කම්පියුටරයක් හැක් කරමු(සිඟිති හැකින් නොව

Sonique

Well-known member
  • Oct 22, 2007
    25,205
    11,235
    113
    Forest
    ado me. Meka test karala balanna aasai :P Ado meken maawa hack wenne nathi weida :baffled: Mata kaawawath hack karanna oni na. Test karala balanna oni. Mata dan me file eken maawa hack weida kiyala sure na :\
     

    Prasad♠

    Well-known member
  • Nov 2, 2009
    1,515
    419
    83
    කුරුණෑගල​
    11.gif
    11.gif
    11.gif
    11.gif
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,891
    23,572
    113
    මම නැති ටිකේ කට්ටිය ගොඩක් කමෙන්ට් දාලනෙ.බොහොම ස්තූතියි.

    මමනම් මුලින්ම මාවම හැක් කරගත්තා.පට්ට ජොලි.:P:P
     
    • Like
    Reactions: 0716aravinda

    0716aravinda

    Well-known member
  • Aug 21, 2008
    20,754
    1,744
    113
    අනේ මන්දා බන්zලා
    මම නැති ටිකේ කට්ටිය ගොඩක් කමෙන්ට් දාලනෙ.බොහොම ස්තූතියි.

    මමනම් මුලින්ම මාවම හැක් කරගත්තා.පට්ට ජොලි.:P:P

    හි හි එල එල...
    මචොර් පරිස්සමින්
    ඔය ජාතියේ software හදන dial ඉන්නවනේ අන්න උන් මචන් උබට email එක එන්න කලින් යන්නෙ උන්ගේ server එකකට. ඉතින් උන්ටත් පුලුවන් මචන් මොකෝ වෙන්නේ බලන්න.
    එකම දේ උන් උබව අදුරන්නේ නැතිකම උබ වෙන රටක එකෙක් හින්දා.
    එත් මචන් අපි කියමු උබ දීලා තියන එකේ පොඩි දයක් interest උනයි කියලා. අන්න එහෙම උනහම උන් ටික ටික හොයන්න ගන්නවා.. ඔය ගොඩක් සීන් leak වෙන්නේ ඔන්න ඔහොමයි මචො..
    ඉතින් පරිස්සමින් හොදේ
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes: