කතා කරන ආකාර ඔක්කොම එකම තැනකින් බලන්න.

esoftms

Member
Jan 4, 2010
270
21
0
Machan Meke Apita One Ewa Type karala ganna barida...???

Oke thiyana patterns tika thamai katha karana patterns tita. sentence hadanna verb 3k udaharana widiyata thiyanawa.

sentence hadanna ba oke. 2nd version eke thiyanawa.

ona aya pm karanna.:)
 

tigooo

Well-known member
  • Oct 31, 2009
    7,349
    630
    113
    Mount Lavinia
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    dance.gif
    dance.gif
    dance.gif
    dance.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    dance.gif
    dance.gif
    dance.gif
    dance.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    dance.gif
    dance.gif
    dance.gif
    dance.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    dance.gif
    dance.gif
    dance.gif
    dance.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
    banana.gif
     

    esoftms

    Member
    Jan 4, 2010
    270
    21
    0
    කාටහරි උවමනා උනොත් භාවිතා කරන හැටි ඩැනගන්න මම උදව් කරනවා.

    skype or gtalk. no problem...pm.:)

    (mokada samahara ayata therenne na ekaparata katha karana. oka igana ganna ona widiyak thiyanawa. ekata software eka witharak balala ba. katinma ahanna ona. ethakota thamai puluwan wenne.)