ෆ්රිජ් එකේ උඩ කෑල්ලට බඩු වැඩියෙන් දාන තරමට කරන්ට් එක වැඩියෙන් යනවද ගුපියනේ?
ප ලි yata ekenam ara cool eka control karana gadget eka hinda kochchara badu dammath eganamane
eth uda eke ehema ekk nane
ehinda uda ekata badu wadiyen daaddi freez karanna wadi current ekak yanawada kiyala ahanne?
ප ලි yata ekenam ara cool eka control karana gadget eka hinda kochchara badu dammath eganamane
eth uda eke ehema ekk nane
ehinda uda ekata badu wadiyen daaddi freez karanna wadi current ekak yanawada kiyala ahanne?
Last edited: