කළු පාට සායක්. රු.400 කොටුවෙන් ගත්තේ. ලස්සනයිද?

peggingboys

Active member
  • Jun 11, 2023
    253
    74
    28
    අනුරාධයද මන්දා. උගේ බඩ මයි. @Wadakaru හඳුනාගැනීමේ පෙරට්ටුවක් තියමුද? 🤷‍♂️
    ඌ නෙමේ බන්

    මරු බන්. අපි ආසයි මේවා බලන්න. සායවල් ඇන්දට ලොකු ආතල් එකක් එන්නේ නෑ. පුළුවන් නම් ඉස්සර වගේ පෑන්ටි ඇඳලා photo දාන්න. අපි වැඩියෙන්ම ආස ඒවා බලන්න. රෝස පාට දම් පාට පැන්ටි ඇඳලා දාන්න. 😍
    පෑන්ටි ඇන්දට පොටෝ ගහන්න බැරි උනා බන්
    ------ Post added on Mar 23, 2025 at 11:45 AM

    front side photo ekak dapan balanna..saya watinawada balanna
    Back side ekennam tinwa
    ------ Post added on Mar 23, 2025 at 11:45 AM

    කුක්කු දෙක බලන්නෙ නැතිව කියන්න අමාරුයි.
    සමහරවිට ඔය තාරක වෙන්නත් පුලුවන්
    වයිෆ්ට වෙන උන් ගහද්දි වයිෆ්ගෙ ජංගි ඇදගෙන අතේ ගහන්න කක්කෝල්ඩ් හස්බන්ල ආසයි
    වෝව්. එහෙම කෙනෙක්ද එයා?
    ------ Post added on Mar 23, 2025 at 11:46 AM
     
    • Love
    Reactions: Candid-B

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,402
    1
    62,038
    113
    Mother Earth
    වෝව්. එහෙම කෙනෙක්ද එයා?
    අනුරාධ කියන එක්කෙනා නම් පෑන්ටි බ්‍රා හොරකම් කරනවා. මම ඇහුව මොකටද ඒවා හොරකං කරන්නේ කඩෙන් අලුත් ඒවා ගන්න පුළුවන්නෙ කියලා. ඒ පාර කියනවා ඌ ආස ගෑණු ඇඳපු පෑන්ටි වල සුවඳටලු. එව්වා සුවඳ ඉඹ ඉඹ අතේ ගහන්න ආසයි ලු. පව් මිනිහට ADHD එහෙමත් තියෙනවා. ඒ පැත්තේ මිනිස්සු දැන් එළියේ වැලවල් වල රෙදි දාන්නේ නෑලු. මිනිහා ගුටිත් කාලා අහල පහළ අයගෙන්. 🤷‍♂️
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: peggingboys

    peggingboys

    Active member
  • Jun 11, 2023
    253
    74
    28
    අනුරාධ කියන එක්කෙනා නම් පෑන්ටි බ්‍රා හොරකම් කරනවා. මම ඇහුව මොකටද ඒවා හොරකං කරන්නේ කඩෙන් අලුත් ඒවා ගන්න පුළුවන්නෙ කියලා. ඒ පාර කියනවා ඌ ආස ගෑණු ඇඳපු පෑන්ටි වල සුවඳටලු. එව්වා සුවඳ ඉඹ ඉඹ අතේ ගහන්න ආසයි ලු. පව් මිනිහට ADHD එහෙමත් තියෙනවා. ඒ පැත්තේ මිනිස්සු දැන් එළියේ වැලවල් වල රෙදි දාන්නේ නෑලු. මිනිහා ගුටිත් කාලා අහල පහළ අයගෙන්. 🤷‍♂️

    Manam aluth ewa adinne. Kaden
    ------ Post added on Mar 23, 2025 at 10:47 PM
     
    • Love
    Reactions: Candid-B