කළුතර ප්රතිපල හොයන හැමෝටම...
Heshan Daminda Well-known member Mar 13, 2009 46,369 1 101,233 113 34 Kalutara Sep 22, 2024 #1 Reactions: pasansnoop, sylvaticus and Stimulus mind
Stimulus mind Well-known member Feb 27, 2021 31,008 153,058 113 Sep 22, 2024 #2 අල්ලපු ගෙදර නංගිලු නේද ඡන්දෙ ගණින්නෙ. Reactions: pasansnoop and EnIgma001
S sahan50 Well-known member Apr 15, 2024 7,099 6,434 113 kandy Sep 22, 2024 #4 walathara thama hoyanna wenne kaluthara
KDH Well-known member Jul 4, 2014 18,466 8,643 113 රූකඩ රාජ්ජේ Sep 22, 2024 #5 Kalutara postal votes witharai neda kiwe? Reactions: Smartm
P Gunaratnm Well-known member Aug 23, 2024 1,788 2,310 113 Panadura Sep 22, 2024 #6 පානදුර කාටද වැඩි?
KDH Well-known member Jul 4, 2014 18,466 8,643 113 රූකඩ රාජ්ජේ Sep 22, 2024 #7 P Gunaratnm said: පානදුර කාටද වැඩි? Click to expand... Kiwe naneda?
P Gunaratnm Well-known member Aug 23, 2024 1,788 2,310 113 Panadura Sep 22, 2024 #8 KDH said: Kiwe naneda? Click to expand... නෑ නේ.ලපකොටා වෙන්න ඇති මට හිතෙන්නේ වැඩි පානදුර,බණ්ඩාරගම,හොරණ.
KDH said: Kiwe naneda? Click to expand... නෑ නේ.ලපකොටා වෙන්න ඇති මට හිතෙන්නේ වැඩි පානදුර,බණ්ඩාරගම,හොරණ.
KDH Well-known member Jul 4, 2014 18,466 8,643 113 රූකඩ රාජ්ජේ Sep 22, 2024 #9 P Gunaratnm said: නෑ නේ.ලපකොටා වෙන්න ඇති මට හිතෙන්නේ වැඩි පානදුර,බණ්ඩාරගම,හොරණ. Click to expand... Ow. Lapaya dinala ati. Ath 50% nathuwa ati. Ekane second eka count karanna gatte. Tv eke nokiwata final results election commission ekata awith ati. Reactions: P Gunaratnm
P Gunaratnm said: නෑ නේ.ලපකොටා වෙන්න ඇති මට හිතෙන්නේ වැඩි පානදුර,බණ්ඩාරගම,හොරණ. Click to expand... Ow. Lapaya dinala ati. Ath 50% nathuwa ati. Ekane second eka count karanna gatte. Tv eke nokiwata final results election commission ekata awith ati.