Machan e kiyanne heta pass unta customs eken letters post karanawada????Tarsonwa Customs nemeyi bnz CID ekata Danna. One �� mnawa unath patta thanx mcn. Heta Thana giya awurudde June 4 indan blanhitiya ewa nila washayen eliyata enne.. Ape set ekama athulata yawida bnz ��
Tarson, Rusht apitath kiyapallako oya rahasa.... 
Tarsonwa Customs nemeyi bnz CID ekata Danna. One �� mnawa unath patta thanx mcn. Heta Thana giya awurudde June 4 indan blanhitiya ewa nila washayen eliyata enne.. Ape set ekama athulata yawida bnz ��
උඹට ශුවර්ද? 
ayyo me heta Thana reslts cztm ekata awata passé un weda Karana dawasa. Ekati mn ehema kiuwe ... Heta indan un weda Patan ganiwi bnz.. Ikmntama liyum ewi kiyala hithanawa bnz..��

Tarsonwa Customs nemeyi bnz CID ekata Danna. One �� mnawa unath patta thanx mcn. Heta Thana giya awurudde June 4 indan blanhitiya ewa nila washayen eliyata enne.. Ape set ekama athulata yawida bnz ��

machan nila nowana aranchiyak Asc pass wela tyenne. 500 ganaklu
ithin ban ganna gaana wage degunayak (*2) interview set wena widiyata balala pass mark eka thiranaya karanna athi. ethakota uba oya kiyana 500 enna athi. (me mata hithena widiya)

giya para marks 139 uda kattiya okkotama job aka set wela thiyanawa.....


yes...100% sure. mama post demme nethi unata mama hemadama meke wena dewal balanawa bro....