වටේ යන්න ඉන්න උන් පරිස්සමෙන්ගති ගුන අතින් අපි තවමත් වනන්තරේ

uwa tama allalala nedda bn?මූව අල්ලන්න ඇත්තටම ඕන නම් උගේ ඇත්ත පැහැදිලි photos දාන්නේ නැත්තේ ඇයි ?
CCTV එකේ විතරක් නෙමේ නේ මුගේ photos තින්න පුළුවන් .
සත්තු වගේ sex කරනකොට ඔහොම වෙනවා ඉතිං, වනාන්තරේ වැඩ වනාන්තරේ ප්රථිපල, බුදු බණ අහන පිළිපදින එකාට ඔහොම වෙන්නේ නෑ.ගති ගුන අතින් අපි තවමත් වනන්තරේ
මාලු කැපිල්ලක් කපලා තියෙන්නේ ඌසෝ එකේ වගේනේ හතර පොලකට කපල
නෑ කලින් ප්ලෑන් කරලා නෙමෙයි ඕක කරලා තියෙන්නෙ . ඒ වෙලාවට ආව ආවේගෙට . කොහොමත් අහුවෙනවා ආපස්සට ට්රේස් කරගෙන එනකොට . වෙනදා වගේම උකන්න අරන් ගියේ . ගැනී සල්ලි ඉල්ලලා බල කරන්න ඇති . ඒකිගෙන් මූ සල්ලි ගත්තලුනෙ . ඉතින් මූට කේන්ති ගිහින් මැරුවාඅවුරුදු 20 උකපු එකට ඕම කරන්න පුලුවන්ද බන් . අනික මුංට තේරෙන් නැද්ද මාට්ටු වෙනවා කියලා ඕම කරාම. කරනවනම් හොදට ප්ලෑන් කරලා කරන්න ඕනේ . ඉස්සර ඇගිලි සලකුණ බලලා හොරු කීයක් ඉගෙන ගත්තද මාට්ටු නොවී කරන්න . එකමයි ඒක නැවැත්තුවෙත්
මේවා හෙන සෙන්තිමෙන්තල් කේස් බං. මේ වගේ ප්රශ්නයක් ඔළුවට ආවම ආයේ මිනිහෙක්ගේ මොලේ වැඩකරන්නේ නෑ. තනිකරම ගට් ෆිලිං එකෙන් දුවන්නේ.අවුරුදු 20 උකපු එකට ඕම කරන්න පුලුවන්ද බන් . අනික මුංට තේරෙන් නැද්ද මාට්ටු වෙනවා කියලා ඕම කරාම. කරනවනම් හොදට ප්ලෑන් කරලා කරන්න ඕනේ . ඉස්සර ඇගිලි සලකුණ බලලා හොරු කීයක් ඉගෙන ගත්තද මාට්ටු නොවී කරන්න . එකමයි ඒක නැවැත්තුවෙත්

අවුරුදු 20 උකපු එකට ඕම කරන්න පුලුවන්ද බන් . අනික මුංට තේරෙන් නැද්ද මාට්ටු වෙනවා කියලා ඕම කරාම. කරනවනම් හොදට ප්ලෑන් කරලා කරන්න ඕනේ . ඉස්සර ඇගිලි සලකුණ බලලා හොරු කීයක් ඉගෙන ගත්තද මාට්ටු නොවී කරන්න . එකමයි ඒක නැවැත්තුවෙත්