කස්ටම්ස් එක්සෑම් පාඩම් සමග උදව් - එක්සෑම් #

rusht

Member
Mar 5, 2014
169
8
0
Tarsonwa Customs nemeyi bnz CID ekata Danna. One �� mnawa unath patta thanx mcn. Heta Thana giya awurudde June 4 indan blanhitiya ewa nila washayen eliyata enne.. Ape set ekama athulata yawida bnz ��
 

Warrior-FX

Member
Dec 31, 2011
2,341
167
0
Tarsonwa Customs nemeyi bnz CID ekata Danna. One �� mnawa unath patta thanx mcn. Heta Thana giya awurudde June 4 indan blanhitiya ewa nila washayen eliyata enne.. Ape set ekama athulata yawida bnz ��
Machan e kiyanne heta pass unta customs eken letters post karanawada???? :) Tarson, Rusht apitath kiyapallako oya rahasa.... :angry:
 

tarson

Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,860
    6,149
    113
    Tarsonwa Customs nemeyi bnz CID ekata Danna. One �� mnawa unath patta thanx mcn. Heta Thana giya awurudde June 4 indan blanhitiya ewa nila washayen eliyata enne.. Ape set ekama athulata yawida bnz ��

    මට නම් ආරංචි හෙට නම් නෙමෙයි ... :eek: උඹට ශුවර්ද? :rofl:
     

    rusht

    Member
    Mar 5, 2014
    169
    8
    0
    ayyo me heta Thana reslts cztm ekata awata passé un weda Karana dawasa. Ekati mn ehema kiuwe ... Heta indan un weda Patan ganiwi bnz.. Ikmntama liyum ewi kiyala hithanawa bnz..
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,860
    6,149
    113
    ayyo me heta Thana reslts cztm ekata awata passé un weda Karana dawasa. Ekati mn ehema kiuwe ... Heta indan un weda Patan ganiwi bnz.. Ikmntama liyum ewi kiyala hithanawa bnz..��

    අහ්හ්, ඒක මිසක් ... :dull:
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,860
    6,149
    113
    Tarsonwa Customs nemeyi bnz CID ekata Danna. One �� mnawa unath patta thanx mcn. Heta Thana giya awurudde June 4 indan blanhitiya ewa nila washayen eliyata enne.. Ape set ekama athulata yawida bnz ��

    සෙට් එකම ඇතුලට යනව කෙසේ වෙතත් පාස් වත් වෙලාද දන්නෙ නෑ බන් අපි අර සිංහල පේපරේ :rofl:
     

    rusht

    Member
    Mar 5, 2014
    169
    8
    0
    officer grade neethiyak tyenawa e wage 3 gunagak intrvw karala ethanin select kara na ona kiyala. And mnda bnz hena awul bnz ��
     
    Apr 20, 2015
    8
    2
    0
    giya para machan 169 denek idala thiyenawa marks 139 thiyana. thwath 18k idala thiyanawa marks 138 thbichcha, ganna plan karala thyenne 180. anik 18 argena neththe plan karapu ganata wada wediwena nisa....mepara keyak marks kiyak weida?????
     
    • Like
    Reactions: Warrior-FX

    maduranga19

    Active member
  • Mar 31, 2015
    286
    137
    43
    කස්ටම්ස්

    results online බලාගන්න විදිහක් නැද්ද මචං? xam department site එකට දාන්නේ නැද්ද?