කණ්ඩායමේ ක්‍රීඩකයො එකාට එකා නැ ඒකයි පරදි&#3505

mr.tikko

Member
Nov 19, 2010
1,699
399
0
කණ්ඩායමේ ක්‍රීඩකයො එකාට එකා නැ ඒකයි පරදි&#3505

කණ්ඩායම අතර ප්‍රශ්න තරග පරදින්න ප්‍රධානතම හේතුව, ඒ ඇර කිසිම දේශපාලන ප්‍රශ්නයක් මේ තරග පැරදීමට නැහැ. සනත් ජයසූරිය අද පාර්ලිමේන්තුවේදී කණ්ඩායමට ඇගිල්ල දිගු කලේය.



Cricket has not been politicized however politics between players should be stopped immediately, SLFP MP and former cricket captain Sanath Jayasuriya said today in parliament.
sanath_jayasuriya_mp_matara.jpg

In his statement he added that it was unfair to blame the recent losing streak of the national team on the Sports Minister or the Government.
This is almost the same team that worked its way up to the World Cup final in 2011 except for a few changes, he added.
Hence it’s the bad performance of the players that has led to the losing streak, he claimed.
According to the statement he made that he expressed the problems between players of the team leading for the losing streak of the team.

Read more: Source



 

Radical78

Well-known member
  • Mar 12, 2010
    16,024
    2,606
    113
    Searching..........
    එතකොට අපේ කොල්ලෝ පෙබරවාරි වල ඉඳලා පඩි නැතුව සෙල්ලම් කරන්නේ කාගෙ වරදින්ද?
    නිකන් දන්නේ නැති *ය්යවල් කතා කරන්නේ නැතුව ඉඳපන්..
    පස් සනා
     

    Mr.Gru

    Well-known member
  • Nov 2, 2011
    1,419
    173
    63
    Colombo
    එතකොට අපේ කොල්ලෝ පෙබරවාරි වල ඉඳලා පඩි නැතුව සෙල්ලම් කරන්නේ කාගෙ වරදින්ද?
    නිකන් දන්නේ නැති *ය්යවල් කතා කරන්නේ නැතුව ඉඳපන්..
    පස් සනා

    pas sana.....patta kathawa..:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     

    Thilinacba

    Well-known member
  • Sep 7, 2006
    13,522
    2,747
    113
    පස් සනා

    :lol::lol: :rofl:

    anyway mu kiyana eke poddak aththakuth thiyenawa wenna puluwan machan,mu kiyanne seniors la kipa denek athare problems have kiyala ne.Kohomat pena hatiyata nam unity ekak na team eke echchara,specially on Aussies tour to SL.