කළුතර පැත්තේ හොද චර්ම රෝග විශේෂඥ/Dermatologist පිරිමි ඩොක්ටර් කෙනෙක් කවුද ඉන්නේ ..චැනල් කරන්න
Moon Knight Well-known member Aug 26, 2015 900 101 63 Earth Jul 25, 2020 #1 කළුතර පැත්තේ හොද චර්ම රෝග විශේෂඥ/Dermatologist පිරිමි ඩොක්ටර් කෙනෙක් කවුද ඉන්නේ ..චැනල් කරන්න
P priyade Well-known member Dec 2, 2017 10,614 6,177 113 Jul 25, 2020 #2 Dr Kumar Wickramasingha issara hitiya thama innawada danne naha.
Moon Knight Well-known member Aug 26, 2015 900 101 63 Earth Jul 25, 2020 #3 priyade said: Dr Kumar Wickramasingha issara hitiya thama innawada danne naha. Click to expand... inna thanak ehema dannawada bro ?
priyade said: Dr Kumar Wickramasingha issara hitiya thama innawada danne naha. Click to expand... inna thanak ehema dannawada bro ?
NAdee56 Well-known member Feb 24, 2009 582 310 63 anywhere Jul 25, 2020 #4 කලුතර ම ද ඕන? පුලුවන් නම් Delmon hospital බලන්න... හොදම Dr. Shivagurunathan... consultant කෙනෙක්. හොදටම හොදයි Reactions: Moon Knight
කලුතර ම ද ඕන? පුලුවන් නම් Delmon hospital බලන්න... හොදම Dr. Shivagurunathan... consultant කෙනෙක්. හොදටම හොදයි
M Mr.Frank Well-known member Sep 21, 2017 1,266 1,712 113 Jul 25, 2020 #6 Prof. Jayamini highly recommended !!
Moon Knight Well-known member Aug 26, 2015 900 101 63 Earth Jul 25, 2020 #7 Mr.Frank said: Prof. Jayamini highly recommended !! Click to expand... ledi doc la hari yanne na machan mirimi doc kenek baluwe
Mr.Frank said: Prof. Jayamini highly recommended !! Click to expand... ledi doc la hari yanne na machan mirimi doc kenek baluwe
nevermindNevergiveup Well-known member Jul 28, 2017 28,471 36,419 113 මැදමහනුවර Jul 25, 2020 #8 සෙන්ට්රල් මෙඩිලැබ් නෙවෙයි සෙන්ට්රල් හන්දියෙම තැනක් තියනවා
M Mr.Frank Well-known member Sep 21, 2017 1,266 1,712 113 Jul 26, 2020 #9 Moon Knight said: ledi doc la hari yanne na machan mirimi doc kenek baluwe Click to expand... Adoo Jayamini kiyanne pirimi doc kenek
Moon Knight said: ledi doc la hari yanne na machan mirimi doc kenek baluwe Click to expand... Adoo Jayamini kiyanne pirimi doc kenek