කරන්ට් එක වැඩියෙන් යනවද ගුපියනේ

Glitch

Well-known member
  • Apr 27, 2022
    2,807
    5,541
    113
    Matrix
    ෆ්‍රිජ් එකේ උඩ කෑල්ලට බඩු වැඩියෙන් දාන තරමට කරන්ට් එක වැඩියෙන් යනවද ගුපියනේ?

    ප ලි yata ekenam ara cool eka control karana gadget eka hinda kochchara badu dammath eganamane
    eth uda eke ehema ekk nane
    ehinda uda ekata badu wadiyen daaddi freez karanna wadi current ekak yanawada kiyala ahanne?
     
    Last edited:

    dilans

    Well-known member
  • Jul 21, 2007
    2,137
    1,211
    113
    home
    Badu adu unama door eka ariddi cool air eliyata awilla aai hot air athulata yanawa. Eth freezer eka prirla thiyeddi ehema yanne naha
     
    • Wow
    Reactions: Glitch

    Glitch

    Well-known member
  • Apr 27, 2022
    2,807
    5,541
    113
    Matrix
    Badu adu unama door eka ariddi cool air eliyata awilla aai hot air athulata yanawa. Eth freezer eka prirla thiyeddi ehema yanne naha
    yata ekenam ara cool eka control karana gadget eka hinda kochchara badu dammath eganamane
    eth uda eke ehema ekk nane
    ehinda uda ekata badu wadiyen daaddi freez karanna wadi current ekak yanawada kiyala ahanne?
     

    Iintercooler

    Well-known member
  • Jul 25, 2014
    2,593
    746
    113
    ගුපියනේ kiyanne mokadda bng?

    ෆ්‍රිජ් එකේ උඩ කෑල්ලට බඩු වැඩියෙන් දාන තරමට කරන්ට් එක වැඩියෙන් යනවද ගුපියනේ?

    ප ලි yata ekenam ara cool eka control karana gadget eka hinda kochchara badu dammath eganamane
    eth uda eke ehema ekk nane
    ehinda uda ekata badu wadiyen daaddi freez karanna wadi current ekak yanawada kiyala ahanne?
    ගුපියනේ kiyanne mokadda bng?
    ------ Post added on Sep 28, 2022 at 10:06 AM
     

    66000V

    Well-known member
  • Jan 6, 2013
    2,255
    1,222
    113
    yata ekenam ara cool eka control karana gadget eka hinda kochchara badu dammath eganamane
    eth uda eke ehema ekk nane
    ehinda uda ekata badu wadiyen daaddi freez karanna wadi current ekak yanawada kiyala ahanne?
    Badu wadi wena tharamata current eka yanwa wadi, loku weight ekak cool karanna loku energy ekak one, temperature ekak godak adu karannath current(energy) eka yanwa wadi