කස්ටම්ස් එක්සෑම් පාඩම් සමග උදව් - එක්සෑම් #

rusht

Member
Mar 5, 2014
169
8
0
hmmmm okkoma karala athulata gannakota kochchara kalayak yawida kiyala adahasak thiyeda? giya para ayata sahena kalayak gihin thibuna :frown:
 

fever

Active member
  • Mar 29, 2008
    378
    37
    28
    DECEMBER????????? YAKO DAN KALIN KATTIYA KIYA KIYA HITIYE NOVEMBER 23 KIYALA NEDA??? :angry:

    නැ නැ ඒ මහත්මයාට වැරදිලා වෙන්නැති...week days වල exams තියන්නේ නැනේ ඉතින් කොහොමත්...exam තියන්නේ nov තාම
     

    madushankads

    Well-known member
  • Mar 1, 2007
    5,734
    461
    113
    ade machanla sry wenna ona, hadissiyata month eka wenas wela, dahas warayak sama wenna one gaththata......................
     

    rusht

    Member
    Mar 5, 2014
    169
    8
    0
    මචං ගනන් ටිකක් දාමුද ඉන්ග්‍රීසි ටිකක් මොනව්ද කරන්නේමන් නම් දැන් ටික ටික කරනවා.. ඒත් අනේ මන්දා මන් ඒ සතිය නිවාඩුත් ඉල්ලුවා.. ලැබුනොත් තව ටිකක් හොඳට කරන්න පුලුවන්.. කට්ටිය දැන්ම ඉඳලා ලේස්ති වෙන්න.
     

    madushankads

    Well-known member
  • Mar 1, 2007
    5,734
    461
    113
    මචං ගනන් ටිකක් දාමුද ඉන්ග්‍රීසි ටිකක් මොනව්ද කරන්නේමන් නම් දැන් ටික ටික කරනවා.. ඒත් අනේ මන්දා මන් ඒ සතිය නිවාඩුත් ඉල්ලුවා.. ලැබුනොත් තව ටිකක් හොඳට කරන්න පුලුවන්.. කට්ටිය දැන්ම ඉඳලා ලේස්ති වෙන්න.

    english thama poddakwath bala gaththe na, essay liyana eka thama mata epa karapu de!
     

    madushankads

    Well-known member
  • Mar 1, 2007
    5,734
    461
    113
    eka nemeyi bnz lokuma awula.. grammer prashna essay eka nam grammer hadala liyanna puluwan.. eth grammer godak funnoth mko karanne? :oo: :oo: :oo: :oo: :oo: :oo:

    oya seen eka matath thiyenawa ban, podi kale idan epama karapu subject eka lol, English period eka cut karalath mattuu wuna ape schoole nama giya kollek man:P:P:P..................
     

    rusht

    Member
    Mar 5, 2014
    169
    8
    0
    oya seen eka matath thiyenawa ban, podi kale idan epama karapu subject eka lol, English period eka cut karalath mattuu wuna ape schoole nama giya kollek man:P:P:P..................

    ane manda bz api suddonta erehiwa satan kala ayagen pawathila enne :D ekata wirudda wena eka ape angema thiyena dheyak :D
     
    • Like
    Reactions: tarson

    madushankads

    Well-known member
  • Mar 1, 2007
    5,734
    461
    113
    ane manda bz api suddonta erehiwa satan kala ayagen pawathila enne :D ekata wirudda wena eka ape angema thiyena dheyak :D

    :yes::yes::yes::yes::yes::yes:

    කව්ද බුවෙක් රේප් කපනවා හෝ ගාලා කොච්චර කැපුවත් එක ගානේ අඩු වෙන්නේ, තව කපපන්, තව ගොඩක් තියෙනවා......................

    Captaaaaure.jpg


    ඔව් බන් melbourne හිටියට english නං බෑ, මොකෝ මම ඉපදුනේ ලංකාවෙනෙ, එක හින්ද සිංහල තමා හොදට පුළුවන්. melbourne ඉදන් අපායේ custom යන්න හදන්නේ ඇයි කියලා බලාගන්න ඉතින් වෙන රටකට ගිහින් ජොබ් එකක් කරලම බලපන්:P:P:P............
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: tarson

    sahan258

    Member
    Oct 30, 2014
    1
    1
    0
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes:

    කව්ද බුවෙක් රේප් කපනවා හෝ ගාලා කොච්චර කැපුවත් එක ගානේ අඩු වෙන්නේ, තව කපපන්, තව ගොඩක් තියෙනවා......................

    Captaaaaure.jpg


    ඔව් බන් melbourne හිටියට english නං බෑ, මොකෝ මම ඉපදුනේ ලංකාවෙනෙ, එක හින්ද සිංහල තමා හොදට පුළුවන්. melbourne ඉදන් අපායේ custom යන්න හදන්නේ ඇයි කියලා බලාගන්න ඉතින් වෙන රටකට ගිහින් ජොබ් එකක් කරලම බලපන්:P:P:P............


    machan an ada me thread eka dakke .. man aluthenawe.. me wage ekak tyenawa kiyala danagaththa nsa.. thnx meka karana siyaluma dhenata .. godak wisthara man dana gatta
     
    • Like
    Reactions: tarson

    dentis

    Active member
  • Nov 21, 2013
    311
    101
    43
    tawa minisun 3 kata wedak karana dawas 5 k yanawanan minisun 2 kata ema wede krimata dawas kiyak yaida .oya wage ewa hadanne kohomada kiyala dapallako
     

    fever

    Active member
  • Mar 29, 2008
    378
    37
    28
    Exam dpt eken ada on hariyatama xams thiyana dawas confim karanawa.wadi wisthara sadaha exam calndr eka blanna.
     
    • Like
    Reactions: tarson

    madushankads

    Well-known member
  • Mar 1, 2007
    5,734
    461
    113
    bOwybu4.jpg

    dala dala badu dala, onna kattiyatama congratz kiwwa hodata padam kara ganilla......
     
    Last edited: