hmmmm okkoma karala athulata gannakota kochchara kalayak yawida kiyala adahasak thiyeda? giya para ayata sahena kalayak gihin thibuna![]()
exam 100% confirmed 23rd decemebr.

DECEMBER????????? YAKO DAN KALIN KATTIYA KIYA KIYA HITIYE NOVEMBER 23 KIYALA NEDA???![]()
ade machanla sry wenna ona, hadissiyata month eka wenas wela, dahas warayak sama wenna one gaththata......................


මචං ගනන් ටිකක් දාමුද ඉන්ග්රීසි ටිකක් මොනව්ද කරන්නේමන් නම් දැන් ටික ටික කරනවා.. ඒත් අනේ මන්දා මන් ඒ සතිය නිවාඩුත් ඉල්ලුවා.. ලැබුනොත් තව ටිකක් හොඳට කරන්න පුලුවන්.. කට්ටිය දැන්ම ඉඳලා ලේස්ති වෙන්න.
english thama poddakwath bala gaththe na, essay liyana eka thama mata epa karapu de!

eka nemeyi bnz lokuma awula.. grammer prashna essay eka nam grammer hadala liyanna puluwan.. eth grammer godak funnoth mko karanne?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()


..................oya seen eka matath thiyenawa ban, podi kale idan epama karapu subject eka lol, English period eka cut karalath mattuu wuna ape schoole nama giya kollek man..................
ekata wirudda wena eka ape angema thiyena dheyak 
ane manda bz api suddonta erehiwa satan kala ayagen pawathila enneekata wirudda wena eka ape angema thiyena dheyak
![]()








............
කව්ද බුවෙක් රේප් කපනවා හෝ ගාලා කොච්චර කැපුවත් එක ගානේ අඩු වෙන්නේ, තව කපපන්, තව ගොඩක් තියෙනවා......................
![]()
ඔව් බන් melbourne හිටියට english නං බෑ, මොකෝ මම ඉපදුනේ ලංකාවෙනෙ, එක හින්ද සිංහල තමා හොදට පුළුවන්. melbourne ඉදන් අපායේ custom යන්න හදන්නේ ඇයි කියලා බලාගන්න ඉතින් වෙන රටකට ගිහින් ජොබ් එකක් කරලම බලපන්............