කන්ජි පානි කියන්නේ කැඳ බොන ඉම්රාන් කියලා නේද බන්.![]()
Evidence have da? Contact karala denna puluwn cid eke lokkekwa.natnm mn meka yawanna mail ekak eyata eya oyawa contact karagani sathi 2kin wage.# Oka Scripted.
# Wedi Thibbe Anduwen, May Be Forces.
# Ona Eketa Bullet Wala KPI Kiyala Gahanda Puluwan
# Evidence Plant Karala, Muta Scripted Ekakuth Dila - Shoot Out Eka Kare Kanchipani Imran Kiyala Minissun Samajagatha Karanda Ona Anduwata
Meka Kare KPI Kiyala Monada Evidence?Evidence have da? Contact karala denna puluwn cid eke lokkekwa.natnm mn meka yawanna mail ekak eyata eya oyawa contact karagani sathi 2kin wage.
Mn police neme evidence have da?Meka Kare KPI Kiyala Monada Evidence?
වෙඩි තියපු එවුන්ගෙ වීඩියෝ තියෙනවා. තව සාක්ෂි මොකටද?Evidence have da? Contact karala denna puluwn cid eke lokkekwa.natnm mn meka yawanna mail ekak eyata eya oyawa contact karagani sathi 2kin wage.
ඒවා බලලා තියන සාක්ශි එක්ක තමා පොලිසිය නිගමනයකට ඇවිත් තියෙන්නේ.මෙයා වෙනස් අදහසක් දරන නිසා මන් හිතුවා evidence වත් ඇති කියලා.වෙඩි තියපු එවුන්ගෙ වීඩියෝ තියෙනවා. තව සාක්ෂි මොකටද?
උබට අපි දීපු බයිට් උබ දැන් මේකේ අනිත් උන්ට දෙනවදEvidence have da? Contact karala denna puluwn cid eke lokkekwa.natnm mn meka yawanna mail ekak eyata eya oyawa contact karagani sathi 2kin wage.

Monadaඋබට අපි දීපු බයිට් උබ දැන් මේකේ අනිත් උන්ට දෙනවද![]()
Aparade bun.# Oka Scripted.
# Wedi Thibbe Anduwen, May Be Forces.
# Ona Eketa Bullet Wala KPI Kiyala Gahanda Puluwan
# Evidence Plant Karala, Muta Scripted Ekakuth Dila - Shoot Out Eka Kare Kanchipani Imran Kiyala Minissun Samajagatha Karanda Ona Anduwata
Promote කරන program කරන්න එපා කියල කියන්නෙ.Club wasantha harine bn methanadi