කසාද ජීවිතේ එපාවුණු එවුන් වරෙල්ලා

Grownboy

Member
Jul 13, 2017
609
44
0
Colombo
උබලගේ අත්දෑකීම් කොටාගෙන පලයල්ලා.. කරුම පකයක් බන්.. මගේ වයිපරේගේ අම්මා නාකිච්චියි ඒකිගේ වේස අක්කයි ඒකිගේ මොලේ හුකනවා..

මම ගෙදර ආවම මේ මෝඩ හුත්තී මාව කන්න හදනවා.. මට මේ ජීවිතයම එපා වෙලා බන්!!

mokadda dan scene eka. awulak tiyennepai kohe hari.
 

0cean

Member
May 25, 2017
841
58
0
N/A
ජය පැරදුම කාටත් උරුමයි පුතා!!සහබාගිත්වය තමා වටින්නේ!!
9.gif
11.gif

LOL bn.
 

Rochel

Well-known member
  • Aug 26, 2016
    1,833
    645
    113


    උඹලා දන්නවද? rangana26 ට උගේ ගෑණි කතා කරන්නේ
    විදග්ධ පුක් ශෝධක කියලලු.

     
    Last edited:

    NmkpN

    Active member
  • Feb 27, 2011
    399
    117
    43
    try to find a place
    බැන්දට පස්සෙ ගෙදර ප්‍රශ්නයි රටේ ප්‍රශ්නයි දෙකම එනකොට තදම තමයි. :sorry::sorry::sorry::sorry::sorry:
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,632
    67,979
    113
    ඇට්ටරයා;24637878 said:
    කසාදයක් කියන්නේ ගෙවන්නට තියන කරුමයක්

    Nop invitation to a new karma.
     

    AnushR

    Active member
  • Dec 13, 2008
    205
    73
    28
    Mona pakakata bn bande !! loketa penna wedding gannawa yako aduma awurudu 5k wat inna ona kellek ekka marry karanna kalin.Hoyala balala trend ekata bandama ohoma tamai puthe.