more on ubuntu os than wich im currently getting on win 10. ( this laptop came with ubuntu)

and also i dont have that problem when im using that specific router wich idont understand. pls help me

and both of the times i was using wifi not ethernet cable

hariyatama mata sure speed eka half kiyala mama mage phon eken oi router dekatama connect klhma double the speed of my laptop clearly enawa

Last edited:

Richard Hammond

• Sep 7, 2017
    i get double the speed with another router. and i also remember getting many more on ubuntu os than wich im currently getting on win 10. ( this laptop came with ubuntu)

and also i dont have that problem when im using that specific router wich idont understand. pls help me

and both of the times i was using wifi not ethernet cable

hariyatama mata sure speed eka half kiyala mama mage phon eken oi router dekatama connect klhma double the speed of my laptop clearly enawa
    https://www.youtube.com/watch?v=9kkTjJ3FU_A
    oya wage bandwith setting ekak mage adapter settings wala pennanne neha

imhotep

• Mar 29, 2017
    OK you stated...
    Mage lap eka dell Inspiron 3552 pentium n3710. Network adapter eka qualcom qca9565 802.11b OS-windows 10
    Your laptop supports 802.11n and not only 802.11b as you tend to believe...
    n class WiFi devices are capable of reaching 300Mbps.
    Your TP-Link is a Wireless n class device and naturally is faster.. What's the ZTE device? Does it support 802.11n?

Reactions: Richard Hammond

Richard Hammond

• Sep 7, 2017
    OK you stated...
    Mage lap eka dell Inspiron 3552 pentium n3710. Network adapter eka qualcom qca9565 802.11b OS-windows 10
    Your TP-Link is a Wireless n class device and naturally is faster.. What's the ZTE device? Does it support 802.11n?

i dont know much details mcn. i just copied my devices as they were labled.
    udama post eke model num eka thiyanawa. mama danne neha eka oya kiyana type eke wifi support krnwada kiyala.

mata wediyath prashne oya router eka newi. mage phone eken connection eka share karagannai ona full speed eken. phone eka Galaxy s6 edge ekak.

mama router gena mention kale ekakin full speed deddi aniken half dena nisa fault eka hoyaganna oyalata help ekak wei kiyala.

mcn mta phone eken full speed share karaganna widihak thiyanwanam kiyanawada? loku help ekak. thank you very much for replying mcn

Richard Hammond

• Sep 7, 2017
    OK you stated...

qca9565 802.11b/g/n mcn ehema thama device manager eke pennanne. sorry

Richard Hammond

• Sep 7, 2017
    OK you stated...

http://www.tomshardware.com/answers...ternet-speed-half-windows-exact-hardware.html

Meke kiyalaa thiyna setting eka mage device manager setiings wala pennanne neha

Richard Hammond

• Sep 7, 2017
    If your wifi connection is slow but ethernet connection is faster then follwoing steps may help you.

STEP 1: Open Run and type devmgmt.msc to open device manager.
    STEP 2: Locate the wifi adapter and double click to open properties window.
    STEP 3: Go to "Advanced" tab.
    STEP 4: Click on "802.11n Bandwidth" [You may have b,g or n after 802.11[b/g/n] Bandwidth].
    If not found & then you may have default windows driver installed.Then you can found an option of "HT Mode".

STEP 5: Change the value in dropdown to "20MHz/40MHz Auto" if already not selected.
    Note: If you have default windows driver installed then you may have options in the dropdown like "HT Mode 20|40". If you found then select it.

STEP 6: Click "Ok". It will restart your adapter automatically and may solve your problem.

"802.11n Bandwidth" or "HT Mode" mehema ekak mage eke pennan nehane.......

Last edited:

imhotep

• Mar 29, 2017
    http://www.tomshardware.com/answers...ternet-speed-half-windows-exact-hardware.html

Meke kiyalaa thiyna setting eka mage device manager setiings wala pennanne neha

Ok without sidetracking your problem is concisely...
    When you connect with the TP-Link and you get good speed
    You connect with the ZTE & S6 you get a slow speed. (BTW your ZTE also supports 802.11n and probably configured to this.)
    This looks a bit weird :baffled:
    Can you tell me what wireless frequency bands these operate? Check the TP Link, ZTE and the S6.
    Are they all operating in 5GHz or some of them in the 2.4GHz band???

Richard Hammond

• Sep 7, 2017
    Ok without sidetracking your problem is concisely...
    When you connect with the TP-Link and you get good speed
    You connect with the ZTE & S6 you get a slow speed. (BTW your ZTE also supports 802.11n and probably configured to this.)
    This looks a bit weird :baffled:
    Can you tell me what wireless frequency bands these operate? Check the TP Link, ZTE and the S6.
    Are they all operating in 5GHz or some of them in the 2.4GHz band???

TP-LINK
    Frequency 2.400-2.4835GHz

anith deka num hoya ganna be bro