කපල් එකකට කළුතර හා ගාල්ල නවතින්න ප්ලේස් එකක්

Chamithacc

Well-known member
  • May 10, 2023
    2,531
    2,733
    113
    බීච් සයිඩ් එකේ ට්‍රැවල් පාරක් දාලා නවතින්න සෙෆ් හෝටල් මොනවාද ?

    කැමරා, ශබ්ද එලියට යන්නේ නැති තැනක් ඕනේ. 😂😂🫣

    බජට් එක 4000-5000 උපරිම දවසකට .☹️
    නයිට් දෙකක්.

    ආතල් ගන්න එපා 😁😁😁
     

    you are ugly but I

    Well-known member
  • Nov 1, 2023
    534
    721
    93
    ගාල්ලේ දොමිනොස් එක උඩ තට්ටුවේ ප්ලේස් එක හොදයි. යටින් උබට stuff garlic bread ගන්නත් පුළුවන්
     

    Gingy

    Well-known member
  • Oct 23, 2023
    6,986
    13,117
    113
    ගාල්ලෙ Sealine එක හොඳයි ඔය බජට් එකට රූෆ්ටොප් පූල් එකක් තියෙ . මට ඕක ලෙජන්ඩරි ප්ලේස් එකක්, 2010 මුලින්ම කෙල්ලෙක් එක්ක රූම් යනවා කියල ගියෙත් ඔතනට. 2011 නූල කැඩුනෙත් ඔතන. 2018 දැන් කසාද ගෑනි පන්නං කොළඹ ඉඳන් ඇවිත් මුල් රෑ හිටයත් ඔතන, ගෙවල් ශේප් උනාට පස්සෙත් ලංකාවට එන එන පාර හිටියෙත් ඔතන.

    හරියට දවස් ගණන් කරල බැලුවාම පොඩි එකා (බැදල අවු 5කට පස්සෙ) ඉපදෙන්න හුකල තියෙන්නෙත් ඔතන.
     

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,306
    1
    59,412
    113
    Kaduwela
    06UXyQ5.jpg
     

    Chamithacc

    Well-known member
  • May 10, 2023
    2,531
    2,733
    113
    ගාල්ලෙ Sealine එක හොඳයි ඔය බජට් එකට රූෆ්ටොප් පූල් එකක් තියෙ . මට ඕක ලෙජන්ඩරි ප්ලේස් එකක්, 2010 මුලින්ම කෙල්ලෙක් එක්ක රූම් යනවා කියල ගියෙත් ඔතනට. 2011 නූල කැඩුනෙත් ඔතන. 2018 දැන් කසාද ගෑනි පන්නං කොළඹ ඉඳන් ඇවිත් මුල් රෑ හිටයත් ඔතන, ගෙවල් ශේප් උනාට පස්සෙත් ලංකාවට එන එන පාර හිටියෙත් ඔතන.

    හරියට දවස් ගණන් කරල බැලුවාම පොඩි එකා (බැදල අවු 5කට පස්සෙ) ඉපදෙන්න හුකල තියෙන්නෙත් ඔතන.
    එල බොස් . රිවිස් නම් අවුල් පොඩ්ඩක් චෙක් කරලා බලන්නම් ❤️❤️

    ශබ්ද එලියට යන්නේ නැති වෙන්න ඕනේ ඇයි. කෙදිරි ගාන් නැති මරහඩතලන එකක්ද ඉන්නේ 🫡
    එහෙම එකක් නෙමේ බන් .

    සමහර තැන් වල රීම් එක සිල් නැහැ. වෙනම ෆැමිලි රුම්ස් එක්ක තනි දෝරේ න් වෙන් වෙන්නේ.

    කෝල් එකක් ගත්තත් අනිත් පැත්තේ එකාට ඇහෙනවා. දොර ගාව හිටියා ම. අවුල් බන් එක .
    ------ Post added on Jul 1, 2024 at 7:43 PM

    Hodata hukanna oya
    ඒකට තමයි යන්නේ 😂😂😂🫣🫣🫣🫣🫣
    ------ Post added on Jul 1, 2024 at 7:44 PM
     
    • Haha
    Reactions: wissnshaftler

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,067
    113
    සේදවත්ත
    එල බොස් . රිවිස් නම් අවුල් පොඩ්ඩක් චෙක් කරලා බලන්නම් ❤️❤️


    එහෙම එකක් නෙමේ බන් .

    සමහර තැන් වල රීම් එක සිල් නැහැ. වෙනම ෆැමිලි රුම්ස් එක්ක තනි දෝරේ න් වෙන් වෙන්නේ.

    කෝල් එකක් ගත්තත් අනිත් පැත්තේ එකාට ඇහෙනවා. දොර ගාව හිටියා ම. අවුල් බන් එක .
    ------ Post added on Jul 1, 2024 at 7:43 PM


    ඒකට තමයි යන්නේ 😂😂😂🫣🫣🫣🫣🫣
    ------ Post added on Jul 1, 2024 at 7:44 PM
    ඉතින් කොටේජ් එකක්ට ගියානම් හරි නේ
    නැත්තම් තරු 4

    ලේසි නැද්ද මවුත් ප්ලග් එකක් වගේ දාන එක ලාභයි නේ
     
    • Like
    Reactions: Chamithacc

    tha123

    Well-known member
  • Mar 4, 2015
    6,675
    1
    6,351
    113
    ගාල්ලෙ Sealine එක හොඳයි ඔය බජට් එකට රූෆ්ටොප් පූල් එකක් තියෙ . මට ඕක ලෙජන්ඩරි ප්ලේස් එකක්, 2010 මුලින්ම කෙල්ලෙක් එක්ක රූම් යනවා කියල ගියෙත් ඔතනට. 2011 නූල කැඩුනෙත් ඔතන. 2018 දැන් කසාද ගෑනි පන්නං කොළඹ ඉඳන් ඇවිත් මුල් රෑ හිටයත් ඔතන, ගෙවල් ශේප් උනාට පස්සෙත් ලංකාවට එන එන පාර හිටියෙත් ඔතන.

    හරියට දවස් ගණන් කරල බැලුවාම පොඩි එකා (බැදල අවු 5කට පස්සෙ) ඉපදෙන්න හුකල තියෙන්නෙත් ඔතන.
    Btw both booking.com & google reviews are horrible:baffled:
     
    • Like
    Reactions: Chamithacc

    Chamithacc

    Well-known member
  • May 10, 2023
    2,531
    2,733
    113
    ඉතින් කොටේජ් එකක්ට ගියානම් හරි නේ
    නැත්තම් තරු 4

    ලේසි නැද්ද මවුත් ප්ලග් එකක් වගේ දාන එක ලාභයි නේ
    කෑගහන එක නෙමේ බන් අවුල .එහෙම සින් එකක් නැහැ. රුම් එක සෙට් නම් එච්චරයි .

    තරු දවසට 15000ක් දෙන්න සල්ලි නැහැ රුම් එකට විතරක් . . සෙක්ස් වලට විතරක් නෙමේ යන්නේ පොඩ්ඩක් වට පිටාව බලලා සාමානය හොද රෙස්ටුරන්ට් ඒකක කාලා එන්ජොයි කරන්න.
     

    Gingy

    Well-known member
  • Oct 23, 2023
    6,986
    13,117
    113
    Btw both booking.com & google reviews are horrible:baffled:

    ඔව් ඒක ඇත්ත, උන්ගෙ හොටෙල් වල සර්විස් එකවත් කොලිටි එකවත් නෑ . අර බජට් ලේ ඕවර් එකකට හොඳයි. කෑම නම් හොඳයි. ලිකර් තියනව.
     
    • Like
    Reactions: Chamithacc

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,067
    113
    සේදවත්ත
    කෑගහන එක නෙමේ බන් අවුල .එහෙම සින් එකක් නැහැ. රුම් එක සෙට් නම් එච්චරයි .

    තරු දවසට 15000ක් දෙන්න සල්ලි නැහැ නන් . සෙක්ස් වලට විතරක් නෙමේ යන්නේ පොඩ්ඩක් වට පිටාව බලලා සාමානය හොඩ රෙස්ටුරන්ට් ඒකක කාලා එන්ජොයි කරන්න.
    අපේ සංකෘතියට නොගැලපෙන සංසර්ගයේ යෙදීමක් නියෙලෙන්න එපා

    කාල බීලා නාල එන්න සද්දයක් එන් නෑනේ .

    15 දෙන්න අමාරු නම් කබාන එකක් ගන්න . බුකින් එකෙයි එයාර්බීන්බී බලන්න .

    කොකටත් මේ දවස් ටිකේ අලුකෙහෙල් වේල් 2වත් ගන්න බලන්න දිනපතා
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,679
    75,764
    113
    බීච් සයිඩ් එකේ ට්‍රැවල් පාරක් දාලා නවතින්න සෙෆ් හෝටල් මොනවාද ?

    කැමරා, ශබ්ද එලියට යන්නේ නැති තැනක් ඕනේ. 😂😂🫣

    බජට් එක 4000-5000 උපරිම දවසකට .☹️
    නයිට් දෙකක්.

    ආතල් ගන්න එපා 😁😁😁
    Kalutara paththey Garden Beach kiyala ekak tiyenawa. Call ekak deela balapan.

    Oya rate ekatanam kohewath hoyanna puluwan weida danne ne kollo.
     
    • Like
    Reactions: Chamithacc

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,625
    25,985
    113
    ගාල්ලෙ Sealine එක හොඳයි ඔය බජට් එකට රූෆ්ටොප් පූල් එකක් තියෙ . මට ඕක ලෙජන්ඩරි ප්ලේස් එකක්, 2010 මුලින්ම කෙල්ලෙක් එක්ක රූම් යනවා කියල ගියෙත් ඔතනට. 2011 නූල කැඩුනෙත් ඔතන. 2018 දැන් කසාද ගෑනි පන්නං කොළඹ ඉඳන් ඇවිත් මුල් රෑ හිටයත් ඔතන, ගෙවල් ශේප් උනාට පස්සෙත් ලංකාවට එන එන පාර හිටියෙත් ඔතන.

    හරියට දවස් ගණන් කරල බැලුවාම පොඩි එකා (බැදල අවු 5කට පස්සෙ) ඉපදෙන්න හුකල තියෙන්නෙත් ඔතන.
    උඹට පිස්සු හැදුනොත් ලස්සනට ටෝෆිය ලැබෙනවා.... ගිය දේ යන්න දීපන්..... දින කාළ එක්ක මතක තියන් ඉන්නේ පිස්සු
     

    libero

    Well-known member
  • Jun 22, 2017
    2,577
    1,650
    113
    උඹට පිස්සු හැදුනොත් ලස්සනට ටෝෆිය ලැබෙනවා.... ගිය දේ යන්න දීපන්..... දින කාළ එක්ක මතක තියන් ඉන්නේ පිස්සු
    mata umba uta kiyapu eka therune na bn. Mamath ohoma dewal mathaka thiyan innawa. parana samaha honda dewal dakiddi patta stress weawa e kale giya kiyala.
     
    • Like
    Reactions: Chamithacc